lys-mda

Soma

Bewuste gebruiker
Kent iemand dit spul? Het enige wat ik er over vind is dat dit MDA is met lysine aan verbonden. Maar zou dit dan veel verschil geven qua werking vergeleken met MDA? Voor de rest vind ik niets over doseringen, laat staan ervaringen met dit spul.

Spor

Wijs gebruiker
nooit van gehoord, en lijkt me haast onmogelijk om aan te komen sinds ik zelfs met heel hard zoeken geen mda kan vinden...

als je meer weet, deel het !

Soma

Bewuste gebruiker
MDA staat ook al een lange tijd op mijn to do-lijstje. Ik ken wel iemand die het al gedaan heeft, dus het moet ergens wel te regelen zijn. Maar op dit moment kan ik wssn enkel lysmda regelen. Als dit qua werking erg op MDA lijkt dan lijkt het mij wel het proberen waard. Maar aangezien er bijna niks van informatie over te vinden is ben ik er op dit moment wat huiverig voor. Ik ga mezelf niet al testkonijn gebruiken :P

Ik ga nog wat info proberen krijgen van de persoon die het mij zou geven. Maar uit ons eerste gesprek er over lijkt hij er zelf ook niet veel over te weten.. Ik wacht wel af en hou jullie wel op de hoogte :wave:

Als iemand hier wat meer over dat spul weet, laat het dan aub weten.

dingo

Belezen gebruiker
lysine is een essentieel aminozuur, en (indien het mogelijk zou zijn, wat ik sterk betwijfel) zou een binding tussen MDA en lysine waarschijnlijk andere eigenschappen hebben dan MDA, aangezien het dan geen MDA meer is maar een MDA/lysine binding :P

dikke bullshit denk ik dus :smoke:

of je bedoelt malondialdehyde :grin: een stof die naar lysine gemetaboliseerd wordt.

bron: http://www.springerlink.com/content/r7794gg1507k2152/

Soma

Bewuste gebruiker
Ja, dat had ik ook al gevonden over lysine en ik vond het ook al vreemd dat die 2 een verbinding met elkaar konden maken. Op een ander drugsforum heb ik wel een topic gevonden waar lysmda ter sprake kwam, maar daar heb ik ook niet veel info uit gehaald, enkel dat het een RC is.

En dat het andere eigenschappen zou hebben dan MDA is wssn wel waar, maar ik zat te hopen dat het toch een hallucinogeen effect zou hebben zals MDA :P

BTW, de kerel die mij er over aansprak is zelf heel betrouwbaar en weet altijd wel waarover hij praat. Ik heb er wel vertrouwen in dat het lysmda is (ik weet het, 100% zeker ben je nooit), maar zolang ik er geen info over kan krijgen, neem ik het niet. Achja, ik zie wel.

Bovenaan