michielxboxer
Belezen gebruiker
Raar plan:
aangezien ik echt slecht joints draai (ik kan het wel hoor maar 't duurt zo lang...,)
Heb ik een plan, en ik hoop dat het werkt...,
Ik heb het geprobeerd te tekenen, ik weet natuurlijk niet of het een beetje een goed plan is..., dus geef vooral commentaar...!
link
1. Gaasje
2. aangestampte tabak met wiet
3. Goed geschuurd hout, met ontbrandbare lak er overheen.
Dus ik heb dan een soort ''lege, houte joint'' die je nog vol moet stoppen met shit. Op kan roken, en dan weer vol kan stoppen. Als het een beetje werkt, rook je geen ''papier'' meer en is het makkelijker.
Alleen volgens mij is het probleem dat er te weinig zuurstof bij kan komen
Én dat je hem, mocht hij uit gaan, erg moeilijk weer aan kan steken
Lutz
Mod-EDIT: Ik heb ff de link wat ingekort, omdat je anders te veel naar rechts moet scrollen om berichten te lezen.
aangezien ik echt slecht joints draai (ik kan het wel hoor maar 't duurt zo lang...,)
Heb ik een plan, en ik hoop dat het werkt...,
Ik heb het geprobeerd te tekenen, ik weet natuurlijk niet of het een beetje een goed plan is..., dus geef vooral commentaar...!
link
1. Gaasje
2. aangestampte tabak met wiet
3. Goed geschuurd hout, met ontbrandbare lak er overheen.
Dus ik heb dan een soort ''lege, houte joint'' die je nog vol moet stoppen met shit. Op kan roken, en dan weer vol kan stoppen. Als het een beetje werkt, rook je geen ''papier'' meer en is het makkelijker.
Alleen volgens mij is het probleem dat er te weinig zuurstof bij kan komen
Én dat je hem, mocht hij uit gaan, erg moeilijk weer aan kan steken
Lutz
Mod-EDIT: Ik heb ff de link wat ingekort, omdat je anders te veel naar rechts moet scrollen om berichten te lezen.
ben wel nieuwsgierig oft gaat werken!!