Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mao remmers? Was je van plan daar iets van te voelen? Ik zou er niet op rekenen. Ik heb een keer passibloem gerookt en werd hooguit een beetje draaierig.
Hans zei:Ok maar de TS heeft het over Syrische Wijnruit niet harmala zaden.
Peganum Harmala staat ook bekend als 'Syrische wijnruit'. Peganum Harmala bevat harmala alkaloïden zoals harmine, harmaline en tetrahydroharmine. Peganum Harmala werkt als een MAO-remmer. Dit betekent dat het de afbraak van bepaalde chemische stoffen in de hersenen tegenhoudt, zoals DMT in planten zoals Mimosa Hostilis. Peganum Harmala maakt oraal ingenomen DMT effectief. De combinatie van een MAO-remmer en een DMT-bevattende plant wordt meestal 'Ayahuasca' genoemd.
Waarschuwing:
Peganum Harmala is een MAO-remmer. Wanneer je de zaadjes met bepaalde psychoactieve middelen en etenswaren combineert, kan dit hoofdpijn en misselijkheid als gevolg hebben, maar dit kan ook zeer gevaarlijk zijn, zelfs dodelijk! Kijk op deze MAO-remmer pagina voor een lijst met producten die vermeden moeten worden in combinatie met MAO-remmers.
psysurfer zei:Maar stel nu dat je 1bakje eet met 3 gram harmala kan je dit dan vergelijken met? een dubbele portie? of anderhalve? of is dat moeilijk te bepalen?![]()
greetz

sipan zei:Ik gebruikte misschien 50 gram harmala voor ons beiden.
Hans zei:Mao remmers? Was je van plan daar iets van te voelen? Ik zou er niet op rekenen. Ik heb een keer passibloem gerookt en werd hooguit een beetje draaierig.
Koop er meteen was DMT of paddos bij zou ik zeggen![]()
Een gering aantal mensen experimenteert met de effecten van thee van alleen syrische wijnruit, of met het roken ervan. Soms refereert men naar de effecten van lage doseringen met de term 'harmala buzz' (buzz = zoem), aangezien het neigt een zoemend gevoel in het hoofd en lichaam teweeg te brengen. Dit is ook het beginstadium voor de meeste mensen die een hogere dosering nemen, alhoewel het in zo'n geval meestal ontwikkelt tot een sterkere ervaring die geassociëerd wordt met duizeligheid, maagkramp en overgeven. Daarnaast schijnen psychedelische effecten, zoals visuele en auditieve vervormingen en mystieke fenomenen, bij sommige mensen voor te komen.