Ik vind mensen met een vreselijk karakter per definitie niet mooi, ook niet als ze objectief gezien een knap uiterlijk hebben.
Ik ben het helemaal met je eens.
Zou het voor de meeste mensen ook zo werken?
Bij mij gaat dat simpelweg niet samen. Zijn er echt mensen die iemand fysiek aantrekkelijk kunnen vinden ondanks dat hij/zij een verschrikkelijk persoon is? Zoiets doet toch per direct volledig af aan iemand, het uiterlijk meegenomen?
Ik vind volgens mijn filosofie, en ik weet niet 100% zeker of die klopt, maar een vrouw die niet zo knap is maar wel heel leuk is, zon vrouw is altijd ook wel leuk om te zien. Maar die zie ik niet vaak. Wat ik vaker zie, zijn mensen die van buiten niet zo mooi zijn en van binnen ook niet.
Of iemand een mooi mens is zit wel aan de buitenkant maar het zit hem niet in het uiterlijk maar in de energie van diegene.
Waar het omgaat is of iemand een mooie en prettige energie heeft. Hoe iemand over komt enzovoort.
Ik heb dit (van die energie) nog maar net bedacht dus hier moet waarschijnlijk nog een beetje aan geschaafd worden, maar ik denk dat dit overeen komt met wat jij bedoeld? Zo zullen er ongetwijfeld ook mensen zijn die heel mooi zijn van binnen waarbij dit niet helemaal op gaat.
Off topic:
En "energie" klinkt misschien een beetje zweverig maar mensen zouden gematched moeten worden aan de hand van die energie.
*probeert een oplossing te bedenken voor dat vervloekte online daten*