MDMA doseren (foto)

ellington

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen,

Ik heb enkele dagen geleden een gram MDMA gekocht, een deel verkocht aan een vriend, en tenslotte nog een bommetje van (volgens de verkoper) 'iets' meer dan 200 mg. Ik zou deze portie graag voor een volgende avond behouden, maar aangezien ik geen weegschaal heb zal het moeilijk worden om de juiste dosering te vinden.

Daarom heb ik jullie hulp nodig, met volgende foto. Ter verduidelijking heb ik een muntstuk van 2 euro en een Bic aansteker erbij genomen.

http://img184.imageshack.us/my.php?image=dscn4409wf9.jpg

Mijn vraag is dus, hoeveel miligram is dit dus volgens jullie ongeveer?
Alvast bedankt!

Wacky

Badass junkie
Dan zul je toch een betere foto moeten maken, hierop is de MDMA uberhaupt niet herkenbaar, laat staan hoeveel.

Wacky

Badass junkie
200 mg MD heeft ongeveer hetzelfde volume als een wybertje
(edit, ok wat groter, ik denk tussen het wybertje en 1cm podlood in :tongueout:)

magicwasso

Belezen gebruiker
Lijkt als dat veel meer is dan 200mg, maar ik weet niet hoe versprijd de mdma is in dat papierte, maar tja 200mg is 1cm van de achterkan van een potlood.

ellington

misschien is deze ietwat duidelijker?

Wacky

Badass junkie
lijkt me een ruime 200 mg, het ziet er uit als waar ik normaal 2 porties van maak, en ik probeer het altijd tussen de 100 en 150 te nemen ongeveer.

Oom Klaas

Badass junkie
Om een member van df te quoten, ik ben vergeten wie 't was :grin:

"Gewoon slikken, dan beleef je nog eens wat!" :hearteyes:

shokora

Wijs gebruiker
Als je zelf met zuivere drugs doseren gaat werken, koop dan gewoon een weegschaal. Die dingen kosten geen reet, ik heb zelf laatst een 0.01g voor 20 euro inclusief verzendkosten aangeschaft.

geox

Bewuste gebruiker
Volgens mij is dit zeker nog een halve gram, maar dat hangt er allemaal vanaf hoe dik die kristalletjes nog zijn enz.. Ik zou 1/5 in een capsule doen en kijken hoe je erop reageert.

ellington

Dit weekend al eens geprobeerd, een van de beste die ik ooit gekocht heb. Volgende week zaterdag volgt de rest :rock:

salvation

Belezen gebruiker
shokora zei:
Als je zelf met zuivere drugs doseren gaat werken, koop dan gewoon een weegschaal. Die dingen kosten geen reet, ik heb zelf laatst een 0.01g voor 20 euro inclusief verzendkosten aangeschaft.
waar dan?

evil_kermit

Bewuste gebruiker
neem gewoon alles wat er ligt,je gaat misschien wat dingen beginnen zien als je niet gewend bent om mdma te nemen maar zo verruim je je horizon :grin:

Ik had vroeger ook geen weegschaal en gebruikte de natte pink methode.. Werkte prima!

Maak het topje van je pink nat met je mond. Dip daarna je pink in de MDMA. Gemiddeld ligt de hoeveelheid MDMA dan op 40 mg.. Kan iets meer of minder zijn, maar enorm veel zal het niet schelen.. Ik begon dan vaak met 2 pinkjes, en bouwde dit rustig op gedurende de avond..

Offtopic: Trouwens, hier in de smartshop is een weegschaal gewoon 30 euro.. 0,01..

shokora

Wijs gebruiker
RegenKoning zei:
Ik had vroeger ook geen weegschaal en gebruikte de natte pink methode.. Werkte prima!

Maak het topje van je pink nat met je mond. Dip daarna je pink in de MDMA. Gemiddeld ligt de hoeveelheid MDMA dan op 40 mg.. Kan iets meer of minder zijn, maar enorm veel zal het niet schelen.. Ik begon dan vaak met 2 pinkjes, en bouwde dit rustig op gedurende de avond..

Offtopic: Trouwens, hier in de smartshop is een weegschaal gewoon 30 euro.. 0,01..

Ik wil graag iets meer informatie over de dosis dan alleen 'een natte pink'... Sowieso kun je deze methode echt niet bij andere poederdrugs gebruiken. Pinkje 2C-B en je tript hem kapot :P

Spor

Wijs gebruiker
shokora zei:

Amen.

Dat vind ik nou ook, tegenwoordig kosten die dingen geen ruk meer ( met dank aan weegschaalboer.nl ) en persoonlijk weet ik toch wel graag hoeveel ik van iets neem, want geloof me pas als je een weegschaal hebt zie je hoe vaak je "eigenlijk" te veel of te weinig genomen hebt. Heb zelf een 0,01 en een 0,001 maar met uitzondering van DMT en 2C-* kom je met een 0,01 van nog geen 2 tientjes al een heeeeel eind.

Bovenaan