mda pillen

trippykees

Belezen gebruiker
een kennis van mij verkoopt pure mda pillen voor 10eu perstuk hij zegt dat ze 7 keer zo sterk zijn als mdma capsules kan iemand mij hier meer over vertellen

caatje

Badass junkie
MDA werkt langer dan MDMA, 6 tot 8 uur. Bovendien kun je van MDA gaan trippen: Dit hangt af van de dosering en je eigen gevoeligheid.

welkom in de wondere wereld van google

Opzich heeft ie wel een beetje gelijk, maar probeerd je toch iets aan te smeren. Als zijn pillen letterlijk 7x zo sterk zijn dus 7x zoveel MDMA bevatten ben je na 1pil in 1 keer slikken hartstikke dood. Wat hij bedoeld en goed is voor zijn verkooppraatje is het volgende:

Het is een feit dat 7% van de MDMA omgezet wordt naar MDA in je lichaam. Dus normale xtc-pillen bevatten indirect MDA. Wat hij probeerd duidelijk te maken is dat er in zijn pillen al direct MDA zit. Dus dat je veel meer MDA in je lichaam krijgt. Maar geen MDMA.

MDA wordt vaak ook verkocht als xtc (MDMA). En is op de markt even duur als MDMA.

MDA is meer hallucinerend als MDMA, terwijl MDMA meer bewustzijn veranderend is. Dus meer het love-gevoel.

Conclusie: hij zegt op basis van dat je veel meer MDA binnen krijgt dat de pillen veel sterker zijn. Terwijl je het MDMA effect verwacht. Dus dat is appels met peren vergelijken. Daarom zou ik gewoon de normale prijs ervoor betalen.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
maar toch. als het echt pure mda pillen zijn zou ik er wel 10 euro voor betalen. Hoeveel andere dealers ken je met zulke pillen?

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik zou het doen. Ik zou MDA op mijn lijstje moeten zetten.
Zo'n deal kom je niet snel tegen. (niet de prijs maar de stof dan....)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
trippykees zei:
een kennis van mij verkoopt pure mda pillen voor 10eu perstuk hij zegt dat ze 7 keer zo sterk zijn als mdma capsules kan iemand mij hier meer over vertellen
Je word geflashed.

wausie91

Bewuste gebruiker
dat zou heel goed kunnen ja
mar zoiezo kan een mda pillejte niet 7 keer zo sterk zijn als een andere xtc pil ja 7 keeer zo sterk als een pillejte van 10 mg maar niet 7 keer zo sterk als een normale pil

Solidius

Badass junkie
7x zo sterk bestaat niet, tenzij hij pillen van 12 mg MDMA verkoopt :mrgreen:

Dealertjes denken je vanalles wijs te kunnen maken, trap niet in zijn stierenpoep.

Florian01

Belezen gebruiker
fijn, die 10 euro... ik zou het wel doen, ik heb weleens als ik lang doorga en veel neem van Mdma al hallicunaties en aparte ervaringen (komt door het kleine beetje MDA wat na een paar uur word aangemaakt) , ik vind dat wel intresant altijd.. dus een pure MDA pil? warom niet?

maar vraag eens naar de naam van die pillen..
check dan http://www.pillreports.com europe > netherlands
vaak staat daar nog weleens wat nuttige info op.

Ellesdee

Badass junkie
tjah, ik heb ze wel eens gehad zonder dat ik t door had... t is leuk, maar geef mij maar gewoon mdma...

trippykees

Belezen gebruiker
Florian01 zei:
fijn, die 10 euro... ik zou het wel doen, ik heb weleens als ik lang doorga en veel neem van Mdma al hallicunaties en aparte ervaringen (komt door het kleine beetje MDA wat na een paar uur word aangemaakt) , ik vind dat wel intresant altijd.. dus een pure MDA pil? warom niet?

maar vraag eens naar de naam van die pillen..
check dan http://www.pillreports.com europe > netherlands
vaak staat daar nog weleens wat nuttige info op.

ze noemen die pillen dakjes

Psilo

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
MDA is makkelijker te synthetiseren dan MDMA dus je zou wel gek zijn om meer te betalen.

De prijs wordt ook bepaald door de vraag naar het goedje......
Die is blijkbaar niet zo groot.

Ellesdee

Badass junkie
Psilo zei:
Ellesdee zei:
tjah, ik heb ze wel eens gehad zonder dat ik t door had... t is leuk, maar geef mij maar gewoon mdma...

