Maf idee

Goed idee?

• Nee!

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaat wel!

• Ja!

• Totaal aantal stemmers
    0

michielxboxer

Belezen gebruiker
Raar plan:

aangezien ik echt slecht joints draai (ik kan het wel hoor maar 't duurt zo lang...,)
Heb ik een plan, en ik hoop dat het werkt...,

Ik heb het geprobeerd te tekenen, ik weet natuurlijk niet of het een beetje een goed plan is..., dus geef vooral commentaar...!

link

1. Gaasje
2. aangestampte tabak met wiet
3. Goed geschuurd hout, met ontbrandbare lak er overheen.

Dus ik heb dan een soort ''lege, houte joint'' die je nog vol moet stoppen met shit. Op kan roken, en dan weer vol kan stoppen. Als het een beetje werkt, rook je geen ''papier'' meer en is het makkelijker.

Alleen volgens mij is het probleem dat er te weinig zuurstof bij kan komen:confused:
Én dat je hem, mocht hij uit gaan, erg moeilijk weer aan kan steken:confused:

Lutz

Mod-EDIT: Ik heb ff de link wat ingekort, omdat je anders te veel naar rechts moet scrollen om berichten te lezen.

michielxboxer

Belezen gebruiker
speedsieweepy zei:
ik denk niet dat dat gaat werken.
Kzouw zeggen: breng het in de praktijk :sunglasses:

Ja precies, dat zou ik eigenlijk moeten doen. Ik bedoel ik heb wel een keer gehoort dat iemand een ijzeren buisje had met een gaasje in het midden en hier gewoon shit mee rookte.

Eigenlijk komt er wel genoeg zuurstof bij, want je zuigt het zuurstof van de buitenlucht er doorheen. Als je er maar genoeg Shag bij doet denk ik dat het werkt!

Je kunt toch ook een waterpijp roken waarbij er alleen maar wiet in een buisje zit, nou waarom zou dat niet kunnen zonder waterpijp?

Lutz

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Waarom koop je geen (water)pijp? Dan hoef je ook niet meer te draaien + je kunt puur roken. Je hebt hele kleine handige compacte pijpjes die je overal mee naartoe kunt nemen :sunglasses:

michielxboxer

Belezen gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Waarom koop je geen (water)pijp? Dan hoef je ook niet meer te draaien + je kunt puur roken. Je hebt hele kleine handige compacte pijpjes die je overal mee naartoe kunt nemen :sunglasses:

kun je niet overal mee naar toe nemen!
lutz

EDIT:
Een mod heeft mijn link verpest, kun je hem weer herstellen? eerst deed hij het gewoon maar nu niet meer nadat jij eraan hebt gezeten...,
thnx

BacingsPen

Badass junkie
mja, puur roken gaat uitstekend met normale vloei daar niet van, maar als het werkt ga ik er ook 1 maken! En anders koop k binnenkort een pijpje :)

Of k zoek ff oude tabakspijp van me pa :)

michielxboxer

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Ooh zie je, ipv de moderators meteen maar weer de schuld te geven :tongueout:
ja sorry mac

Kvind pijpje wel lache maar dit lijkt me lauwer...,
kheb al hout maar ik zoek eerst ff een vergelijkbaar beeld omdat ik wel wil weten of het werkt of niet.

lutz

Bal0n

Badass junkie
Dit lijkt je beter? Met een houten staaf in je mond in de rondte zwaaien? Doe mij maar een pijpje :P

michielxboxer

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
Dit lijkt je beter? Met een houten staaf in je mond in de rondte zwaaien? Doe mij maar een pijpje :P

haha 't was maar een idee:grin: maar kyk houten staaf bedoel ik niet he
Ik bedoel een dun omhulsel van hout, ong. iets groter dan een joint!
Als het werkt hoef je niet meer te draaien!

EDIT:
mijn enige opstakel is eigenlijk: een gewone joint moetje soms al 4/5 keer aansteken als ie lekker sterk is. Als ik dat bij dit ding moet doen kan dat zowieso alleen met lange lucifers..., maar toch zo erg is dat toch niet!

je kan beter zo'n pijpje kopen anders heb je ook nog kans dat je misschien iets van giftige dampen inademt van die lak of zo.
ik heb ook een pijpje bij de smartshop gekocht, 5euro voor een pijpje en dan 1 euro voor 5 gaasjes en je bent klaar (er is trouwens nou niks meer van over want je kon hem uit elkaar schroeven en nu heb ik er een waterpijp van gemaakt)

Kim

Wijs gebruiker
Ja ik koop ook altijd gewoon een pijpje in de shop met wat filters
aleen die dingen zitten snel verstopt

Emo

Bewuste gebruiker
het idee is leuk
maar ik denk dat je alweer achter loopt op de moderne hulp
middelen :wink: zoals een pijpje of waterpijp :)

michielxboxer

Belezen gebruiker
Emo zei:
het idee is leuk
maar ik denk dat je alweer achter loopt op de moderne hulp
middelen :wink: zoals een pijpje of waterpijp :)

weet ik maar anders lees je eerst even het topicje door... daarin geef ik al commentaar op deze alternatieven.

maar idd. je hebt wel gelijk ik denk idd dat ik maar een pijpje aanschaf. Kan dit gewoon bij de sigarenwinkel? ja toch...

Emo

Bewuste gebruiker
een goed idee not really
wel orgineel (zelf pijpje maken :)) en leuk verzonnen opzich :wink:

Bovenaan