Flyyh zei:het is niet mijn eerste keer, kheb mdma al weetikhet hoevaak gedaan en keta ook.
maar nog nooit 600mg :P
Flyyh zei:Ja er ziten iets van 5 normale pillen in zeg maar, die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen dus ik denk dat de keta en speed samen ongeveer 100/150mg is.
Maar dan is het nog steeds wel erg veel :P
Beanhead zei:Flyyh zei:Ja er ziten iets van 5 normale pillen in zeg maar, die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen dus ik denk dat de keta en speed samen ongeveer 100/150mg is.
Je kan natuurlijk ook de capsule leegmaken en gaan snuiven.
6tal lijntjes lijkt me wel prettig.

Zou ook nog kunne ja..Lavalamp zei:Of verdeel die gigacap in vier/vijf caps en slik die naar gevoel weg![]()

Flyyh zei:Ja er ziten iets van 5 normale pillen in zeg maar, die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen dus ik denk dat de keta en speed samen ongeveer 100/150mg is.
die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen
Mike zei:die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen
Tja.... rijst bij mij toch één vraag naar boven.... Waarom, in godsnaam waarom stop je er eerst een hele zooi aan mdma in en dan een ander middel om de boel weer te remmen?
Flyyh zei:Ik heb een capsule puur mdma, en een beetje keta en speed in totaal 600mg.
nou is mijn vraag is 600mg niet een beetje teveel voor in 1 keer ?
Mike zei:Komt bij mij een beetje over als: "ik neem een aspirine, maar ga daarna met mijn hoofd tegen de muur bonken, anders gaat mijn hoofdpijn over" ?
Maar je kan het wel je dealer vragen, waarom zou je dergelijke caps maken.Flyyh zei:Ik maak ze niet zelf..
waarom moet je mij ook niet vragen.
Mike zei:Flyyh zei:Ja er ziten iets van 5 normale pillen in zeg maar, die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen dus ik denk dat de keta en speed samen ongeveer 100/150mg is.
Ok, even voor de duidelijkheid...
Je stopt iets van 5 xtc pillen bij elkaar in een capsule. Op zich al iets wat me niet zo heel gezond lijkt, maar als je veel tolerantie hebt en erg hard wil gaan zal het wel lekker zijn.
Vervolgens zeg je:
die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen
Tja.... rijst bij mij toch één vraag naar boven.... Waarom, in godsnaam waarom stop je er eerst een hele zooi aan mdma in en dan een ander middel om de boel weer te remmen?
Komt bij mij een beetje over als: "ik neem een aspirine, maar ga daarna met mijn hoofd tegen de muur bonken, anders gaat mijn hoofdpijn over" ?
Beanhead zei:Flyyh zei:Ja er ziten iets van 5 normale pillen in zeg maar, die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen dus ik denk dat de keta en speed samen ongeveer 100/150mg is.
Je kan natuurlijk ook de capsule leegmaken en gaan snuiven.
6tal lijntjes lijkt me wel prettig.