Hoeveel milligram?
Welk verschil ervaarde jij dan precies?

geen idee hoe veel milligram... kreeg ze van een vriend van me, die zei dat ik deze pillen wel leuk zou vinden, had me aan t begin niet verteld wat er in zat, daar kwam ik de volgende ochtend pas achter...
Met 2pillen gelijk begonnen...
na een tijdje begon t gezicht van een vriend van me helemaal te vervormen, hij kreeg allemaal grote rode bulten op zn gezicht, zn tanden leken van zilver en t was net alsof ie heel evil naar me keek... :smilingimp: zo maar dan met een lach...

ik had zoiets van... wtf... maar dacht agh t zal wel... en ging verder met genieten...

even later begon ik te praten... echt hele verhalen... en toen opeens... kwam ik er achter dat ik de hele tijd in mn eentje zat en dus tegen niets zat te lullen...

plus... t werkte een stuk langer...

Psilo

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
Psilo zei:
Ellesdee zei:

Hoeveel milligram?
Welk verschil ervaarde jij dan precies?

geen idee hoe veel milligram... kreeg ze van een vriend van me, die zei dat ik deze pillen wel leuk zou vinden, had me aan t begin niet verteld wat er in zat, daar kwam ik de volgende ochtend pas achter...
Met 2pillen gelijk begonnen...
na een tijdje begon t gezicht van een vriend van me helemaal te vervormen, hij kreeg allemaal grote rode bulten op zn gezicht, zn tanden leken van zilver en t was net alsof ie heel evil naar me keek... :smilingimp: zo maar dan met een lach...

ik had zoiets van... wtf... maar dacht agh t zal wel... en ging verder met genieten...

even later begon ik te praten... echt hele verhalen... en toen opeens... kwam ik er achter dat ik de hele tijd in mn eentje zat en dus tegen niets zat te lullen...

plus... t werkte een stuk langer...

Maar dus wel anders dan bij paddestoelen of andere hallucinogenen?

chr776

Experimenterende gebruiker
Ben nieuw hierop en zat wat te spitten tussen de berichten.

Mda pillen vond ik vroeger wel redelijk fijn. Al ik er maar een 3-4 tal keren heb gehad in de periode dat ik gebruikte. (ondertussen al een 7-8 tal jaartjes geleden)
De 1ste keer was ergens eind '97 denk ik, dat waren bruine cccp's. Waren niet zo makkelijk te krijgen, waren een tijdje beschikbaar toen maar na even waren ze anders, iets lichter bruin en minder zwaar. Maar die donkerder bruin waren echt de moeite. Ik denk ook van de zuiverste pillen die ik ooit heb gehad. Deze waren smaakloos. Ze duurden een 6 uur, aan een stuk door zonder echte pauze. Rare was wel dat wanneer ik deze nam en op een party met slechte muziek was, ik er helemaal niets van voelde tot ik daar buitenkwam. Dan was het wel niet normaal. En de 1ste keer zo lang aan een stuk gaan begon ik me af te vragen of het ook nog ging eindigen :tongueout: Eindigen deden ze ook zoals ik nooit opnieuw heb ervaren. Het laatste uur nog altijd hard aan het gaan en opeens was het weg. Lijk ik klaarwakker was maar aan minuutje later kickte het terug even hard in... dit een 5-tal keren het laatste uur tot het opeens opnieuw gedaan was en niet meer terug kwam. Voelde me super fris en wakker net alsof ik uit een fantastische slaap kwam. Had toen nog tegen iemand gezegd dat als alle pillen zoals deze zouden zijn je het makkelijk ieder weekend kon doen. Geen enkel slecht gevoel tijdens of na, enkel goed en hard gaan. En niet echt een comedown maar directe uitwerking dan.

