Maanzaad thee!!!

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Het blijft niet bij testen :wink: Als je denkt dat je een probleem hebt is het te laat. Gelukkig ben ik een ervaren af-kicker maar het belangrijk dat dit niet in je dagelijks leven word opgenomen.

Ik begon met 100gram om te testen, daarna 200g en vandaag 300g.
Je krijgt ook te maken met tolerantie. Dus snel weer gebruiken is zonde van je maanzaad

greenpower

Bewuste gebruiker
Wromtraxe zei:
Het blijft niet bij testen :wink: Als je denkt dat je een probleem hebt is het te laat. Gelukkig ben ik een ervaren af-kicker maar het belangrijk dat dit niet in je dagelijks leven word opgenomen.

Ik begon met 100gram om te testen, daarna 200g en vandaag 300g.
Je krijgt ook te maken met tolerantie. Dus snel weer gebruiken is zonde van je maanzaad

Waar koop je grotere hoeveelheden maanzaad dan, behalve bij illegale maanzaaddealer daarvan snap ik dat ze niet genoemd mogen worden. Want in de winkel hebben ze alleen van die kleine kut dingen van 20 gram ofzo. Bij de bakker verkochten ze het niet.

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Ga naar Ganzenhoef (Metro 53 richting Gaasperplas)
de shop heet Toko. Goede kwaliteit, net weer genomen met een vriend. Alleen dit keer 100 gram we doen zo miss meer.

greenpower

Bewuste gebruiker
Wromtraxe zei:
Ga naar Ganzenhoef (Metro 53 richting Gaasperplas)
de shop heet Toko. Goede kwaliteit, net weer genomen met een vriend. Alleen dit keer 100 gram we doen zo miss meer.

Dat is in amsterdam

maxrelax07

Belezen gebruiker
Ik zoek nu een manier om de opiaten eruit te kristalliseren? poeder vorm?
Geniet met mate, mijn vrienden :stoned:

Al enige vorm van constipatie gemerkt na een aantal daagjes na elkaar?

maxrelax07

Belezen gebruiker
Ik heb wel geen destilleer installatie..
Ik heb niet zo echt de indruk dat je een huis-tuin-en-keuken installatie'tje kan maken.
Maar het lijkt wel een perfect idee bedankt!

vogel

Bewuste gebruiker
greenpower zei:
Wromtraxe zei:
Er blijft vast nog wel in. Maar tis wel verslavend die thee zeg

Logisch dat het verslafend is, ik snap wel dat het niet zo is maar het is vergelijkbaar met heroine.

verslafend ? maanzaadthee,, jajaja,, heb je wel is van de steppingstone therie gehoord,,
die theorie zegt dat je steeds zwaarder wil,,
het begint met maanzaad uit de toko,,
dan neem je heroine via een dakloze bij het leger des heils,,
en dan word jezelf misschien wel dakloos en hooploos
en dan ben je zo wanhopig dat je het leven niet meer ziet zitten ,,
maar omdat het gouden shot zo eng en laf is
stop je zoveel mogelijk LSD in je kont,,
het begint vaak met onzinnige dingen uit de supermarkt zoals maanzaad of nootmuskaat,
en het eindigt met zinnige religieuze natuurlijke spirituele zingeving met middelen zoals LSD,

vogel

Bewuste gebruiker
volgende stap voor jouw speeseend is je voetstappen niet vergeten,
stel jij bij elke stap ook weer die vraag,, waar kom ik vandaan en waar ga ik naartoe,,
ben jij die twee dingen ook vergeten??? :confused:

Re: Maanzaad thee

Kan iemand heel precies het recept en de bereidings wijze van maanzaad geven ?
De vorige keer had ik het gwn gekookt enkele min. en ik had GEEN efecten !
Ik gebruik het nog maar pas en ken er niet zoveel van dus KAN IEMAND HET MIJ ZEGGEN HOE ?

metish

Newbie
volgens mij moet je het niet koken, wel warm water maar als je t kookt dan kook je de werkzame stof kapot. (heb ik ergens gelezen) succes!

Bovenaan