• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA @ I Love The 90's

Gigo

Newbie
Eerste keer dat ik hier een report schrijf maar heb al meer ervaring met MDMA en LSD enzo

Dit weekend was I Love The 90's in Hasselt, voor mij waren de jaren 90 super, mijn tiener jaren! Pure Nostalgie dus voor mij.

Ik had nog een beetje MDMA over maar weet niet hoeveel het was omdat ik het niet kon wegen, maar het leek niet veel, dus heb ik alles meegepakt.
Aangekomen @ I Love The 90's rond 23h, en dadelijk mijn MDMA ingenomen....

Normaal voel ik het altijd na 3 kwartiers en soms zelfs veel later, dus dacht er niet aan en genooit gewoon van het muziek.
Na een half uurtje begon ik de MDMA al te voelen, ik wist niet wat me overkwam, zo snel?? Nooit meegemaakt!! Maaaar het voelde zoooo goed aan, ik nam mijn vriendin vast en begon haar heel fel te knuffelen, zij wist dus hoe laat het was :grin:

Ik heb gewoon genoten van die MDMA, niet normaal en het heeft een dikke 4 uur geduurd, meschien wel 5 uur!! Nog nooit zoeist meegemaakt, ik trip niet eens zolang op LSD...

Maar ik denk dat ik toch wel beetje te veel genomen heb want dag erna smaakte alles nog raar tot tegen de avond ging het pas beter, en beetje emotioneel geworden gisteren en vandaag.. Heb ik ook nooit echt fel gehad.

MDMA pakken op I Love The 90's was voor mij gewoon geweldig, ik kan al niet meer wachten tot volgend jaar!! :mrgreen:

Bovenaan