MDMA Capsule

Pebbles

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag.

Ik heb dus bij 'mijn mannetje' wat XTC gekocht en daarbij zaten MDMA capsules.
Nu is mijn vraag, hoe moet je die nu gebruiken?
Ik heb totaal geen ervaring met die capsules, ik neem normaal gewoon pilletjes.
Kan ik dan gewoon heel die capsule doorslikken? Want dat lijkt mij best wel vreemd. Daarom dat ik het even vraag voor de zekerheid.

Alvast bedankt,

Sandra

Slowburn

Je weet niet hoeveel milligram erin zit, en als het pure mdma is kan je de capsule ook gewoon los halen en gewoon een vingertopje erin dippen en dat eraf slikken of in flesje water doen.

Slowburn

Jah als het kristallen zijn natuurlijk wel,
Lost veel sneller op.

Pillen moeten eerst beetje oplossen in de maag en vallen niet gelijk uit elkaar.
Maar natuurlijk valt dat bij iedereen anders de één voelt het sneller dan de ander dus dat maakt niet zoveel uit.

Vaker 160mg gedaan dan?
Zoja, kan je het volgens mij wel doen om hele capsule in 1x te doen.
Zo niet, zo ik gewoon lekker bij een vingertopje houden en in flesje water doen ofzo kan je altijd nog later erbij pakken en anders heb je het in 1 keer op is ook beetje jammer.

Althans, zo ben ik natuurlijk :wink:
Liever beetje bij beetje dan iets nieuws wat je nog niet eerder hebt gedaan in 1 keer.
Maar volgens mij is een pil van 160mg en capsule van 160mg niet echt heel erg verschillend.

Maar laten we wachten wat anderen ervan zeggen hé :wink:

Pebbles

Ja, ik heb wel pilletjes genomen van 180 mg en 210mg.
Dus dan kan ik ook wel zo een capsule in 1x nemen, neem ik aan?

Maar bedankt voor je informatie. Ik vond het heel nuttig, dus bedankt daarvoor.
Vooral omdat ik onervaren ben met die capsules, want pilletjes zijn naar mijn gevoel toch anders.

neurotoxin

Belezen gebruiker
Capsules worden gebruikt om een veels te smerige smaak te bedekken of te vroege afbraak te voorkomen. Het lost dan op in je maag en de inhoud doet dan zijn werk.

Je kunt je natuurlijk afvragen waarom er extra moeite voor gedaan is om het in capsules te fabriceren. Een stemmetje in mijn hoofd zegt dan ook "versneden pillen door een dealer die geen scheikunde lab heeft". Aan de andere kant vraag ik mij dan ook af in hoeverre die dealer dan kennis heeft van XTC en denkt dat het gewicht van een pil gelijk staat aan het aantal MDMA.

Ik zou je aan willen raden een zo compleet mogelijke test uit te laten voeren bij een test centrum. Het is namelijk zo dat er wel eens mensen dood zijn gegaan aan giftige 'filler' (vul/versnijs-pul)!

Mocht er dan inderdaad giftig spul in blijken te zitten, doe andere mensen, ouders, geliefde en familieleden een lol en doe dan anoniem aangifte bij de politie. Vermeld er dan ook expliciet bij dat je niet in een dossier wilt komen te staan, aangezien je dan via duurbetaalde advocaten alsnog getraced kan worden door de desbetrevende crimineel.

Pebbles

Bedankt voor je reactie.

Ik zal eerst de capsules laten nakijken en testen. Dat is inderdaad wel zo handig ja.
Het zou jammer zijn dat ik hieraan dood zou gaan opzich. Maar daar ga ik niet vanuit.
Ik zal ze donderdag laten testen! Want alleen dan kan dat, in Groningen.

De pillen weet ik wel zeker dat ze goed zijn, want die heb ik wel eens eerder besteld.

Maar bedankt!

jaapi

Belezen gebruiker
ik zou proberen in het vervolg niet capsules te kopen.

Die zijn lastig te testen (gaan ze naar het lab op moeten sturen), en dat in een capsule
een stof/verhouding van stoffen zit betekend niet dat dat in de andere ook zo is.

en op de vraag warom hij de boel in een capsule gedaan heeft kan ik geen enkel voor
jou positief antwoord op geven

gr

Pebbles

Dit vind ik opzich wel eng nu haha.

Is het niet dat het gewoon pure MDMA is en daarom in een capsule is? Dat lijkt mij makkelijker dan een pilletje maken?

Sowieso ga ik dat spul morgen wel even testen natuurlijk, want je weet het maar nooit. Zoals jullie zeggen. Ik zal het jullie laten weten wat de uitslag was van de test. Ik ben nu ook wel erg benieuwd.

jaapi

Belezen gebruiker
puur mdma word meestal gewoon verkocht als poeder/kristalvorm om te snuiven of bommetjes van te maken. Komt eigenlijk nooit voor dat je dealer dat al gedaan heeft

Bovenaan