De 2e keer was heel begin '99 en dat waren opeltjes, kleine 60mg mda pillen. Zeer fijne pillen bij deze ben ik toen wat beginnen overdrijven met gebruiken. Enkel was 1ne net niet genoeg. Goed om zondags te nemen voor het slapen gaan was 1ntje (werkte toen vaste nacht). Maar anderhalf daarentegen was al goed om 6 uren hard te gaan. Zalig waren ze ik was er iedere keer dat ik ze slikte (vrijdags, zaterdags en zondags gedurende enkele maanden zonder een weekendje pauze) opnieuw van versteld hoe straf deze waren, raakte er geregeld de kluts van kwijt.. Had een hele tijd nodig om hieraan te wennen. Bijna 2&halve maand ongeveer ieder weekend slikken, toen op een keer na 2&halve van deze genomen te hebben ben ik echt uren van de kaart geweest. Was echt gewoon te fel aan het gaan ipv de muziek dan even af te zetten toen mja :tongueout: weet niet of het me wat zou bijgebracht hebben want zo erg had ik het nog nooit gehad. En zolang aan een stuk begon ik me weer wat af te vragen of het ook nog ging stoppen :tongueout: begint dan toch wat zorgen te maken soms eh ;p Nadien heb ik er nooit meer hetzelfde van gevoeld als voorheen.. zelfs niet als ik er 5 tot 7 van afslikte. Dat vond ik toendertijd zo spijtig, iets later was ik er dan maar gestopt met het slikken van pillen omdat ik er niet echt nog veel van voelde. Zelfs als ik er met 2 begon begon er gewoon niks meer. Nog blijven gebruiken leek me nutteloos en opeens kreeg ik er een redelijke afkeer van het gebruiken.

Nadien rond de zomer van '99, toen gebruikte ik zelf niet meer maar was er nog wat mee bezig kon ik een redelijk lot Mitsubishi's overnemen... deze waren redelijk groot al ze in 2 maten kwamen, er waren een deel redelijke dikke en de meeste dunner. Dit had ik in het begin niet eens opgemerkt. Van deze kreeg ik redelijk goede commentaar van de mensen die ze pakten (ze raakten compleet de kluts kwijt en dat vond ik altijd wel fijn als ik de kluts kwijtraakte van pillen ::). Toen raakte ik toch wat nieuwschierig en heb ik met wat tegenzin er toch ook ene van geprobeert. Was begonnen met een halve, en dit was dan de allereerste keer dat ik iets van een halve pil voelde.. en nog redelijk fel ook. Na de andere helft bijgenomen te hebben heeft een 11 uren!!!! geduurd voor het begon uit te werken, al dan nog even niet moest denken aan te gaan slapen :tongueout:

Bij een andere pil eind '98 heb ik zo mijn twijfels niet echt een idee wat het was omdat deze waren ook Mitsubishi's deze kickte al in een kwartiertje na inname. Had ik nooit meegemaakt en ook nooit voorheen dat ik echt veel voelde van 1ne pil. Twijfels bij wat deze was omdat na een kwartiertje al redelijk fel aan het gaan te zijn zo een beetje tijdsbesef was kwijtgeraakt en er nog 2 had bijgeslikt in een half uurtje. Na even sloeg dat niet normaal in, ik kreeg even men handen niet meer van men stuur omdat ik mijn handen niet meer ontklemd kreeg. Nadien ook veel gehallucineerd onderweg .. veel erger dan bij de andere mda pillen die ik toch op een manier beter vond. Al deze natuurlijk ook zeer goed waren. Blijkbaar! :tongueout:

Ik kan me wel niet echt een love gevoel herinneren bij deze mda pillen zoals ik hier ergens gelezen heb dat het dat zou moeten geven. Maar is dan ook al een hele tijd geleden.
Waarom ik mda dan fijner vond dan mdma, het is zwaarder, raakt er makkelijk de kluts van kwijt, het duurt ontieglijk lang dikwijls aan één stuk door. Moet minder slikken dus tenzij je misschien wat gek bent en je eraan gewend hebt :tongueout: + heb nooit een mda pil met rommel erin gehad al ze nooit getest waren maar als men geen afkick of slecht gevoel heeft nadien..
Niet dat ik nooit goede mdma pillen heb gehad, maar uiteindelijk heb ik dat toch altijd redelijk zwak gevonden.

Hey, misschien kan iemand zeggen uit het lezen van hoe ik ze ervaarde zeggen dat het iets anders was dan mda ?

Grtz!

chr776

Nog niet gehad ? Het is de moeite maar je moet ze kunnen vinden van die super pillen. Maar het is wel iets heel anders dan mdma, vinden de meesten (van mijn kennissen dan) Ik vond het eigenlijk gewoon de vele betere en zwaardere versie van mdma, met wat leuke extraatjes als hallucinaties enzo. Mijn kennissen vonden het te trippy door het hallucineren, en waarschijnlijk ook te zwaar. Maar ik vond dat net het fijne eraan allemaal. Moet ook denken dat het veel langer duurt, en dat gaat aan een stuk door. 5-6 uren hard gaan is soms geen lachertje :tongueout: hahah Maar zoals ik al zei vond ik dat net fijn, buiten misschien die ene keer dat het gewoon te fel was en dat voor uren aan een stuk. Het enige wat ik toen nog kon was af en toe eens rechtkomen en met alle moeite van de wereld mijn ogen opentrekken om tegen mijn maten te zeggen dat ik niet normaal zwaar had, maar dat zagen die natuurlijk ook. Dan viel men kop weer neer en ogen dicht.. muziek maakte het toen echt zwaar maar zonder muziek bleef het ook doorgaan.
Als u dat niks zegt, niet doen zou ik voorstellen. :wink:

