MDMA 2x in de week?

Hai,

ik heb net gr mdma opgehaald en wil eig zo beetje nemen. Niet veel maar klein beetje. Alleen ik ga vrijdag ook al met iemand mdma doen.. kan ik het 2x in de week doen of moet je echt die paar weken wachten voordat je weer mdma neemt? Iemand advies?

Groetjes

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja, daar is tie weer, de handleiding! Lees m even goed door waarom je beter kunt wachten en hoe je mdma juist gebruikt. Teveel te vaak verkloot je het echt voor jezelf. Plus dat het heel schadelijk is. Ook een beetje nemen belast je serotonine huishouding al volop.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik denk dat een klein beetje wel kan. Een proefje. Maximaal 50 mg. Dat zal geen invloed hebben op je ervaring verderop in de week.

Maar of je van 50 mg nu zoveel gaat voelen..

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja, daar is tie weer, de handleiding! Lees m even goed door waarom je beter kunt wachten en hoe je mdma juist gebruikt. Teveel te vaak verkloot je het echt voor jezelf. Plus dat het heel schadelijk is. Ook een beetje nemen belast je serotonine huishouding al volop.

Hoeveel zou deze al geplaatst zijn in verschillende topics? Terwijl het toch al een algemeen geweten zou moeten zijn ^^

Het ligt er aan of je mdma kristal in brok vorm of in poeder vorm hebt genomen in poedervorm willen ze het nog wel eens vermengen om meer geld te verdienen ik brok vorm moet het een goede champagne kleur hebben en moet je het afwegen ik zou zelf 0,35 afwegen vermalen in een vloeitje doen en dan door slikken . Pillen kunnen bijv wel 200/300 gram zijn maar de samenstelling weet je nooit precies dus je weet niet wat je echt neemt . Dus als je het al doet neem pure mdma kristal alleen in brok vorm niet in poeder vorm en weeg het af in een vloeitje en drink er water bij het ontrekt ook vocht . En als je het hebt gedaan wacht weer even 2/ 3 weken dat je lichaam weer herstelt anders zul je zien dat het effect veel minder is en je dus bij zult willen nemen voor meer vragen mag je me altijd berichten

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Het ligt er aan of je mdma kristal in brok vorm of in poeder vorm hebt genomen in poedervorm willen ze het nog wel eens vermengen om meer geld te verdienen ik brok vorm moet het een goede champagne kleur hebben en moet je het afwegen ik zou zelf 1 a 1.5mg per kg (iemand van 75 kg is 0.10g ok) afwegen vermalen in een vloeitje doen en dan door slikken . Pillen kunnen bijv wel 200/300 gram zijn maar de samenstelling weet je nooit precies dus je weet niet wat je echt neemt . Dus als je het al doet neem pure mdma kristal alleen in brok vorm niet in poeder vorm en weeg het af in een vloeitje en drink er water bij het ontrekt ook vocht . En als je het hebt gedaan wacht weer even 2/ 3 weken maanden dat je lichaam weer herstelt anders zul je zien dat het effect veel minder is en je dus bij zult willen nemen voor meer vragen mag je me altijd berichten

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Het ligt er aan of je mdma kristal in brok vorm of in poeder vorm hebt genomen in poedervorm willen ze het nog wel eens vermengen om meer geld te verdienen ik brok vorm moet het een goede champagne kleur hebben en moet je het afwegen ik zou zelf 0,35 afwegen vermalen in een vloeitje doen en dan door slikken . Pillen kunnen bijv wel 200/300 gram zijn maar de samenstelling weet je nooit precies dus je weet niet wat je echt neemt . Dus als je het al doet neem pure mdma kristal alleen in brok vorm niet in poeder vorm en weeg het af in een vloeitje en drink er water bij het ontrekt ook vocht . En als je het hebt gedaan wacht weer even 2/ 3 weken dat je lichaam weer herstelt anders zul je zien dat het effect veel minder is en je dus bij zult willen nemen voor meer vragen mag je me altijd berichten

Met alle respect maar waar heb je het over ?! Alsof een zogenaamd 'puur' mdma brok nooit versneden is... Duidelijk dat je jou spul niet altijd laat testen. Ik hoef je niet te vertellen dat 84% mdma het meest puur is omdat de rest nodig is om het hard /brokken of rotsen whatever nodig is om te maken. Okay het is mogelijk maar dan hen je het over een dusdanig groot en vooral schoon en een extreem getalenteerde chemist. Bij testresultaten zal je 84% zelden terugzien.
Voor je over vloeibare mdma begint , dat noemt het grosdat ghb na testen. En de aanpassingen van @PsyTekz niet te vergeten.

Het geeft mij een wrang gevoel op dat je gelijk vraagt of ze je een pb sturen als er vragen zijn.

Mijn oproep aan iedereen zoals ik al vaker zeg :
Vertrouw nooit je dealer op het blote oog , laat je dope testen!! Dealers houden ervan geweldige verhalen te vertellen ze moeten immers winst maken op jou...

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dit is nu het 3e topic waarin je ongeveer dit bericht post, met je advies van 0,35 gram. Is dat dan nog een foutje of ben je dan gewoon achterlijk slecht advies aan het geven? 🤨

(en pillen van 200/300 gram... Knap als je die door je strot krijgt zeg).

Ik hoop trouwens ook heeeeel hard voor je dat je niet aan het hengelen bent naar pb's 'voor vragen' om vervolgens zogenaamd puur spul te dealen, want dealers stenigen we hier drie dagen lang alvorens we ze een enkeltje richting outer space geven. Dat je het even weet.

Bovenaan