Mama

kaasbaas

Badass junkie
:tearsofjoy: volgens Freud was dit heel normaal, je bent gewoon aan 't puberen Jcutter :sunglasses:.

Niet dat ik het eens ben met Freud..

luchtigtoetje

Badass junkie
jcutter zei:
Exceptional Insight zei:
"Ja dat zijn de gewoonten van mensen, die moet je respecteren."

Nee.

Sommige dingen zijn gewoon raar.

Dit is raar, Jeffrey.
Raarder vond ik nog het feit dat toen ze mij drie zoenen gaf op mijn wangen, dat ik bijna moest kokhalzen, en dat gebeurde ook toen ik haar een kus gaf. Dat gezicht van mij, het duurde nog minder dan een seconde, maar een gezichtsuitdrukking waar menig kussende vrouwen niet blij mee zouden zijn vrees ik, als ze het überhaupt zien...

maar dan komen we weer terrug op wat ik eerder zei. Jij vind geil, wat niet kan of mag.

Flameon

Badass junkie
Is je moeder knap jeff? Dan valt het een heeeeeel klein beetje te verklaren, maar eigenlijk nog niet

kaasbaas

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
jcutter zei:
Hoezo? Zeg ik dingen die raar zijn?

ik zou wel eens waarheids serum in je willen pompen en dan dezelfde soort vragen stellen..

kijken wat eruit komt :) en waarom vooral :)

Dat zou iedereen wel bij jcutter willen doen denk ik. Maar ik denk ook dat jcutter al vrij open is, en gewoon zegt wat ie denkt zonder zich ervoor te schamen. Mooi toch? Ik zou ook een rare kerel zijn voor de meeste als ik alles zei waar ik aan denk :wink:. Maar ik ben een mietje dus dat doe ik niet.

luchtigtoetje

Badass junkie
Dat is zeker waar, maar wat ik me afvraag is of dit allemaal echt is, of dat hij dit soort dingen verzint om the centre of attention te zijn. :)

cropp

Badass junkie
Volgens mij 2 keer fout...

Ik denk dat de helft spontaan in hem op komt, dat hij de rest er bij verzint en dat hij het post om een interessant topic door te kunnen lezen en niet voor de aandacht.

Als hij echt op deze manier aandacht wil dan pakt hij het wel wat anders aan denk ik...

Bovenaan