Marley Paddo

Freque

Experimenterende gebruiker
Ik heb zojuist ff een portie Marley Paddo's gehaald bij een smartshop in de buurt.

De eigenaar daar is een kameraad van me, en hij zegt dat ze behoorlijk goed zijn...
Nu wou ik graag weten, is dat gewoon een verkooppraatje, of dadwerkelijk waar.

Iemand die ervaring heeft met deze paddo soort, en mij even wil uitleggen hoe deze werkt zou fijn zijn ^^

Iig ik maak er natuurlijk ook wel een tripreport bij...

PS. Ik ga het samen met mn vriendin doen, voor haar de eerste keer, voor mij de achtste keer...
Zou ik haar wat minder geven, of gewoon ook een halve portie?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Als het een kameraad van je is, waarom zou hij dan een verkoop praatje ophangen?

:beer:

Freque

Kheb er ook nog nooit van gehoord, maar wil er wel wat meer vanaf weten...voordat ik het mn vriendin voorschotel...

Ik kan een hoop hebben, en ik vind een bad trip niet eens zo erg..

Freque

Safire zei:
Als het een kameraad van je is, waarom zou hij dan een verkoop praatje ophangen?

Omdat een kameraad in een winkel, niet alleen een kameraad is maar ook een verkoper is...

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Freque zei:
Safire zei:

Omdat een kameraad in een winkel, niet alleen een kameraad is maar ook een verkoper is...

Hmm ik weet niet wat voor kameraden jij dan hebt, maar mijn vrienden gaan me echt niet iets kuts verkopen.

Freque

Hmm, kdacht als ik een forum maak, komen er wel serieus goeie reacties, kheb een aantal topics bekeken en was wel behulpzaam...

Maar nu is het niet echt OT....

Laat maar zitten kom er zelf wel achter ^^

:wave:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Sorry man, je treft net de 3 meest melige mensen van df :P

Enne.. Ik heb ook echt nog nooit gehoord van die paddo's.

Ellesdee

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Safire zei:
Freque zei:
Safire zei:

Hmm ik weet niet wat voor kameraden jij dan hebt, maar mijn vrienden gaan me echt niet iets kuts verkopen.

ik heb je laatst nog de 'cunt 3000' verkocht hoor :confused:

azgaza

Badass junkie
Juist.. ik heb er echt nog nooit van gehoord, google kent ze ook niet. Als je eerder paddo's hebt gezien kan je vast zelf zien of het een psilocybe soort is of niet, zowel dan zit je waarschijnlijk sowieso wel goed. Vraag hem anders naar de latijnse naam, en als het niks geks is: gewoon kopen en eten.
En een halve portie is altijd een mooie begin dosis dus ik denk dat je vriendin daar wel een goede trip van zal hebben, zolang ze maar weet dat ze niet tegen het effect mag vechten.
Veel trip plezier,
groeten van azgaza die even wel serieus antwoord maar wellicht niet veel nuttiger
:mrgreen:

Freque

Ellesdee zei:
Freque zei:
Ellesdee zei:

Wat voor paddo is dat dan :confused:
Ziet er wel apart uit...

als je niet weet wat dat is...
dan vraag ik me af of jouw vriendin wel echt een vriendin is, en niet stiekem een vriend

Ik vroeg wat voor soort paddo soort het was....
Sarcastisch bedoelt, maar kwam niet helemaal over, waarschijnlijk, iig mijn vriendin is gelukkig wel echt een vriendin, maar buiten dat je bent nog steeds niet OT?

:wave:

azgaza

Badass junkie
Gast, laat die kut ff voor wat het is; heb je mijn post wel gezien? Kijk of de latijnse naam erop staat, dan weet je welke soort het echt is, anders vrees ik dat je een mooie verpakking hebt gekocht, want die 'marley paddo's' lijken geen soort te izjn als ik google mag geloven.

