ik heb het dus nog niet gedaan maar ik ben wel geinteresseerd om eens speed te snuiven
ik zou het enkel eens gebruiken af en toe op een feest, eens als vervanger van alcohol ofzo.
Maar ik heb niet echt zin om te vervallen in dagelijks gebruik
indien er hier mensen zijn bij wie het wat minder goed is afgelopen...
zijn jullie ook echt met dit voornemen begonnen? en waar moet je zeker op letten als je begint?
wat ik alvast leerde is dat, indien ik het eens zou proberen, zeker niet opnieuw zou gebruiken om de day after niet meer down te zijn, want hier begint meestal die vicieuze cirkel, volgens wat ik lees
en zou 1 keer per maand veilig zijn? of denken jullie echt dat je zowiezo gedoemd bent om meer en meer te gaan gebruiken...
p'z
ik zou het enkel eens gebruiken af en toe op een feest, eens als vervanger van alcohol ofzo.
Maar ik heb niet echt zin om te vervallen in dagelijks gebruik
indien er hier mensen zijn bij wie het wat minder goed is afgelopen...
zijn jullie ook echt met dit voornemen begonnen? en waar moet je zeker op letten als je begint?
wat ik alvast leerde is dat, indien ik het eens zou proberen, zeker niet opnieuw zou gebruiken om de day after niet meer down te zijn, want hier begint meestal die vicieuze cirkel, volgens wat ik lees
en zou 1 keer per maand veilig zijn? of denken jullie echt dat je zowiezo gedoemd bent om meer en meer te gaan gebruiken...
p'z

zoals ik onder een ander topic ook al gezegd heb 1 keer in de maand is niet erg maar dan moet je proberen na drie maanden een maand over te slaan als je dat steeds lukt is er totaal geen probleem