Man, beheersing en 'multiple' orgasmes

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
Laat ik maar met de deur in huis vallen. :grin:
Blijkbaar is het voor het mannelijk geslacht toch mogelijk om meerdere orgasmes te hebben.
Nee, het is niet zo rap mogelijk de tank leegspuiten opladen en weer rap de brandstof verbruiken..
Le technique:
http://www.whitelotuseast.com/MultipleOrgasm.htm

Zijn er hier mensen die ook ervaring hebben met seksuele energie in het lichaam te laten circuleren?
In theorie zou het mogelijk zijn om ook meer controle te krijgen door deze 'kundalini' weg uit je voortplantingsorgaan naar heel je lichaam te sturen.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat moet... (full-body orgasmes lukken zo wel, maar controle...)

Black Ronin

Wat ik tot nu toe heb gedaan was wanneer ik voelde dat ik ging komen, het niet meer kon houden, maar nog langer door wilde gaan het er "half" uit laten komen. Het voelt ook als een half orgasme, maar je kan naar afloop nog doorgaan. Ik doe dit door gewoon te ontspannen en niet door te blijven neuken wanneer ik voel dat ik ga komen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Die techniek gebruiken ze ook bij Tantrische sex. Het gaat vooral om die spier die je kunt trainen en dus moet aanspannen om te zorgen dat je niet ejaculeerd. Alleen daar gebruiken ze het om het uiteindelijke orgasme veel heftiger te maken. Maar wist niet dat je op deze manier dus ook multi-orgasmes kon hebben. Interessant. :P

Over die energie flow, zelf probeer ik dat ook maar is heel lastig. Meestal ben ik veel te opgewonden om daar mee bezig te zijn.

Oefening baart kunst. :grin:

livingthedream

Black Ronin zei:
Wat ik tot nu toe heb gedaan was wanneer ik voelde dat ik ging komen, het niet meer kon houden, maar nog langer door wilde gaan het er "half" uit laten komen. Het voelt ook als een half orgasme, maar je kan naar afloop nog doorgaan. Ik doe dit door gewoon te ontspannen en niet door te blijven neuken wanneer ik voel dat ik ga komen.

dat halve komt me bekend voor.. :sunglasses:

Mike

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Oefening baart kunst. :grin:

Dat dus, zeker als je wat ouder wordt kan je steeds beter "spelen" met je orgasme. Uitstellen, opnieuw beginnen en uiteindelijk tot een orgasme komen die 100 keer beter is dan de gewone "fastfood" orgasme.

Moet wel zeggen dat een klein pilletje wel helpt, maar zonder kan het ook zeker.

Dopezilla

Badass junkie
Hm, na dit gelezen te hebben kan ik wel enigszins begrijpen hoe dit mogelijk is, maar het lijkt me echt ontzettend moeilijk om dit tijdens de seks voor elkaar te krijgen, aangezien je in the heat of the moment toch wat te opgewonden bent om jezelf zo goed te beheersen.

Maar het klinkt interessant/

Olle

Mike

Bewuste gebruiker
Ollemann zei:
Hm, na dit gelezen te hebben kan ik wel enigszins begrijpen hoe dit mogelijk is, maar het lijkt me echt ontzettend moeilijk om dit tijdens de seks voor elkaar te krijgen, aangezien je in the heat of the moment toch wat te opgewonden bent om jezelf zo goed te beheersen.

Maar het klinkt interessant/

Olle

Kijk, dat beheersen gaat gewoon steeds makkelijker naarmate je ouder wordt. Ook als je al wat langer in een relatie zit wordt dat gewoon makkelijker.

Als ik een keer een heel leuk "tussendoorvriendinnetje" heb dan wordt het voor mij ook best een stuk moeilijker hoor!

Dopezilla

Badass junkie
Ja, een lange relatie zou hierbij kunnen helpen ja, maar dat kan ook nog wel even duren voordat ik daarin terecht kom. :P

Voorlopig blijft dit idee ergens in mijn achterhoofd ronddolen.

Olle

Bovenaan