Ellesdee

Badass junkie
btje een rare opmerking
ik zie daar geen paddo in

je hebt al genoeg fantasie van jezelf
zou maar van de drugs afblijven

Imke

Badass junkie
Je kan toch maar moeilijk vragen aan Ellesdee om ontopic te blijven. :openmouth:

Maar ik heb er ook nog nooit van gehoord, en zoals azgaza al zei.. op google vind je er ook niks over dus het zal vast een verkoopspraatje zijn.
Gewone paddo's met een "speciale" naam ofzo..

Alvast veel plezier en laat ons weten hoe het was. :wave:

Freque

Ye, thnx azgaza voor de tips en toelichting, kzal dr achter aan gaan, maar dan nog ik vreet ze toch wel op...
Maar wil wat meer info, voor mn vriendin, kwil haar niet gelijk afschrikken voor paddo's

@Ellesdee: ik probeer wat lol te maken, maar ja lukt ook niet altijd...
PS. kheb nog een ring, die is wel 1 cm dik, 2,5 cm breed.

azgaza

Badass junkie
Freque zei:
Ye, thnx azgaza voor de tips en toelichting, kzal dr achter aan gaan, maar dan nog ik vreet ze toch wel op...
Maar wil wat meer info, voor mn vriendin, kwil haar niet gelijk afschrikken voor paddo's

Nu ben ik wel nieuwsgierig; staat de latijnse naam erop en zoja; welke soort is het echt?
En ik zou je vriendin een halve portie geven ongeacht de soort, als ze te weinig heeft kan ze denken dat het saai is en bij te veel dat het te intens is, een halve portie is meestal goed. Vertel haar te genieten enzo; en maak haar niet bang in de trip; dat is gemeen.

Freque

Ik maak me eigen vriendin niet bang, doe ik bij niemand...ik heb haar al gezegd dat ze zich gewoon moet laten meevoeren door de trip maar ze snapt het niet echt...*zucht

Tja en ik maak toch een tripreport dus dan weet de rest gelijk hoe die "Marley Paddo's" werken..
Bne er zelf ook erg benieuwd na, want als het een nieuwe soort is, is het een eer voor me om uhm ff uit te testen natuurlijk ^^

azgaza

Badass junkie
Freque zei:
Ik maak me eigen vriendin niet bang, doe ik bij niemand...ik heb haar al gezegd dat ze zich gewoon moet laten meevoeren door de trip maar ze snapt het niet echt...*zucht

Tja en ik maak toch een tripreport dus dan weet de rest gelijk hoe die "Marley Paddo's" werken..
Bne er zelf ook erg benieuwd na, want als het een nieuwe soort is, is het een eer voor me om uhm ff uit te testen natuurlijk ^^

Maar wát is nou de latijnse naam, dus wat staat erop, bijvorobeeld 'psilocybe cubensis' of 'copelandia cyanescens' (dat zijn dan respectievelijk mexicaanse en hawaiiaanse) maar wát is de naam van die dingen? Dan kan ik meteen zeggen wat het is en hoeveel je vriendin moet nemen. Kom op, zeg nou ff!

Freque

Ze zijn net vers, zitten in een goedkoop plastic bakje, en er staat me merkstift op "Marley" "25 euro"

Srry, kon het niet vinden....

Freque

Ik koop meestal het duurste wat er is, kijken of het ook de prijs waard is,
Daarom wil ik graag weten wat dit voor shit is ^^, cus it's pretty expensive xD

Freque

Weet ik normaal koop ik kaalkopjes voor 9,50 of hawaaiaanse voor een tientje, mar zag deze achterin staan, en zat een fikse prijs op...
Moet toch wel iets speciaal aan zijn dus... :rolleyes:

I'm gonna find out ^^

Freque

azgaza zei:
Ik durf haast de wennen dat het tegen gaat vallen.

Ben ik ook bang voor, niet voor de prijs...kreeg namelijk mn geld terug als ik niet tevreden was (vaste klant privileges ^^)..ze hebben me tenminste gegarandeerd dat ik dit zal onthouden.

Maarja, we zullen zien :)

Bovenaan