MDA Pilvorm

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hallo

Een vriend van mij beweert aan pillen te kunnen komen waar MDA inzit, ipv MDMA.
Denken jullie dat dat kan? En zo ja wat is dan het grote verschil tussen MDMA en MDA?

VK

Biertje

Bewuste gebruiker
Ja dit kan, het verschil tussen mdma en mda is dat mda veel psychedelischer (dwz hallucinaties) is... en volgens mij is mda ook wat meer mellow.

als ie testuitslag zelf heeft gezien/gehoord dan klopt het...

Enjoy :hearteyes: I've always wanted to try that shittttt.

Dubz

Bewuste gebruiker
Dat kan.

MDMA wordt sowieso voor een gedeelte door het lichaam zelf omgezet in MDA.

Is genoeg over te vinden op onder andere Erowid.

Dopezilla

Badass junkie
Het is mogelijk, alleen komt het niet zo vaak voor, aangezien de verwante stof MDMA om de een of andere reden populairder is.
Echter, in pillen treft men ook redelijk naast MDMA MDA aan.

Dubz zei:
MDMA wordt sowieso voor een gedeelte door het lichaam zelf omgezet in MDA.
7% van de ingenomen MDMA wordt omgezet tot MDA om precies te zijn. Als ik het internet mag geloven.

Olle

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb een keer grijze kaboutertjes gehad met mda, dat is zo'n 4 jaar geleden dus weet de uitslag ook niet meer precies. En vorig jaar nog een roze pilletje zonder opdruk met breeklijn van 60mg mda. Lekker spulletje, maar zo verrotte zeldzaam. Al bereik je een leuker effect door gewoon mdma met 2c-i te combineren. :wink:

Vaste klant

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Ik heb een keer grijze kaboutertjes gehad met mda, dat is zo'n 4 jaar geleden dus weet de uitslag ook niet meer precies. En vorig jaar nog een roze pilletje zonder opdruk met breeklijn van 60mg mda. Lekker spulletje, maar zo verrotte zeldzaam. Al bereik je een leuker effect door gewoon mdma met 2c-i te combineren. :wink:
Dat klinkt interessant!
Welke hoeveelheden en hoe laat hebben we het hierover?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Hoe laat? :confused:

Ik heb 100mg mdma samen met 20mg 2c-i gebruikt. Ik heb de mdma gewoon oraal genomen en de 2c-i gesnoven. Het leuke is dat de 2c-i het mdma effect uitrekt, dus ik heb zo'n 10 uur van die 100mg kunnen genieten. En de visuals worden vrij gestoord op sommige momenten vooral CEV's, wel anders dan mda. Maar qua bodyload is het wel te vergelijken die combi, lekker trippy maar toch sociaal en veel love. :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het tegelijkertijd genomen, maar de 2c-i komt meteen op omdat je het snuift, en de mdma duurt wel een uurtje voordat het in kickt. Werkte voor mij prima. :)

jeweltje

Newbie
kan mij iemand vertellen of een roze pilletje met een motorola teken erop wat is?
kan niks van vinden op internet erover.
Nu weet ik dat ik ze moet gaan laten testen, maar toch een vraag of er iemand iets meer van af weet.

greets

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
jeweltje zei:
kan mij iemand vertellen of een roze pilletje met een motorola teken erop wat is?
kan niks van vinden op internet erover.
Nu weet ik dat ik ze moet gaan laten testen, maar toch een vraag of er iemand iets meer van af weet.

greets

Nee, dat kan niemand. Opdruk en kleur zeggen helemaal niks namelijk, alleen een test geeft betrouwbare informatie.

Daarnaast is dit ook niet echt bepaald ontopic he?

jeweltje

Newbie
nee niet de goede topic inderdaad, maar dacht tja, waar moet ik het anders gaan zoeke. kom hier voor het eerst en moest het even weten, en aangezien jij kennis hebt, dacht ik dat het wel handig zou zijn, maar in ieder geval thanks voor je uitleg en zal niet meer stout zijn vandaag.

Bovenaan