Magix Flight Launch Box

SteenS

Experimenterende gebruiker
http://vaporizer-info.com/sites/vapoinf ... nnabis.jpg

Hey jongens,

Hebben jullie ooit gehoord van dit kleine super goede verdampertje!?
Echt hele goede dingen heb ik er over gehoord, zo'n pakketje met alles er op en er aan kost ongeveerr €90. Ik zou er heel graag één willen bestellen, maar nou is er één probleempje, die speciale batterij die je moet gebruiken moet je opladen met een batterij herlader die je er bij krijgt, maar die aansluiting is bedoelt voor stopcontacten in america :(... nou kan ik dus niet die speciale batterijen opladen als ik het bestel. En ik weet niet of je die batterijen wel gewoon in een nederlandse normale herlader kan stoppen :confused:

Ik ben van plan om em te bestellen van http://magic-flight.com/
Maar dat kan ook nog wel een probleempje zijn, iedereen wil altijd weten wat ik besteld heb thuis en heb ook nog dat één van mijn broers ENORM irritant is, want hij gaat me altijd vragen en gaat altijd kijken wat het is.. hoe zou ik het zelf kunnen op halen van het postkantoor?
Ik bedoel hoe weet je bij welk postkantoor ze het afleveren, ik ben een beetje dom :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind hem ERG duur voor het kleine simpele aparaatje wat je krijgt.
Maar het zou moeten werken lijkt me..

Bij onderdelenwinkels, of zelfs electronica zaken als mediamarkt misschien, verkopen ze adapters om van amerikaanse stekker naar Europees stopcontact te gaan.

Let er wel op dat ze bij magic flight alleen betalingen met creditcard accepteren.
Ze versturen via USPS dus geen kans om hem op te halen op het postkantoor volgens mij..

Alleen PostNL (TnT) bied de optie om het op te halen. Het zou kunnen dat het van USPS (USA) overgedragen word aan de Nederlandse post.. Maar dat denk ik niet.

SteenS

Experimenterende gebruiker
Ik heb besloten om het toch maar te bestellen bij http://azarius.nl want dan kan ik betalen met ideal en krijg ik ook nog gratis herb spul erbij xD
Maarja, dan zit ik nog steeds met het probleem van mijn ouders die het zien, er komt ook nooit is een moment van rust bij mij thuis.. zucht

Maar moet je maar eens iets lezen over the Magic Flight Launch Box, het schijnt bijna zo goed te zijn als een volcano verdamper :openmouth:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Azarius stuurt met Nederlandse post, dus zou het mogelijk moeten zijn ergens op te halen hoor.
Even met hun contact opnemen alvorens te bestellen had handig geweest.

Een volcano hoeft ook niet percé alles te zijn, zitten ook goedkope kut modellen tussen.
Het is elektrisch, maar geen temperatuursregeling, helemaal niets.
Ik verwacht dus dat dit ding hetzelfde resultaat geeft als een willekeurige andere vap die je met een aansteker moet aansteken.
De batterij zorgt gewoon voor een hittebron die de wiet opwarmt. Er staat ook duidelijk op de site dat het even wennen is en dat de batterij nooit te lang aangedrukt moet worden ivm. verbranden van de wiet.
Kortom, alle dingen die ook vermeld worden bij een vapobowl, eaglebill of die opzetstukjes voor je bong.

Ik zou me geld er niet aan uitgeven, en er desnoods zelf een maken.
Je geeft evenveel geld uit als een degelijke vaporizer, maar je hebt nog maar een klein kut apparaatje wat half werkt.
Ik bedoel, met een aansteker een glasplaat verwarmen waar een hoopje gekruimelde wiet op ligt onder een glas werkt ook super goed, net zo goed als een ´echte´ vaporizer. Maar behalve effectiviteit vind ik comfort ERG belangrijk bij vappen, iets wat bij die kleine handheld apparaatjes gewoon nooit gaat lukken.

In iedergeval, ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven!
En als het je bevalt, weet ik zeker dat je zo de overstap maakt op een ´echte´. :rock:

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Volgens mij kan je beter een vapo met convectie verwarming nemen. Dat er dus hete lucht langs je wiet gaat ipv. dat je wiet zelf verwarmt wordt.. en kan verbranden etc.

henkdevries

Belezen gebruiker
Ik heb de MFLB al bijna 2 jaar en ben er super tevreden over.
Ik heb ervoor gekozen omdat dit dus portable is met batterijen en dat werk super.
Je wordt er heerlijk stoned van en je kan het ongemerkt doen omdat het bijna gene geur verspreid.

Bovenaan