• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA deel II

0verdose

Newbie
hallo, daar ben ik weer...
het eerste stukje wat ik had geschreven is het eerste tripreport wat ik heb geschreven op deze site, en om eerlijk te zijn vond ik wat ik had geschreven zelf al best wel lang ^^

er hebben een paar mensen gereageerd op wat ik had geschreven en ik vond die reacties leuk...

in een van de berichten stond dit:
"Hoe was het 'aankomen' van de MDMA? Hoe lang duurde dat? Hoe was het verloop van de trip? Wat zag je met je ogen open? Hoe was de muziek gedurende de trip? Kon je lopen? Hoe lang duurde het in totaal?"

en het lijkt me leuk om voor de geïntereseerden hierop antwoord te geven.

Ik had de eerste 50 mg om 1 uur 's nachts gehad en ik voelde hier tot kwart voor twee heel weinig van, dus besloot ik de overige 150 in een keer te nemen en dat klapte een half uur later in als een bom,

lezen kon niet meer, ik heb 10 minuten geprobeert om 1 nummer van een cd hoesje helemaal te lezen, (aangezien dit 3 woorden waren voelde ik mezelf een behoorlijke idioot :grin:)

het begin van de trip voelde erg zwaar aan, een paar keer had ik het idee dat het me een beetje te veel zou worden dus besloot ik even m'n ogen dicht te doen. toen was het zware gevoel wat ik had meteen weg,

om te weten wat ik toen allemaal zag moet je dit even lezen,
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5234

tijdens die trip zag ik ook woorden op een afstand, toen ik het dacht kwamen ze dichterbij.
ze waren onleesbaar, niet omdat ze zo wazig waren ofzo want het was haarscherp te zien, (in kleuren die ik nog nooit eerder gezien had) het betekende gewoon niks.

omdat ik nummers luisterde die ik al kende bewoog alles op de maat van de muziek, ik zag bijvoorbeeld eerst een groep velgekleurde vogels omhoog vliegen in patronen en zo'n groep ging dan vloeiend over in de paddestoel van rook die van een atoombom afkomt.

het was net als wanneer je in de bioscoop bij een film zit die je bij de kloten heeft, dan voel je echt wat er gebeurt. je kan wel nagaan hoe ik dit dan heb ervaren, het was een machtig gevoel om dit allemaal te zien.

als ik m'n ogen op deed kon ik mezelf moeilijk op 1 plek focussen, in het begin van de trip leek het alsof mijn ogen soms kijhard heen en weer trilden. toch denk ik dat het niet m'n ogen waren maar gewoon beeld.

en of de vraag of ik nog kon lopen heb ik dit te vertellen:
ik besloot om de bierblikjes en zakken chips op te ruimen, ik had geloof ik ook een paar flesjes in het krat gezet en 2 asbakken geleegd.. ik heb er toch echt wel 20 minuten over gedaan.

ik heb dus op zaterdag van rond 2 uur tot 11 uur 's ochtends getript op die mdma, het is nou maandag en ik ben hoop dat ik het niet te vaak ga doen omdat het VEELSTE LEUK IS!!!

0verDose

^_^

Bewuste gebruiker
Maar je hebt dus 3 dosissen mdma genomen? Want je tript van 2 tot 11 en mdma werkt 3 uur max. Of lees ik dit nou fout?

Qocaïne

Badass junkie
das wel een erg lange tijd trippen! :openmouth:
Dacht ook eerder aan 3uur max.. maar misschien is het met hoeveelheden rond de 200mg heel anders?

wel mooi!

qinn

Bewuste gebruiker
Ik had tijdens me "trip" op x pilletjes van 180 mg, en tripte ongeveer ook 3 uur per pil.

dus met 20 mg meer trip je dus 1 uur langer :confused:

Yeaah right :rolleyes:

:wave:

rocka

Experimenterende gebruiker
qinn zei:
Ik had tijdens me "trip" op x pilletjes van 180 mg, en tripte ongeveer ook 3 uur per pil.

dus met 20 mg meer trip je dus 1 uur langer :confused:

Yeaah right :rolleyes:

Het is gewoon bij elke persoon verschillend. OverDose is er gewoon gevoeliger voor :wink:

qinn

Bewuste gebruiker
dus bij al die mensen waar ik mee getript heb waren het zelfde als ik?

denk het niet dus :wink:

Brasco

Experimenterende gebruiker
Ik heb ruim 7 uur hard getript op 2,5 Halve pil (150 MG per pil). En iedereen reageert anders, vrienden van mij die waren na 5 uur klaar, andere spaceden de van 9 tot 7 s'ochtends op dezelfde hoeveelheid.

qinn

Bewuste gebruiker
Brasco zei:
Ik heb ruim 7 uur hard getript op 2,5 Halve pil (150 MG per pil). En iedereen reageert anders, vrienden van mij die waren na 5 uur klaar, andere spaceden de van 9 tot 7 s'ochtends op dezelfde hoeveelheid.

ja over allebij de pillen ja,
maar het is gewoon bekent dat je ongeveer 3 uur PER pil tript.
dus hoe mensen aan 4 uur per pil komen weet ik ook nie egt maja,
zal wel aan mij ligge dan :confused:

0verdose

Newbie
200 mg

ik wil niet lullig doen ofzo, maar volgens mij heb je het niet goed gelezen, ik kan echt niet de hele nacht vaag zijn op 20 mg, het was 200 mg...
en dit was de eerste keer dat ik het nam.
EN HET IS AL HELEMAAL BULLSHIT OM HIERO NEPTRIPS TE REPORTEN!!

0verdose

qinn

Bewuste gebruiker
Re: 200 mg

0verdose zei:
ik wil niet lullig doen ofzo, maar volgens mij heb je het niet goed gelezen, ik kan echt niet de hele nacht vaag zijn op 20 mg, het was 200 mg...

0verdose

Ik zij dat ik met 180 mg 3 uur tripte, en jij met 200 mg 4 uur (per pil).
Dus als ik die verhouding bekijk, wil dat zegge dat je bij 180 ongeveer 3 uur tript en dan ineens bij 200 mg 4 uur tript.
Dat vind ik dus raar... :confused:
( 200 - 180 = 20mg zo kom ik aan die 20 maar ik dacht dat zo'n slime man als jij dat wel begrijpen zou :wink:)

J0rrit

Badass junkie
Re: 200 mg

qinn zei:
0verdose zei:

0verdose

Ik zij dat ik met 180 mg 3 uur tripte, en jij met 200 mg 4 uur (per pil).
Dus als ik die verhouding bekijk, wil dat zegge dat je bij 180 ongeveer 3 uur tript en dan ineens bij 200 mg 4 uur tript.
Dat vind ik dus raar... :confused:
( 200 - 180 = 20mg zo kom ik aan die 20 maar ik dacht dat zo'n slime man als jij dat wel begrijpen zou :wink:)

gast drugs werkt bij iedereen anders dat snap je toch ook wel....

zieligerd

een vriend van mij voelt een 1 pil ook dubbel zo lang als dat ik 2 pillen tegelijk voel....

Deranged

Badass junkie

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
Deranged heeft helemaal gelijk, even ontopic a.u.b.

Niet iedereen is even gevoelig of ongevoelig voor een stof. Sommige zullen dus langer of korter trippen op dezelfde hoeveelheid.

discussie gesloten.

qinn

Bewuste gebruiker
Dat niet alleen, ik heb namelijk wel last van dyslectie.... :wink:
Dus eigelijk kan ik er ook vrij weinig aan doen... :confused:

0verdose

Newbie
kerel, het was niet m'n bedoeling om je te beledigen.
ik werk met kinderen met dyslectie dus weet er alles van.
sorry daarvoor,

NUTTELOZE DISCUSSIE GESLOTEN!!

ga ipv op deze bagger te reageren een mooi tripreport schrijven,
ik denk dat die van mij er wel weer aan zit te komen aangezien het nu vrijdag is ^^

qinn

Bewuste gebruiker
Wat ga je gebruiken dan? :grin:

en trouwns, maakt nie uit, je kon het ook niet weten dat ik dyslectie heb :)

Bovenaan