• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA Kristal

ellington

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Misschien handig om te weten voor toekomstige gebruikers, of eens 'leuk' om te lezen voor de occasionele gebruiker. Maar ook voor mij, omdat ik zo eens een avondje mdma op een rij kan zetten.

Ik had al één keertje mdma gebruikt, en dat was me enorm goed bevallen. Ik heb wel al een en ander uitgeprobeerd, maar MDMA heeft bij mij de beste indruk nagelaten.

Vorig weekend probeerde ik het voor een tweede keer:

De laatste keer dat ik nog iets probeerde, buiten weed, was van in juli, 2 maanden geleden dus. Ik zag het nog wel zitten om nog is iets uit te proberen.

Ik kocht mijzelf 2 XTC pillen, wat zeker garant zou staan voor een fijne avond. Eentje ervan nam ik, maar voelde na een uurtje enorm weinig. Tot er iemand mij voorstelde om met hem MDMA kristal te nemen. Hij maakte een 'bommetje' voor mij, aangezien ik dit zelf nog niet had gedaan, liet ik het aan hem over. Ik gok dat het 250mg was, zonder daarbij écht stil te staan, mijn vorige keer was ongeveer 150mg en ik had een ENORME nacht.

Net zoals de vorige keer, na een halfuurtje, sloeg de MDMA letterlijk en figuurlijk in als een bom. Van de ene op de andere seconde voelde ik het effect. Ik natuurlijk dus naar binnen, nam mijn voorzorgen met een bekertje water, en dus genieten geblazen.
Na een 10-tal minuten werd ik onwel. Ik kreeg het benauwd, had het warm, werd misselijk, en kreeg slechte gedachten (ik dacht al aan een overdosis, en zag mezelf al opgenomen worden in een ziekenhuis).
Met moeite raakte ik buiten, mijn maag klapte als het ware precies in mekaar, als braken maar zonder te braken. Toen ik buiten, in de frisse lucht was, ging het al een beetje beter. Ik ging bij de eerste beste zitten, en deed mijn verhaal. Van dat deel van de avond herriner ik mij tamelijk weinig, behalve het feit dat het enorm goed deed om te praten, en de frisse lucht te voelen. Ik herriner mij ook dat mijn zicht enorm slecht was. Ik kon mijn horloge niet lezen, en zelfs mijn gsm kon ik niet bedienen. De toch wel héél duidelijk achtergrondfoto was een grijze waas, 0 dieptezicht. Ik had ook het gevoel dat mijn ogen enorm rap van links naar rechts bewogen, zo ervaarde ik mijn zicht ook, alles bewoog. Toen ik aan mensen vroeg hoe mijn ogen er aantoe waren, zeiden ze mij dat ze snel bewogen, en mijn pupillen gigantisch waren. Ik kreeg nog een bekertje water van één van de dj's die avond, en sloeg ook nog een babbeltje met hem, waarvan ik mij ook nog weinig herriner. Vanaf toen ging het in stijgende lijn beter. Ik voelde mij nog steeds enorm raar, ik kon zelfs mijn evenwicht niet houden op een simpel zitbankje. Ik had een enorme drang om met iedereen te praten, maar hield het altijd vriendelijk. Ook had ik een beetje affectie nodig, ik mistte blijkbaar mijn vriendin, die thuis was, enorm. Dus ik vroeg ook aan iedereen op het voorhand of het niet stoorde dat ik bij hun kwam zitten en mijn verhaal deed. Ik heb zelfs enkele leuke mensen leren kennen. Toen mijn evenwicht ietwat herstelt was, ging ik terug dansen, en dat gaf een enorme kick. Glimlach, briljante bewegingen, allemaal vriendelijke mensen, geen problemen (hoewel ik die in het dagelijkse leven ook niet bepaald heb), hemel op aarde. Jammer genoeg eindigde het feestje iets te vroeg, om 5.30 konden we al opweg naar de trein. Slapen lukte niet, maar van zondag op maandag natuurlijk wel. Verder heb ik ook geen énkel slecht-nagevoel overgehouden, in tegendeel, de muziek van zaterdag is nog beter als vroeger. Ik kijk er trouwens al enorm naar uit om op een volgend feestje, zonder mdma of xtc, nieuwe mensen te leren kennen, iets wat ik normaal gesproken niet echt deed. Ik heb ook de indruk nog wat extra vriendelijk en sociaal te zijn.

Kortom, MDMA lostte nogmaals mijn verwachtingen in. Duurder dan XTC, ik betaalde 10 euro voor 300 mg, wat wel enorm goedkoop was, maar je nacht is zovéél beter dan een nachtje XTC vind ik.

Denk eraan, met frisse lucht, water, en vriendelijke mensen om je heen raak je volgens mij niet zo moeilijk uit een bad trip.

Drientje

DF-koning
Tof report!! Dat van dat kotsen ken ik wel. Als je een hele goede pil hebt heb je dat ook. Met MDMA ben ik net een pudding, 3uur lang spacen op de muziek en ik kom nergens toe. Doe ik alleen op een thuis feestje met bank-zit garantie..

X Drientje

Santatrip

Belezen gebruiker
Shiit...nog steeds niet geprobeer, maar na dit reportje gelezen te hebben begint het aardig te kriebelen! Weer dat eerste xtc-gevoel? :hearteyes:

ellington

Dit is een trip van 15 september trouwens, heb sindsdien nog enkele keren kristal gebruikt, en het blijft toch hét van hét voor mij hoor! Puur genieten!

Alternative4

mm kotsen had ik de vorige 2x ook.. het boeit eigenlijk niet eens, want je voelt je super maar het moet er dan even uit.

naja, deze week nieuw rondje E... zullen zien of mn maag het deze keer wel overleefd! :wink:

Frisko

Badass junkie
ellington zei:
Kortom, MDMA lostte nogmaals mijn verwachtingen in. Duurder dan XTC, ik betaalde 10 euro voor 300 mg, wat wel enorm goedkoop was, maar je nacht is zovéél beter dan een nachtje XTC vind ik.
.
lol 2€ meer zou ik 3gr mdma voor kunnen kopen :beer:
dus enorm goedkoop was het niet... :)

Detroit303

Bewuste gebruiker
Blijkbaar zit er toch aardig wat verschil tussen xtc pillen en mdma kristallen.. Het gaan uiteindelijk toch over hetzelfde bestanddeel? :confused:

Erik

J0rrit

Badass junkie
Frisko zei:
ellington zei:
.
lol 2€ meer zou ik 3gr mdma voor kunnen kopen :beer:
dus enorm goedkoop was het niet... :)

4 euro per gram :openmouth:

geox

Bewuste gebruiker
Varry zei:
Blijkbaar zit er toch aardig wat verschil tussen xtc pillen en mdma kristallen.. Het gaan uiteindelijk toch over hetzelfde bestanddeel? :confused:

Erik
Ik voel er persoonlijk weinig verschil in, alleen dat pillen wat later opkome dan gewoon een likje mdma, dat komt door het bindmiddel denk ik.

Ontopic, mooi reportje, 10 euro is best veel, maarja dat is het nog steeds waard

:sunglasses:

Bovenaan