Jeller

Badass junkie
ik moet alleszins niet van die fake happy toestanden hebben.. geef mij gewoon energie+wat hallucinaties en ik ben ook content

J0rrit

Badass junkie
chr776 zei:
Nog niet gehad ? Het is de moeite maar je moet ze kunnen vinden van die super pillen. Maar het is wel iets heel anders dan mdma, vinden de meesten (van mijn kennissen dan) Ik vond het eigenlijk gewoon de vele betere en zwaardere versie van mdma, met wat leuke extraatjes als hallucinaties enzo. Mijn kennissen vonden het te trippy door het hallucineren, en waarschijnlijk ook te zwaar. Maar ik vond dat net het fijne eraan allemaal. Moet ook denken dat het veel langer duurt, en dat gaat aan een stuk door. 5-6 uren hard gaan is soms geen lachertje :tongueout: hahah Maar zoals ik al zei vond ik dat net fijn, buiten misschien die ene keer dat het gewoon te fel was en dat voor uren aan een stuk. Het enige wat ik toen nog kon was af en toe eens rechtkomen en met alle moeite van de wereld mijn ogen opentrekken om tegen mijn maten te zeggen dat ik niet normaal zwaar had, maar dat zagen die natuurlijk ook. Dan viel men kop weer neer en ogen dicht.. muziek maakte het toen echt zwaar maar zonder muziek bleef het ook doorgaan.
Als u dat niks zegt, niet doen zou ik voorstellen. :wink:

daarvan schijn je wel een stuk minder of helemaal geen genoeg energie te krijgen voor op bijvoorbeeld een party op de MDA? wel gewoon zin om dingen te gaan doen en te dansen enzo? of val je gewoon in slaap ervan op een gegeven moment? Kristallen geven ook al iets minder energie dan gewone mdma, maar dat valt eigenlijk wel mee.

chr776

AnotherDimension zei:
Opzich heeft ie wel een beetje gelijk, maar probeerd je toch iets aan te smeren. Als zijn pillen letterlijk 7x zo sterk zijn dus 7x zoveel MDMA bevatten ben je na 1pil in 1 keer slikken hartstikke dood.

MDA wordt vaak ook verkocht als xtc (MDMA). En is op de markt even duur als MDMA.

Ik zou toch stellen dat mda pillen x-aantal keren sterker zijn dan mdma pillen.. hangt natuurlijk van pil tot pil af. Maar als het geen echte hoge dosis mdma is ... hoeveel moet je dan slikken om een hele nacht door te kunnen gaan ? Hoeveel moet je slikken van mda om een hele nacht door te gaan, dan nog eens x-aantal keren harder ?
Mda word verkocht als xtc door onwetendheid/ongeinformeerdheid van de dealers. En mijn ervaring was mda toch een stukkie duurder dan mdma.
De opels moest je al per 100 nemen om ze echt wat goedkoper te krijgen.. dan nog betaalde je 400euro, in doorverkoop 500euro, als je er maar 20 wou betaalde je ze nog 7,5/stuk. De bruine cccp's kwamen 10euro/stuk en kon je maar per 10 aankopen. En die 11 uur durende mitsubishi's gingen voor 12,5/stuk van hand. En mensen die er wat van kenden bedankten er voor. 't is goedkoper dan er 5 te moeten slikken voor een gevoel dat niet eens evenaart.
Voor kwaliteit betaal je, maar dan ben je wel zeker van wat je krijgt, als je bij de juiste mensen zit. En er zijn maar bitter weinig juiste mensen hierin. Heb slechts 1 leverancier gehad die 110% te vertrouwen was en altijd topkwaliteit leverde in alles. Of die had kwaliteit of die had niks. Die vond uiteindelijk altijd opnieuw een goede bron.
En als je echt goede en zuivere mda pillen hebt zul je dat wel snel weten en ook wat het waard is!

Bovenaan