man vs. woman

Ali D

Newbie
Ja ik weet niet of dit bij iedereen zo is maar as je pep neemt en je gaat de volgende dag eventjes pisse dan kun je je p*n*s als man wel gaan zoeken..
Nu is mijn vraag... zijn er soortgelijke effecten bij vrouwen of zijn de mannen zoals gewoonlijk weer benadeelt? :P

vera

Newbie
Aangezien ik niet zo'n wurmpie heb, kan ie ook niet wegkruipen. Ik heb het wel vaker gehoord dat mannen dat probleem hebben. Vrouwen (tenminste als ik voor mijzelf spreek) hebben nergens last van. Zou toch een raar gezicht zijn als je borsten opeens krimpen nietwaar? :openmouth:
Ach die arme mannen toch weer.

MystiX

Experimenterende gebruiker
:smoke: biologisch gezien werkt de clitorus bijna hetzelfde als het zwellichaam van de man (clitorus zwelt nl. ook op net zoals de man een stijve krijgt) hebben jullie vrouwen dan niet dat de clitorus kleiner is dan normaal, nagebruik van pep?

vera

Newbie
lol. Ik zal de volgende keer even een spiegeltje mee naar bed nemen haha. Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Het is mij nooit opgevallen. Hij zal vast wel kleiner zijn, maar ja, een clitoris is al niet zo groot. :confused:

vera

Newbie
Geeft niet, er zijn satistisch gezien ook maar weinig vrouwen die speed gebruiken en dit onderwerp word meestal gezien als "vrouwenpraat" en word dus vrijwel nooit gedeeld met de andere sexe.

MystiX

Experimenterende gebruiker
:smoke: misschien wel een leuk topic voor de medische wetenschap vooral voor die engelsen die onderzoeken echt alles (behalve dit dan anders hadden we het al wel geweten) :grin: :grin: :grin:

Drientje

DF-koning
Dan speciaal voor alle vrouwen die niet durven te antwoorden: Ja, de clitoris krimpt als een bezetene, daarom is het voor een vrouw(ik iig)verdomd moeilijk om een orgasme te krijgen met pep op. En nee daar heb ik geen schuifmaat voor nodig, ik heb vaak genoeg sex onder invloed gehad om te weten dat er een significant verschil zitten tussen een clit in pep toestand en een clit in nuchtere toestand.

Overigens is pep niet de enige boosdoener, xtc heeft ook de neiging om clitten te laten krimpen.

As you please!

X

3970

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Overigens is pep niet de enige boosdoener, xtc heeft ook de neiging om clitten te laten krimpen.

As you please!

X

Logisch, omdat XTC ook een amfetaminevariant is :grin:

Hemi

Bovenaan