lsd

PsyTrance

Newbie
hallo x]
ik heb een vraagj ...
mijn vriend gaat binnekort lsd pakke ...
ik wil wel meedoen maar heb er schrik voor ...
wa kan er allemaal mis gaan???

xxx :)

azgaza

Badass junkie
Als je geen schizofrenie in je familie hebt en geen zware mentale problemen hebt gehad is het grootste risico dat de ervaring je niet bevalt; een bad trip dus. Als je rekening houdt met de omgeving, mensen en hoe je je die dag voelt is de kans daar op al een stuk kleiner.
Neem verder de eerste keer niet te veel (half zegeltje ofzo).

PsyTrance

Newbie
azgaza zei:
Als je geen schizofrenie in je familie hebt en geen zware mentale problemen hebt gehad is het grootste risico dat de ervaring je niet bevalt; een bad trip dus. Als je rekening houdt met de omgeving, mensen en hoe je je die dag voelt is de kans daar op al een stuk kleiner.
Neem verder de eerste keer niet te veel (half zegeltje ofzo).

danku ^^
x

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
komt wel goed hoor
eerst krijg je kriebels, dan begint het wat te golven, het gebeurd allemaal zeer geleidelijk aan.
tkan zijn dat je het bij momenten niet leuk vind, maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen

enjoy

PsyTrance

Newbie
DreamerOfDreams zei:
komt wel goed hoor
eerst krijg je kriebels, dan begint het wat te golven, het gebeurd allemaal zeer geleidelijk aan.
tkan zijn dat je het bij momenten niet leuk vind, maar bad trips komen alleen voor bij verkeerde dosisen of op verkeerde plaatsen

enjoy

gewoon bij iemand thuis is da een goeie plaats??

azgaza

Badass junkie
PsyTrance zei:
DreamerOfDreams zei:
komt wel goed hoor

enjoy

gewoon bij iemand thuis is da een goeie plaats??

Ja dat is een prima plek meestal.

pythregius

Bewuste gebruiker
ehm, je kan natuurlijk ook psychose gevoelig zijn, zoja bestaat er een kans dat je in een psychose komt, het enige wat ik wel heb gezien is dat neit iedere mallloot die een psychose aan lsd heeft overgehouden er geen lol meer in heeft je kan ook totaal gestoord worden maar het zelf naar je zin hebben( niet te serieus opvatten)
Verder mocht je bad gaan kan er een trauma onstaan, lsd is geen speelgoed en het kan je dingen laten zien van jezelf wat je liever neit wil zien ook kun je allerlei lessen over jezelf verkeerd interpreteren.
zit je goed in je vel verwacht je absoluut niet dat je metale stoornissen hebt en ben je vooral niet bang met een mogelijke confrontatie met jezelf dat zou ik zeggen, lsd opend een zeer freaaie bijzondere wereld, die neit alleen voor de kick is :wink:

groetjes

PsyTrance

Newbie
pythregius zei:
ehm, je kan natuurlijk ook psychose gevoelig zijn, zoja bestaat er een kans dat je in een psychose komt, het enige wat ik wel heb gezien is dat neit iedere mallloot die een psychose aan lsd heeft overgehouden er geen lol meer in heeft je kan ook totaal gestoord worden maar het zelf naar je zin hebben( niet te serieus opvatten)
Verder mocht je bad gaan kan er een trauma onstaan, lsd is geen speelgoed en het kan je dingen laten zien van jezelf wat je liever neit wil zien ook kun je allerlei lessen over jezelf verkeerd interpreteren.
zit je goed in je vel verwacht je absoluut niet dat je metale stoornissen hebt en ben je vooral niet bang met een mogelijke confrontatie met jezelf dat zou ik zeggen, lsd opend een zeer freaaie bijzondere wereld, die neit alleen voor de kick is :wink:

groetjes

ik denk dat ik nog eve wacht voor ik het pak x]
xx

Telefoon

Wijs gebruiker
wat kan er allemaal goed gaan is de betere vraag

goed gaan is lachen gieren brullen
en denken denken denken ..

slecht

met een bijl je vriendins hoofd in slaan omdat je Denkt dat tengoede van je trip komt

:hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Niet denken maar doen! Gewoon... als jij denkt dat het een mooi moment is om te nemen, dan kan er inprinciepe niks fout gaat :hearteyes:

*heeft nu ook 2 zegels achter zijn kiezen... kom er morgen nog wel op terug als ik weer wat nuchterderderder ben* :mrgreen:

Bovenaan