Hoi,
Weet iemand of magic truffels legaal/illegaal zijn in België?
Als ik Google gebruik, staat duidelijk dat het illegaal is, maar dan stel ik mij de volgende vraag :
Waarom worden magic truffels WEL verzonden naar België, en research chemicals NIET?
Normaal zijn ze illegaal, want de normale eshops sturen ze niet op naar belgie , maar ik denk dat er ergens een loophole zit , want een microdose portie verzend een site dan weer wel(Ik ga deze niet vernoemen voor moest het toch illegaal zijn.Hoi,
Weet iemand of magic truffels legaal/illegaal zijn in België?
Als ik Google gebruik, staat duidelijk dat het illegaal is, maar dan stel ik mij de volgende vraag :
Waarom worden magic truffels WEL verzonden naar België, en research chemicals NIET?Bekijk bijlage 8145
Ik heb net peyotes , san pedro en microdose truffels besteld (eergisteren) bij zowat de bekendste in nl , en ben ook Belg.Ik stel die vraag, omdat ik ze kon bestellen bij 1 van de bekendere namen. Ik kon gewoon België ingeven als leveradres, en vraag mij af of ik wel ooit truffels zou ontvangen mocht ik ze bestellen 😂
Ik heb net peyotes , san pedro en microdose truffels besteld (eergisteren) bij zowat de bekendste in nl , en ben ook Belg.
Heb op men bpost appje daarnet bericht gekregen dat het thuis geleverd was op een veilige plek.
Dus dan ga ik er vanuit dat je je truffels ook wel zult krijgen.
Het is het proberen waard niet ? Kost je een 20 euro met verzending (is ook de prijs die je betaald als je naar nl er zelf om zou rijden en risico loopt tegen gehouden word..)
Zo niet , zonde van de 20 euro, maar dat is imo nu geen te gek bedrag zoals je rc's zou bestelle voor enkele 100e euro's en niet toekomen of tegen gehouden worden door de douane.
Geen idee , zo stuurt azarius geen mimosa hostilis meer op naar belgie en is zelfs uit hun assortiment, maar zijn er tig andere eshops die ze wel gewoon legaal opsturen naar België.Ik ga de gok wel wagen. Maar vroeg mij vooral af, als beide middelen verboden zijn, waarom de eshops het ene dan wel opsturen, en het andere niet. Of daar een reden voor was 😄
antwoord op je vraag heb ik niet..
wss omdat het een natuurproduct is... of omdat de shop mss minder hard vervolgd met dit product als het onderschept wordt?
ik hoop voor je dat ze ook daadwerkelijk aankomen.
Bij mij ook , maar hebben 2 dagen vertraging gehad door k*t bpost , kon ze trace in de app en werd 2x door men postbode terug naar center gedaan omdat hij zen tour niet afkreeg door de hitte...Zijn wel degelijk aangekomen 😃😄
Bij mij ook , maar hebben 2 dagen vertraging gehad door k*t bpost , kon ze trace in de app en werd 2x door men postbode terug naar center gedaan omdat hij zen tour niet afkreeg door de hitte...
Had direct contact op genomen met de webshop (omdat ze gekoeld bewaard moeten worden en al een paar dagen onderweg waren.)
en ze boden direct aan nieuwe te verzenden op hun kosten.
Ja ik op een vrijdag , zondag zoude ze vertrokken zijn uit in center , maar had ze uiteindelijk maar donderdag.
Eindelijk waren ze nog goed.
Heb nog 15g valhala , die ga ik drogen.
Heb zaterdag 15g Atlantis op icm met o-pce gevaped en 2 lijntje 3-meO-PCP van 5mg.
Was een superavond/nacht.
Ben nog een beetje aan het bekomen.
Had beter moeten eten.
Nee man , ik ga binnen voor men verslavingsproblematiek.Hier ook 15g Atlantis zaterdag in de avond.
Geen RC's erbij wel 😄
Nee man , ik ga binnen voor men verslavingsproblematiek.
Dus die valhala die ik liggen heb loetviin morgen nog beginnen drogen.
Maar enjoy in ieder geval![]()
Thx ! Harde maanden te gemoet w maar ik kom er sterker uit 💪Jij succes alvast !
De updateJij succes alvast !
Ik denk dat elke webshop zijn eigen afwegingen maakt. In principe is het niet verboden voor de webshop om artikelen naar België toe te sturen. Maar het is natuurlijk wel iets waarmee je ruzie kunt krijgen met de Belgische autoriteiten. De lijntjes met de Nederlandse politie zijn vrij kort. En als er een onderzoek wordt ingesteld naar je bedrijf dan kun je daar toch vrij veel last mee krijgen, ook als je voor de wet onschuldig bent.
Overigens denk ik dat de meeste rc-vendors wel gewoon naar België hun spullen verzenden.
Veel webshops verzenden alleen niet naar de Verenigde Staten (en soms ook niet Oostenrijk) omdat die landen het ook als strafbaar feit beschouwen als je vanuit het buitenland drugs verstuurt die daar verboden zijn. Dat is uiteindelijk waar de legendarische Spaanse vendor aan ten onder is gegaan. Die hadden schijt en verstuurden alles naar alle landen. Maar uiteindelijk is Oostenrijk toen een onderzoek gestart, die samen met Interpol is gaan samenwerken om de vendor aan te pakken. Uiteindelijk is de hele handel opgedoekt op verdenking van witwassen..
Dus ik kan me voorstellen dat sommige bedrijven gewoon geen zin hebben in dat soort gezeik en voor de veiligheid dan maar iets strenger zijn dan ze technisch volgens de wet strikt vereist zijn.