• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

McKennaii - geen trip!

Jellebel

Newbie
Hoi,

ik heb me vandaag geregistreerd nadat ik jullie trips had gelezen, en ik wilde meteen mijn ervaring van gisteravond hier neer zetten.

Een paar weken geleden had ik 2 porties McKennaii gekocht, volgens de verkoopster waren die iets sterker dan de Mexicaantjes die ik de vorige keer had gebruikt (en die met een halve portie p.p. erg goed waren bevallen).
Omdat het geplande avondje een paar weken geleden niet door ging heb ik de McKennaii gedroogd en in een dichte doos bewaard.
Gisteravond was het dan zover, thuis bij vrienden hebben we eerst thee gemaakt van 1 portie en dat met z'n 2en opgedronken.

20.40
We hadden ons eten net op, en dronken een kopje paddothee (ieder een halve portie gedroogde paddo's), gezoet met honing. De thee hadden we ruim een half uur laten trekken.

21.15
Vriend B voelt zich wat lichter worden, maar dat trekt ook weer weg. Ik voel nog niks.

21.45
We voelen nog steeds niks, behalve dat B zich af en toe licht voelt. Dus hebben we de helft van de andere gedroogde portie verdeeld in een omeletje, en opgegeten. (we hebben nu ieder 3/4 portie op).

22.15
We voelen nog steeds niks, hooguit heel af en toe een klein lachstuipje.
Maar dat gaat snel weer over. Omdat we tot nu toe op en neer liepen gaan we nu voor de tv zitten en proberen of Cartoons ons in een trip kunnen trekken.

22.45
Nog steeds niks. Dus besluiten we de andere helft op te eten, mengen het met wat yoghurt en kauwen goed op dit spul. Het levert een korte lachkick op, maar die duurt nog geen 3 minuten.
Daarna weer voor de tv gaan zitten.

23.15
We hebben een korte lachkick over een woordverspreking, maar daarna: niks.
We lopen even naar buiten om sigaretten te halen, en onderweg zie ik een plant waarvan ik vermoed dat ik 'm nu mooier vind dan zonder paddo's... maar dat is alles.
Thuis gekomen kijken we weer tv en krijgen we slaap. Ik voel me slapjes worden en ben moe.

0.30
Ik fiets naar huis om te gaan slapen. Op de fiets lijkt alles er normaal uit te zien.
Thuis val ik als een blok in slaap.

Deze 'trip' viel dus erg tegen, en we vroegen ons af of het komt doordat de paddo's gedroogd zijn (ongeveer 3 dagen over gedaan voordat ze droog waren).
De vorige keer hebben we een halve portie verse genomen, ook meteen na het eten, en toen voelden we 'm al na een kwartier/half uur.

Hopelijk wordt de volgende trip beter!

groetjes
Jellebel

Everio

Bewuste gebruiker
goed gedroogd mogen ze niet meer verkocht worden, omdat ze dan sterker zijn ofzo? echter heb ik ook een keer gedroogde gehad (via de smartshop, onder de toonbank) maar hier merkte ik niet veel meer van dan met verse

wat kan is dat je ze verkeerd gedroogd hebt, daardoor de werkzame stof weg is gegaan

je moet dit normaal doen op een nuchtere maag... misschien omdat de paddo's gedroogd zijn het nog slechter gewerkt heeft

Jellebel

Newbie
tja, ze waren wel erg donker geworden, en ik heb ze tijdens het drogen niet 1cm uit elkaar gelegd. Zou dus kunnen dat ze niet meer goed waren (al smaakten ze nog steeds naar paddo's, niet verrot).
Dat zal het toch wel zijn denk ik, volgende keer maar weer gewoon verse kopen.

azgaza

Badass junkie
Heb je ze in de zon laten liggen of anderzijds te veel verhit? Jammer dat je geen effect had!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je mag 2 uur niets eten voor de iname ...

1 heel portie per man is niet te veel, neem daarvan eerst de helft dan een half uur later de andere helft.

er waren 2 porties, eentje in de thee 1/2 in een ei ? en een 1/2 in de yoghurt.

gedroogde paddestoelen uit de smartshop moet je kopen voor de helft van de prijs van de natte.

Dan moet je toch echt wel gaan kruipen en snotteren hoor.

Groet Stonie

ps: Toch goed dat je en verslag hebt geplaatst.

Doodkapje

Wijs gebruiker
en als je het kan klaarspelen om de hele dag niets te eten... niet aan te raden hoor. maar dan kan je wel eens een hele vette trip beleven en idd in het begin best wel beetje bad gaan...

Jellebel

Newbie
Omdat ik de vorige keer ook net had gegeten, en met een half portie een leuk tripje had, dacht ik dat dit ook wel moest lukken. Volgende keer inderdaad niet teveel eten en 2 uur wachten voordat de paddo's gegeten worden.

Doerak

Bewuste gebruiker
Het is goed om met een halve portie te beginnen. Veel mensen die ik ken die meteen een hele portie namen is het niet goed bevallen. Het mag dan wel niet al te sterk aankomen, het is wel een goede eerste kennismaking.

Waar heb je die McKennaii gekocht? Ik ben deze nooit tegen gekomen in de smartshop. Heb er alleen over gelezen op internet. Ik vraag me eigenlijk af of het wel de officiele naam is. Niet dat Terrence McKenna geen paddenstoel naar zich vernoemd mag hebben, maar ik denk dat anderen hem voor waren :)

pepito

Bewuste gebruiker
Jullie hadden net je eten op? En dan een kop p thee met honing? en je vraagt je af waarom het niet werkt... Het antwoord geef je zelf al...............

Jellebel

Newbie
@ Doerak
Bij een Smartshop in Utrecht, Lombok.

@ Pepito
De vorige keer was het geen probleem, na het eten en met honing (= nl niet hetzelfde als suiker). Misschien was het dit keer inderdaad de reden, maar eerlijk gezegd denk ik juist dat de paddo's niet meer goed waren....

pepito

Bewuste gebruiker
Jellebel zei:
@ Doerak
Bij een Smartshop in Utrecht, Lombok.

@ Pepito
De vorige keer was het geen probleem, na het eten en met honing (= nl niet hetzelfde als suiker). Misschien was het dit keer inderdaad de reden, maar eerlijk gezegd denk ik juist dat de paddo's niet meer goed waren....

Veelal werkt een volle maag niet goed, komt dan na 4 uur pas op, of gereguleerd in lange tijd waardoor het effect nauwelijks opvalt. Paddo's zijn niet snel hun werking kwijt..........Maar misschien toch de paddo's zelf.

Bovenaan