Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er zit geen glasvezel in je coke.El_Bitch zei:Ik heb na mijn eerste lijn een stekende pijn in men maag( paar cm onder je navel)
Als je coke snuift, gaat het dan je maag aantaste en kan je bv maagbloeding en dergelijke krijgen door bv hele kleine glasvezels (zit meestal in de mijne)..?
![]()
Dat is toch dé grote poeder mythe? Dat het brandt in je neus omdat er glasvezel in zit? Ik kende 'm bij speed, maar hij zal vast voor coke ook wel opgaan.Oom Klaas zei:Maar hoezo zit dat er niet in EI?
April 2008. M. sneed de bol SOS open en gooide een berg poeder op de spiegel. We snoven voorzichtig een lijntje. Het was alsof er een arctische ijswind door onze neus joeg. Daarna kregen we een beiden een enorme dreun in onze kop. Tijdens het naar binnen nacken van de 2e lijn leek het alsof er met het scheermesje in mijn neusslijmvlies gesneden werd. Daarna kreeg ik een uiterst aangename dreun binnen in mijn onderbuik en raakte mijn neus gevoelloos.El_Bitch zei:Ik heb na mijn eerste lijn een stekende pijn in men maag( paar cm onder je navel)
Als je coke snuift, gaat het dan je maag aantaste en kan je bv maagbloeding en dergelijke krijgen door bv hele kleine glasvezels (zit meestal in de mijne)..?
![]()
Psilo zei:Waarschijnlijk alleen als je koopt bij de laagste junkies in de verkooppiramide.
Een dealer van mij had het excuses dat zijn coke wel eens naar wasmiddel leek te ruiken. De eerste keer dat ik zijn OMO of Dash in mijn neus kreeg had ik afscheid van hem genomen.
Psilo zei:Waarschijnlijk alleen als je koopt bij de laagste junkies in de verkooppiramide.
Een dealer van mij had het excuses dat zijn coke wel eens naar wasmiddel leek te ruiken. De eerste keer dat ik zijn OMO of Dash in mijn neus kreeg had ik afscheid van hem genomen.
Djo zei:Psilo zei:Waarschijnlijk alleen als je koopt bij de laagste junkies in de verkooppiramide.