Freddie_Snuif
Newbie
Srry voor dit bericht, moest helaas verwijdert worden
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
DarkScope zei:Dit snap ik niet, is je bloed gecontroleert of je urine ofzo? Je zegt namelijk dat je bijna dood was geweest, maar dit kan volgens mij niet of nauwelijks met mdma, al helemaal niet met 200 mg. Weet je zeker dat het mdma was en niet iets anders?

Freddie_Snuif zei:DarkScope zei:Dit snap ik niet, is je bloed gecontroleert of je urine ofzo? Je zegt namelijk dat je bijna dood was geweest, maar dit kan volgens mij niet of nauwelijks met mdma, al helemaal niet met 200 mg. Weet je zeker dat het mdma was en niet iets anders?
Volgens die gene van wie ik het had is het echt MDMA Kristallen.
en ja mijn bloed EN urine zijn gecontroleerd hoezo?
Pikachu zei:Hoe zagen die kristallen eruit, beschrijf eens...
Pikachu zei:Zuivere mdma kristallen zijn wit, hoe bruiner hoe minder zuiver... Bovendien kan het ook iets anders zijn geweest. Kan je misschien een foto googelen? Dan kunnen we misschien meer zeggen
Pikachu zei:Zuivere mdma kristallen zijn wit, hoe bruiner hoe minder zuiver... Bovendien kan het ook iets anders zijn geweest. Kan je misschien een foto googelen? Dan kunnen we misschien meer zeggen
DreamWeaver zei:Pikachu zei:Zuivere mdma kristallen zijn wit, hoe bruiner hoe minder zuiver... Bovendien kan het ook iets anders zijn geweest. Kan je misschien een foto googelen? Dan kunnen we misschien meer zeggen
Bullshit. Het productieproces is iets anders, maar bruine kristallen kunnen puurder zijn dan hagelwitte. De kleur zegt geen flikker, behalve over hoe het productieproces verlopen is.
hersenspinsel zei:vreemd...
Hopen dat het verder goed met je gaat en dat je er geen nadelige effecten aan over zult houden. Kende je de dealer goed? want volgens mij heeft die gast je gewoon flink belazerd..
azgaza zei:DreamWeaver zei:Pikachu zei:Zuivere mdma kristallen zijn wit, hoe bruiner hoe minder zuiver... Bovendien kan het ook iets anders zijn geweest. Kan je misschien een foto googelen? Dan kunnen we misschien meer zeggen
Bullshit. Het productieproces is iets anders, maar bruine kristallen kunnen puurder zijn dan hagelwitte. De kleur zegt geen flikker, behalve over hoe het productieproces verlopen is.
Bruine kristallen worden wit na een bepaalde bewerking; weet even niet uit mijn hoofd welke, maar bruine kunnen net zo goed puur zijn. Maar ik meot zeggen dat ik het ook vreemd vind dat de artsen zeiden dat dit zo gevaarlijk was, want 200 mg zou inderdaad niet gevaarlijk moeten zijn. Denk je niet dat ze overdreven?
Freddie_Snuif zei:dus doordat ik daar wss voor allergisch ben slaat het harder aan en vergiftig ik mijzelf?
lijk me sterk heb al paar keer xtc op en er was niks aan de hand.
Weet niet helemaal zeker heb zelf nooit gebomt...