Marcvw010

Newbie
Vrijdag ben ik jarig en dat moet gevierd worden. Nu heb ik geregeld dat me ouders voor 2 dagen niet thuis komen. En paar vrienden uitgenodigd om voor het eerst met ze alle 2cb te gaan doen. Nu hoorde we ook dat je het kan combineren met Mdma, nu zijn we daar nieuwsgierig naar geworden.

We hebben 2cb pillen van 21mg en geen idee hoeveel die mdma is. ik zat er aan te denken om een hele 2cb te nemen en 2/3 goeie likken M. Lijkt dit jullie verstandig. En wat zou er gebeuren bij anderhalf 2cb pil en M erbij. Ik wil echt goed hallucineren ervan

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Haha goed geregeld! Hoe heb je geregeld dat ze 2 dagen niet thuiskomen?

Hebben jullie wel al ervaring met mdma? Likjes nemen, dat raad ik sterk af! Het is slecht voor je tanden en je weet niet hoeveel mg je binnen krijgt. Heeft iemand van jullie een weegschaaltje? De startdosis is, in het bijzonder bij mdma, heel belangrijk! Neem je te weinig, dan kom je er de hele avond niet meer lekker in, neem je te veel, dan krijg je niet die lekkere euforie en dat love-gevoel, waar je het eigenlijk voor doet. Begin met rond de 125 mg, pak 1 x bij om de boel een beetje te verlengen en laat het daarbij.

De uitvinder van mdma, Alexander Shulgin, zegt dat 2-cb mooi is om een mdma-sessie mee af te sluiten.
Tegen de tijd dat het begint uit te werken, na een uurtje of 3 a 4, de 2-cb pakken. Kijk op Psychonautwiki wat een goede dosis is. Pillen bevatten meestal minder dan gezegd wordt.
Voor je vrienden is het de eerste keer trippen? Dan zou ik voorzichtig doseren. De eerste keer trippen kan wat overweldigend zijn. Zorg dat iedereen zich goed inleest! Goed voorbereid is en weet wat hem te wachten staat.

Normaalgesproken wordt altijd aangeraden om je drugs te laten testen. Dit kan ivm corona nu niet. Doe voorzichtig en let goed op elkaar. Besteed minimaal een paar uur op internet met dingen opzoeken en ervaringen lezen.

Dan wens ik jou een hele fijne verjaardag en heel veel plezier! Het wordt vast magisch! Laat je nog weten hoe het was?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Vrijdag ben ik jarig en dat moet gevierd worden. Nu heb ik geregeld dat me ouders voor 2 dagen niet thuis komen. En paar vrienden uitgenodigd om voor het eerst met ze alle 2cb te gaan doen. Nu hoorde we ook dat je het kan combineren met Mdma, nu zijn we daar nieuwsgierig naar geworden.

We hebben 2cb pillen van 21mg en geen idee hoeveel die mdma is. ik zat er aan te denken om een hele 2cb te nemen en 2/3 goeie likken M. Lijkt dit jullie verstandig. En wat zou er gebeuren bij anderhalf 2cb pil en M erbij. Ik wil echt goed hallucineren ervan
Het is prima te combineren, heb het zelf meerdere keren gedaan. Wel even je mdma afwegen, anders heb je geen idee hoe veel je neemt. Als je over de piek van de mdma heen bent zou ik de 2cb nemen.

Wowflow

Experimenterende gebruiker
Hoe weet je dat je 2cb pillen 21mg zijn? Laten testen of zijn ze zo aan je verkocht?
Mijn ervaring is dat er in 99% van 2cb pillen 9-15 mg zit, waarbij 15 al een uitschieter is.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Neem eerst maar de MDMA en als de piek wat afzwakt de 2cb. Ga je mooie synergie hebben. Als de mdma nog piekt ga je minder merken van de 2cb.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Persoonlijk ben ik fan van tegelijk. Niet letterlijk tegelijk maar drie kwartier na elkaar. Eerst 2C-B en als die begint pak ik een beetje MDMA. De middelen versterken elkaar, dus je hebt minder nodig. 15mg 2C-B en 75-90mg MDMA in totaal is prima voor een hele bijzondere ervaring.

Bijnemen met MDMA raad ik af. Als je je echt aan de regels houdt hoor je niet echt een dip te ervaren.

Verder eens met bovenstaande, lees je goed in. Sommige mensen zijn echt heel gevoelig voor 2C-B. Soms komt hij harder binnen en soms bijna niet.

Vooral veel plezier, en gefeliciteerd. Misschien ben je al klaar trouwens, haha.

Bovenaan