• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA Kristallen (b)Trip, VAN FUN TOT HELL!

J0rrit

Badass junkie
Dit snap ik niet, is je bloed gecontroleert of je urine ofzo? Je zegt namelijk dat je bijna dood was geweest, maar dit kan volgens mij niet of nauwelijks met mdma, al helemaal niet met 200 mg. Weet je zeker dat het mdma was en niet iets anders?

DarkScope zei:
Dit snap ik niet, is je bloed gecontroleert of je urine ofzo? Je zegt namelijk dat je bijna dood was geweest, maar dit kan volgens mij niet of nauwelijks met mdma, al helemaal niet met 200 mg. Weet je zeker dat het mdma was en niet iets anders?

Volgens die gene van wie ik het had is het echt MDMA Kristallen.

en ja mijn bloed EN urine zijn gecontroleerd hoezo?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zo, dat moet heftig voor je geweest zijn... Gaat het weer wat beter met je nu? Ik moet ook zeggen dat ik het wel een raar verhaal vind, dat over dat kruipen door de naald enzo, van 200 mg kun je niet doodgaan. Het kan wel zijn dat als je de eerste keer zoveel neemt je gaat flippen, omdat je niet weet wat er gebeurt en de controle verliest. Dit kan eng zijn als je nog helemaal niet gewend bent aan drugs.
Echt klote dat het zo is gelopen. Het kan ontzettend leuk zijn mdma, en andere drugs ook, en ik denk niet dat je de wijsheid hebt om te zeggen dat het ieders leven kapot maakt, maar ik snap dat jij er persoonlijk nu klaar mee bent. En dat is ook goed.

:wave:

troebadoer

Bewuste gebruiker
van fun tot hell??

WAAR WAS DE FUN HAHA

hmm, normaal zou 200 mg mdma niet voor dergelijke effecten zorgen :confused:

Magoed zoals we allemaal weten, iedereen reageerd anders op drugs!

J0rrit

Badass junkie
Freddie_Snuif zei:
DarkScope zei:

Volgens die gene van wie ik het had is het echt MDMA Kristallen.

en ja mijn bloed EN urine zijn gecontroleerd hoezo?

Nou omdat je van mdma niet dood kan gaan, ik geloof pas vanaf iets van 6,7 gram ofzo, daarom vind ik het een heel raar verhaal. En wss zat er dan iets anders is, sowieso van 200 mg dubbel zien etc. lijkt me sowieso geen pure mdma.

troebadoer

Bewuste gebruiker
6,7 gram is ook onzin natuurlijk. Ik denk dat als iemand die nog nooit mdma gehad heeft in 1 keer 3 gram weg zou slikken, dat ie al grote kans op overlijden heeft...

J0rrit

Badass junkie
Oke, daar heb je gelijk in, maar nog steeds is het echt heel raar. Misschien ben je een op de miljoen die allergisch is voor mdma ( of nog minder )

De fun was voor het nemen van de MDMA

Ja ik weet het ook niet maar dit is echt SIRIEUS gebeurd, nu gaat het wel wat beter maar nog voel ik me niet goed.

de dokter zei dat ik me echt VOLKOMEN aan het vergiftige was dus.

ik weet niet wat het is.

J0rrit

Badass junkie
Raar echt raar. Anders als je nog eens op controle moet ofzo, dan vraag je de dokter eens hoe dit heeft kunnen gebeuren, mdma is volgens mij echt helemaal niet snel dodelijk.

Pikachu

Wijs gebruiker
Zuivere mdma kristallen zijn wit, hoe bruiner hoe minder zuiver... Bovendien kan het ook iets anders zijn geweest. Kan je misschien een foto googelen? Dan kunnen we misschien meer zeggen

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
vreemd...

Hopen dat het verder goed met je gaat en dat je er geen nadelige effecten aan over zult houden. Kende je de dealer goed? want volgens mij heeft die gast je gewoon flink belazerd..

CyberMonkey

Experimenterende gebruiker
Hoe betrouwbaar is die "connectie"? Het feit dat hij je het gratis geeft "om te proberen" vind ik alvast redelijk schimmig.
Ben je zeker dat het correct was afgewogen?
Anyway, bijzonder jammer dat het zo moest aflopen :/

DreamWeaver

Badass junkie
Pikachu zei:
Zuivere mdma kristallen zijn wit, hoe bruiner hoe minder zuiver... Bovendien kan het ook iets anders zijn geweest. Kan je misschien een foto googelen? Dan kunnen we misschien meer zeggen

Bullshit. Het productieproces is iets anders, maar bruine kristallen kunnen puurder zijn dan hagelwitte. De kleur zegt geen flikker, behalve over hoe het productieproces verlopen is.

free world?

Experimenterende gebruiker
Pikachu zei:

ik ben/was er eigenlijk echt bijna zeker van dat de kleur niet veel te maken heeft met de zuiverheid van de mdma zelf, ik dacht dat het gewoon met het proces (van het tot stand komen van de kristallen) te maken had of de kristallen al dan niet bruin zijn...het kan natuurlijk best zijn dat ik verkeerd ben,

edit: dreamwaver was me blijkbaar voor :)

azgaza

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Pikachu zei:

Bullshit. Het productieproces is iets anders, maar bruine kristallen kunnen puurder zijn dan hagelwitte. De kleur zegt geen flikker, behalve over hoe het productieproces verlopen is.

