mao remmers

teebo

Bewuste gebruiker
Stel je hebt een kleine portie paddo's en je wilt hard trippen...
dan neem je toch gewoon mao remmers, of heb ik het mis?
wat kan je precies nemen als mao remmer, (pure chocolade onder andere)
hoeveel kan je nemen, wat is het gevaar,...

edit: http://www.bazaar-roosendaal.nl/html/KRUIDEN-NL/mao-rem.HTML
hier heb ik goede info gevonden

"En goede mehode om bijvoorbeeld een paddestoelentrip te versterken is om een half uur voordat je ze inneemt, een paar sterke koppen Passiebloem-thee te drinken. De ervaring zal dan mystieker en sterker zijn, langduriger aanhouden en een meer dromerig, trance-achtig verloop hebben."

lijkt me leuk, maar ik ben vooral opzoek naar iemand met ervaring :)

pepito

Bewuste gebruiker
Als je heel veel taart wilt eten maar je hebt maar een punt wat doe je dan? Genoegen nemen met wat je hebt en wachten op een volgende keer als er wel meer taart is....Ik zou het niet in de combi zoeken dus....

teebo

Bewuste gebruiker
geen goed idee dus die mao-remmers?
heb hier ergens gelezen dat iemand pure chocolade at bij zijn trip

ach ja dan wacht ik wel even

fun

Bewuste gebruiker
MAO-remmers nemen is niet iets wat je zomaar moet doen.

Cacao zou je er wel bij kunnen nemen, dit kan de trip versterken.
bv pure chocolade.

Maar de echte MAO-remmers zoals die in peganum harmala etc zitten moet je wel met een gebruiksaanwijzing nemen.
Je fuckt toch in je hersens door ervoor te zorgen dat je lichaam de actieve werking van drugs niet zo snel als normaal af kan breken.

Een trip kan daardoor veel heftiger en langer zijn, doseren is moeilijker.

Als je het gebruikt met mdma, coke of een hele waslijst aan andere dingen die je er niet bij mag gebruiken kan het je duur te staan komen.
Het is best gevaarlijk dus, geen aanrader.
Als je het echt wilt proberen zoek er dan genoeg informatie over op en gebruik het met verstand.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat het de trip zeker versterkt en verlengt, maar als je dat wilt kun je net zo goed een grotere portie paddos nemen.

Allolalie

Bewuste gebruiker
ik eet er eigenlijk altijd wel chocolade bij,, meestal 1 à 2 repen en blow erbij dan trip ik meestal 1 tot 2 uur langer dan mijn maten,,, maar dat kan natuurlijk ook persoonlijk zijn.....

teebo

Bewuste gebruiker
ik dacht vooral aan chocolade :)

kheb er twee chocodingskes voor de koffie zwarte chocolade bij gegeten
was een zwoele trip, vergelijkbaar met mn vorige paddorepen-trip

Static Search

Belezen gebruiker
geen idee of chocolade het versterkt maar passiebloemthee werkt wel goed in mijn ervaring om een paddotrip te versterken.. :)

Bewild

Bewuste gebruiker
Is nootmuskaat trouwenso ok geen mao remmer? Of heb ik nu ergens foute informatie verkregen?

diewietjah

Experimenterende gebruiker
Je ken het wel nemen maar je moet je aan een streng dieet 12 uur van te voren houden..
geen producten met tyramine nemen

Bovenaan