MDMA-->2 weken--> Paddo's

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Beste mede-forummers,

Ik ga aanstaande zaterdag mdmakristalletjes nuttigen ( 1e keer voorheen 2 keer pil). Nu is het zo dat het serotonine peil word aangetast, waardoor het dinsdag dipje ontstaat.

Nu wil ik 2 weken later mijn eigen gekweekte ( althans dat hoop ik, staan nu 4 dagen na het soaken) verorberen, zou het 'depressie after X gevoel' er nog zijn? En zou dit mijn trip kunnen beinvloeden? Wil namelijk eigenlijk niet wachten want dit zou mijn eerste keer verse paddo's worden, dus kan ze wel drogen maar dan zijn ze niet vers mee eh:P

Mijn vraag is dus: Hoe lang duurt het zonder supplementen ongeveer tot je serotonine weer is 'bijgevuld'?

Ben een man, eet eigenlijk vrij ongezond en blow veel (1grm/pd), zou dit nog invloed hierop hebben?

Hoop dat jullie hier antwoord op weten, en staatie eigenlijk bij XTC beter? Verplaats hem dan aub:)

donaldduck

Belezen gebruiker
Je kan dit beter aanvoelen na de MDMA, dagelijks blowen heeft er zeker effect op, ik heb nu 1,5 maand mijn laatste trip gehad en 3 weken laatste x mdma en ik heb in allebei voorlopig nog geen zin.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
donaldduck zei:
Je kan dit beter aanvoelen na de MDMA, dagelijks blowen heeft er zeker effect op, ik heb nu 1,5 maand mijn laatste trip gehad en 3 weken laatste x mdma en ik heb in allebei voorlopig nog geen zin.

Snap ik, maar als veel mensen het onverstandig vinden, sla ik liever de mdma af dan dat ik niet trip.

Mijn laatste trip ( niet op paddo's) was ongeveer maand geleden, en laatst keer mdma minstens een jaar.

donaldduck

Belezen gebruiker
Dan zou ik zeker de MDMA eerst doen na een maand weer trippen is dan naarder dan meteen weer trippen daarbij is er een grote kans dat je het wel trekt om te trippen, net zij ik het verkeerd kijk ik zou best kunnen trippen en het lachen vinden, alleen wacht ik liever langer tot ik weer 100% ertegen aan kan!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Je snapt me verkeerd, het gaat er niet om welke eerst te nemen.

Ik vroeg me gewoon af, of de 'dip' na xtc gebruikt 2 weken later nog merkbaar zal zijn.
Dit dan ivm. de geplande paddotrip, waarbij je je toch goed in je vel moet zitten wil je echt lekker trippen.

wave

Belezen gebruiker
Ik denk dat over het algemeen zo'n dip na 2 weken echt wel weg is, bij mij duurt het hoogstens 2 dagen. Maar er kan natuurlijk een soort nasleep zijn.

Wat je kan doen is after e bij de smartshop kopen, dit zijn preparaten om de lichamelijke effecten op te vangen. Lichaam beter -> geest beter. En het werkt echt, je dip is veel minder.
Verder raad ik je aan om de periode rond het nemen van de mdma en rond het nemen van de paddestoelen wat gezonder te eten dan normaal: veel groente fruit en calcium bijvoorbeeld. Zo maak je er je lichaam helemaal klaar voor.
Denk er maar eens aan dat zo'n klein beetje drugs een heel groot effect kan hebben op je lichaam en geest: eten heeft ook een groot effect alleen natuurlijk anders, maar het maakt wel degelijk uit.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het duurt ongeveer 3 maanden om je serotonine weer volledig te laten aanvullen, alleen is de dip voor je gevoel veel eerder verdwenen. Je hebt zelf nog niet veel mdma gedaan dus dan zijn de dips minder erg en van mindere duur, tenminste dat is wat ik ervaar en veel lees. Zelf voel ik me na 1a 2 weken weer helemaal de oude.

Het lijkt me sterk dat het een negatief effect op je paddotrip zal hebben. En 5-htp kan trouwens je serotonine aanmaak vergroten waardoor de kater minder lang zal zijn.

Naj

Experimenterende gebruiker
Probeer anders
MDMA - 1 minut - Paddos

zou toch een mooie trip moeten worden ? :grin:

Maar neem het niet serieus ik zou het niet weten :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Naj zei:
Probeer anders
MDMA - 1 minut - Paddos

zou toch een mooie trip moeten worden ? :grin:

Maar neem het niet serieus ik zou het niet weten :wink:

Lijkt me idd ook mooi om eens te doen, alleen ze zijn nu nog niet eens boven de grond :(

citrobacter

Experimenterende gebruiker
paddo's + mdma = hippy flipping,
lsd + mdma= candy flipping

volgens mij is twee weken wel genoeg, trippen zal je sowieso als je genoeg paddotjes naar binnen kletst. Mijn vorige sessie was 2porties golden teachers, intens genoeg om het een jaar voor bekeken te houden. Ik zeg je zo op als toen zijn men serotonine receptoren nog nooit geweest.

Bovenaan