Bruine kristallen worden wit na een bepaalde bewerking; weet even niet uit mijn hoofd welke, maar bruine kunnen net zo goed puur zijn. Maar ik meot zeggen dat ik het ook vreemd vind dat de artsen zeiden dat dit zo gevaarlijk was, want 200 mg zou inderdaad niet gevaarlijk moeten zijn. Denk je niet dat ze overdreven?

hersenspinsel zei:
vreemd...

Hopen dat het verder goed met je gaat en dat je er geen nadelige effecten aan over zult houden. Kende je de dealer goed? want volgens mij heeft die gast je gewoon flink belazerd..

Is een vriend van me:wink: en je denkt toch niet dat hij me gelijk kk rotzooi gaat geven.. en hij zei dat hij altijd veel meer pakte! dus

maja ze kwamen van een wit brokje en waren een beetje bruinig.?

azgaza zei:
DreamWeaver zei:
Pikachu zei:

Bruine kristallen worden wit na een bepaalde bewerking; weet even niet uit mijn hoofd welke, maar bruine kunnen net zo goed puur zijn. Maar ik meot zeggen dat ik het ook vreemd vind dat de artsen zeiden dat dit zo gevaarlijk was, want 200 mg zou inderdaad niet gevaarlijk moeten zijn. Denk je niet dat ze overdreven?

Nee ze overdreven zeker niet.. hij was echt sirieus dus ik weet het ook niet

dus doordat ik daar wss voor allergisch ben slaat het harder aan en vergiftig ik mijzelf?

lijk me sterk heb al paar keer xtc op en er was niks aan de hand.

teebo

Bewuste gebruiker
ging ik ook juist vragen, hoe zit dat nu met mensen die allergisch zijn en mdma nemen...??
dat zou ik heel graag eens weten

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vreemd verhaal idd. Om vergiftigd te worden door MDMA moet je heel veel nemen. Maar dan ook echt veel, dat kan het dus niet zijn. Het beste is denk ik je doctor vragen hoe het heeft kunnen gebeuren.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Freddie_Snuif zei:
dus doordat ik daar wss voor allergisch ben slaat het harder aan en vergiftig ik mijzelf?

lijk me sterk heb al paar keer xtc op en er was niks aan de hand.

vreemde boel lijkt me, dan zal je er wel niet allergisch voor zijn sinds je andere keren geen last had van pilletjes (wistk ni)

het zal gwn een te hoge dosis zijn geweest.. wss verkeerd afgewogen fzo.

J0rrit

Badass junkie
Dan nog kan dat niet, zelf bij een te hoge dosis, een dosis die hoog genoeg is om je in levensgevaar te brenge past NOOIT in een bommetje of capsule, ik denk dat het mdma was met iets anders erdoorheen.

het rode is gevuld met MDMA die 2e lijn zover het vloeitje

ik denk dat ik ongeveer een dosis had van een balletje van ongever 1 cm breedte ( rond)

Funky Monkey

Badass junkie
Met kristallen erin mag ik hopen... als dit poeder geweest zou zijn was het best veel volgens mij :beer: Weet niet helemaal zeker heb zelf nooit gebomt...

Supervlieg

Wijs gebruiker
Volgens mij was het wel wat meer dan 200mg.. Dat zou ook de extreme hallucinaties kunnen verklaren, teveel MDMA wordt omgezet in MDA wat kan zorgen voor extreme (vette :grin:) hallucinaties. De OD ligt hierbij ook een stuk lager, dus misschien dat ze dat bedoelden met vergiftigen.

Maar mijn mening is dat ze gewoon hebben overdreven, misschien een verzoekje van je ouders ofzo. Ik zou als ik jou was gewoon even terug naar het ziekenhuis vragen om meerdere informatie. Want op deze manier valt er weinig te leren van je fouten he :wave:

3970

Wijs gebruiker
Het lijkt me niet zo moeilijk...hij heeft gewoon voor zijn eerste keer iets teveel genomen, reageert daar een beetje heftig op, en wordt dan door het ziekenhuispersoneel en ouders doodsbang gemaakt, zodat hij het de volgende keer wel uit zijn hoofd laat...

Als het MDMA was, zou ik me niet zo op laten naaien...just my 2 cents....

Dissonant

Bewuste gebruiker
Een bal mdma van 1 cm doorsnee? Dat is sowieso een pák meer dan 200 mg. Een brokje van een halve cm doorsnee is al 0.3 - 0.4 mg.

Misschien wilden ze je beetnemen door je meer te geven dan ze zeiden. Of ze hebben de hoeveelheid verkeerd ingeschat.

In ieder geval denk ik dat je meer dan 200mg binnenhad. Zeker omdat je al ervaring had met xtc. Dus allergie ofzo is out of the question.

Je had gewoon teveel binnen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Het is niet getest en ook niet afgewogen ....

Dan kun je de drugs wel de schuld geven maar ik word er niet echt koud of warm van.

Goede waarschuwing voor de navolgelingen.

Succes met je nuchtere leven, Stonie

Bovenaan