Mdma Capsule

Flyyh

Newbie
Ik heb een capsule puur mdma, en een beetje keta en speed in totaal 600mg.
nou is mijn vraag is 600mg niet een beetje teveel voor in 1 keer ?

pascal828

Badass junkie
Ja, 600mg is teveel ookal zou het verdeeld zijn.

Het is evengoed slecht, omdat er een downer en een upper inzit (lees: Keta en speed/mdma)
Als je zo nodig dit wil gaan gebruiken zou ik het verdelen in 2 of 3 porties.

Maar je hebt het over een eerste keer MDMA, dan zou ik deze laten vallen, omdat er andere stoffen in zitten.

Koop dus gewoon een MDMA capsule zonder andere stoffen erin.

Flyyh

Newbie
het is niet mijn eerste keer, kheb mdma al weetikhet hoevaak gedaan en keta ook.
maar nog nooit 600mg :P

Beanhead

Badass junkie
Flyyh zei:
het is niet mijn eerste keer, kheb mdma al weetikhet hoevaak gedaan en keta ook.
maar nog nooit 600mg :P

Mja maar weet je exact hoeveel keta, mdma en speed erinzit?

Want als het merendeel MDMA is ga je niet veel bewegen me dunkt :P

Flyyh

Newbie
Ja er ziten iets van 5 normale pillen in zeg maar, die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen dus ik denk dat de keta en speed samen ongeveer 100/150mg is.
Maar dan is het nog steeds wel erg veel :P

Beanhead

Badass junkie
Flyyh zei:
Ja er ziten iets van 5 normale pillen in zeg maar, die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen dus ik denk dat de keta en speed samen ongeveer 100/150mg is.

Je kan natuurlijk ook de capsule leegmaken en gaan snuiven.

6tal lijntjes lijkt me wel prettig.

Flyyh

Newbie
Beanhead zei:
Flyyh zei:

Zat ik in het begin ook al aan te denken, en aan de andere kant waarom ook niet. Kan nooit slechter zijn en het gaat toch wel op :tongueout: :rock: :rock:

Flyyh

Newbie
Lavalamp zei:
Of verdeel die gigacap in vier/vijf caps en slik die naar gevoel weg :)
Zou ook nog kunne ja..
Ze zijn verders wel bettrouwbaar, en ze zijn ook al getest. mijn dealer heeft m ook al gepakt gewoon in 1 keer. Maarja dat doen we volgnede keer dan maar eerst kijken hoe deze uitpakt :stoned:

Mike

Bewuste gebruiker
Flyyh zei:

Ok, even voor de duidelijkheid...

Je stopt iets van 5 xtc pillen bij elkaar in een capsule. Op zich al iets wat me niet zo heel gezond lijkt, maar als je veel tolerantie hebt en erg hard wil gaan zal het wel lekker zijn.

Vervolgens zeg je:

die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen

Tja.... rijst bij mij toch één vraag naar boven.... Waarom, in godsnaam waarom stop je er eerst een hele zooi aan mdma in en dan een ander middel om de boel weer te remmen?

Komt bij mij een beetje over als: "ik neem een aspirine, maar ga daarna met mijn hoofd tegen de muur bonken, anders gaat mijn hoofdpijn over" ?

Flyyh

Newbie
Ik maak ze niet zelf..
waarom moet je mij ook niet vragen.
En het is wel een verschil of je 3 pillen pakt met niks
of stuk of 5 met keta en speed erbij.

westergas

Belezen gebruiker
Flyyh zei:
Ik heb een capsule puur mdma, en een beetje keta en speed in totaal 600mg.
nou is mijn vraag is 600mg niet een beetje teveel voor in 1 keer ?

Serieus gast...je antwoord jezelf al in de vraag. Zo'n cap nemen lijkt me vrij nutteloos en schadelijk.

Arizona

Bewuste gebruiker
Flyyh zei:
Ik maak ze niet zelf..
waarom moet je mij ook niet vragen.
Maar je kan het wel je dealer vragen, waarom zou je dergelijke caps maken.
wie wil nou en mdma en keta en speed in 1x naar binnen werken.

mdma + keta oke dat kan heel lekker zijn in de juiste verhouding, maar waarom ook nog speed?
pak dat dan als de m+k is uitgewerkt, als je nog doorwil.

k00k

Bewuste gebruiker
Allemaal werken ze tegen elkaar in (door de speed voel je de mdma minder, keta onderdrukt gevoel van beide). Nutteloos en zonde van het spul dus :) :rock:

Elohtibbar

Badass junkie
Mike zei:
Flyyh zei:

Ok, even voor de duidelijkheid...

Je stopt iets van 5 xtc pillen bij elkaar in een capsule. Op zich al iets wat me niet zo heel gezond lijkt, maar als je veel tolerantie hebt en erg hard wil gaan zal het wel lekker zijn.

Vervolgens zeg je:

die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen

Tja.... rijst bij mij toch één vraag naar boven.... Waarom, in godsnaam waarom stop je er eerst een hele zooi aan mdma in en dan een ander middel om de boel weer te remmen?

Komt bij mij een beetje over als: "ik neem een aspirine, maar ga daarna met mijn hoofd tegen de muur bonken, anders gaat mijn hoofdpijn over" ?

Exact mijn gedachte toen ik het las.

Beanhead zei:
Flyyh zei:

Goed idee, mdma snuiven. :) Ik zeg: doen!

Bovenaan