mannenpraat

Don Draper

Badass junkie
Echt zo fucking kut dat die lul en ballen er altijd zijn.

Zit je niet lekker voel je je ineens je ballen. M'n ballen zijn zo gevoelig dat ik nooit eens kan zitten of liggen zoals ik wil. Moet altijd maar iets verzinnen of een concessie doen om bijvoorbeeld echt relaxed te slapen.

En net achtergekomen dat ik blijkbaar nog jong ben want wordt wakker met een stijve. Maar ik ben niet geil. Ja Jesus Christus dat is toch zo kut altijd. Als je geil bent kan je er wat mee doen maar als je niet geil bent zit je echt elke seconde te zeggen "tyft op".

Verder snapt elke vrouw niet hoe het is om te moeten pissen als je dan in zo'n moment zit en ik bedoel niet de memes dat richten moeilijk is maar ze denken dat je voor de lol met een stijve door het huis loopt terwijl ik er gewoon echt niks aan kan doen en gewoon een man ben en jong en wakker ben.

Maar nee ik ben ook niet geil dan dus dames je hebt er niks aan. Ik wil het er wel over hebben maar dan is het weer grensoverschrijdend tegenwoordig als ik iemand ermee lastig val dus ik moet maar wat en open dit topic.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Echt zo fucking kut dat die lul en ballen er altijd zijn.
Was het maar kut hè? :wink:

En net achtergekomen dat ik blijkbaar nog jong ben want wordt wakker met een stijve.
Dat blijft nog wel even zo waarschijnlijk...

Verder snapt elke vrouw niet hoe het is om te moeten pissen als je dan in zo'n moment zit en ik bedoel niet de memes dat richten moeilijk is maar ze denken dat je voor de lol met een stijve door het huis loopt terwijl ik er gewoon echt niks aan kan doen en gewoon een man ben en jong en wakker ben.
Er is een trucje voor: net onder de Duitse helm drukken. Niet te hard, maar voor langere tijd lichte druk uitoefenen tussen duim en wijsvinger en hij zou na een tijdje op moeten houden met de "groet" te doen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Vrouwen hebben het fysiek een stuk zwaarder dan wij, Donnie Donsko!
Can't argue with that...

Als onze problemen voornamelijk bestaan uit niet makkelijk onze saluerende broekslang onder de wc bril kunnen duwen om te kunnen plassen, dan hebben we het als man zijnde echt zo slecht nog niet, op dat vlak.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
i can relate verry much to this topic, balls suck some times x)
Nooit begrepen hoe mannen makkelijk met hun ene been over hun andere heen zitten, zeker voor lange tijd... Dat knelt hartstikke.

Voor de rest niet zo heel veel problemen mee.

MR_CHIP

Badass junkie
haha ik heb daar idd totaal geen last van lekker met de boven over elkaar beetje zoals vrouwen dat doen echter is dat niet even prettig bij iedereen

ljuv

DF-koningin
Dat is meestal een kwestie van "recht leggen."
Ja met onze onderbroekies ook. Alleen zul je zien dat t altijd op de fiets kut zit.

Ik vroeg gisteren wel mijn vriend waarom jullie het toch altijd zo chill vinden met je hand in je onderbroek op de bank te zitten... Hij wist zelf het antwoord niet echt. Toen ik vroeg of hij het raar zou vinden als ik het deed zei hij "ja das eigenlijk best wel raar" 😂😂😂

MR_CHIP

Badass junkie
ik zit nooit met hand in onderbroek
maar je zag dat ook vaak bij al bundy van married with children, heb dat nooit gesnapt waarom sommige dat fijn vinden ik vind het een gek idee

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja met onze onderbroekies ook. Alleen zul je zien dat t altijd op de fiets kut zit.

Ik vroeg gisteren wel mijn vriend waarom jullie het toch altijd zo chill vinden met je hand in je onderbroek op de bank te zitten... Hij wist zelf het antwoord niet echt. Toen ik vroeg of hij het raar zou vinden als ik het deed zei hij "ja das eigenlijk best wel raar" 😂😂😂
Blame Al Bundy...

Edit:

@gekkemanlol was me voor. :wink:

MetalGuy

Badass junkie

Het zit gewoon lekker, that's all! 😜

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb heel lang Al Bundy verward met Ted Bundy. Dat ik zei, ken je die gast van vroeger, Ted Bundy, wat was hij grappig hè? (FYI Ted Bundy was een seriemoordenaar).
Nee da's een heel andere Bundy...

En dat Al Bundy gespeeld wordt door Ed O'Neill maakt het wellicht nog makkelijker om je te vergissen. Ed Bundy: Ted's goedaardige, doch gefrustreerde tweelingbroer.

Dirkdirk

DF-koning
Nee da's een heel andere Bundy...

En dat Al Bundy gespeeld wordt door Ed O'Neill maakt het wellicht nog makkelijker om je te vergissen. Ed Bundy: Ted's goedaardige, doch gefrustreerde tweelingbroer.
Ik moet zeggen dat je mij nu helemaal kwijt bent geraakt. Hè? Wat bedoel je precies? Ted Bundy was toch die beruchte seriemoordenaar? En Ed O'Neil is toch die acteur die ook in Modern Family speelt? Of is hij in het echt ook een seriemoordenaar?

Bovenaan