MDMA en Keta

Ik heb zojuist mdma genomen en daarna een redelijk dikke lijn keta.

Wauw ik was echt compleet van de kaart, niets voelde echt en toch stond alles in verbinding met elkaar. Ben denk ik nog nooit zo hard gegaan, echt helemaal leip.
Ik voelde me benen en handen niet meer, dit was zo fucking spacend maar ik wist dat ik aan het trippen was dus kon er wel goed mee omgaan.

inmiddels bouwt het effect weer een beetje af.. Wat een ervaring holyshit

StraatPiraat

Badass junkie
Super gaaf man!
Ik wil je wel meegeven dat zoals je bij mdma de pauzes tussen gebruik moet respecteren, dit bij ketamine even goed het geval is!
Laat het allemaal goed inzinken, ben benieuwd of je nog wijsheden hieruit hebt gevonden.

Pauzes respecteer ik volledig, overigens heb ik veel ervaring met mdma maar niet met keta. Ik heb wel eens een paar mini lijntjes genomen, hiervan voelde het een beetje alsof ik was aangeschoten, niet veel bijzonders. Gisteren een wat dikkere lijn genomen, en deze kwam binnen als een gek. Ik denk dat de mdma het effect wat had versterkt, het was zo vaag. Ik was overigens gewoon thuis op de bank lekker aan het chillen, en ineens voelde alles heel raar, maar wel goed ofzo. Ik moest wel even een paar keer bij mezelf nadenken van oke, je hebt je nog nooit zo gevoeld maar dit is gewoon een bizarre trip. Dit hielp mij om niet gek te worden zeg maar. Ik heb best wel controle over mezelf met dit soort dingen denk ik, maar gister was wel heel heftig! Zeker voor herhaling vatbaar, over een maand of 3 ga ik het nog eens proberen, wat een ervaring!

• Like
Waarderingen: Plex

Plex

Badass junkie
Pauzes respecteer ik volledig, overigens heb ik veel ervaring met mdma maar niet met keta. Ik heb wel eens een paar mini lijntjes genomen, hiervan voelde het een beetje alsof ik was aangeschoten, niet veel bijzonders. Gisteren een wat dikkere lijn genomen, en deze kwam binnen als een gek. Ik denk dat de mdma het effect wat had versterkt, het was zo vaag. Ik was overigens gewoon thuis op de bank lekker aan het chillen, en ineens voelde alles heel raar, maar wel goed ofzo. Ik moest wel even een paar keer bij mezelf nadenken van oke, je hebt je nog nooit zo gevoeld maar dit is gewoon een bizarre trip. Dit hielp mij om niet gek te worden zeg maar. Ik heb best wel controle over mezelf met dit soort dingen denk ik, maar gister was wel heel heftig! Zeker voor herhaling vatbaar, over een maand of 3 ga ik het nog eens proberen, wat een ervaring!
Wouw, klinkt goed/heftig. Had je nog visuals van de Keta+MDMA? En ja, hoe waren die. Disso's met empactogenen zijn zeker een combi die ik nog wil proberen (kittyflip). Lijkt me een interessante ervaring!

Het was zeker heftig, echt een hele ervaring al zeg ik het zelf. De visuals vielen mee, ik kon me maar kort concentreren op de omgeving voordat alles weer heel vaak leek. Lastig te omschrijven, ik ben in mijn geval er wel van overtuigd dat als je een lijn keta neemt van ongeveer 50mg onder invloed van mdma, het een stuk heftiger inslaat. Ga het zeker nog eens proberen denk ik

• Like
Waarderingen: Plex
Bovenaan