Lsd zwak?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Heb nu net sinds 16:45 lsd genomen een hele zegel.
Ik dacht dat wel een goede dosering zou zijn aangezien ik vorig jaar een halve had gedaan voor het eerst solo en dat ging heel goed. Dus nu een hele. Maar ja dit valt ook tegen niet echt visuals hooguit dat lichte 2cb effectjes beetje tegen vallend.
De papertrips liggen dan ook wel al een jaar in het zakje misschien dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Of misschien moeten de visuals nog komen in de trip maar tot nu toe valt het zwaar tegen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
De visuals hadden al moeten komen. Hoe heb je ze bewaard en zijn ze getest?
Gewoon in het zakje waar ze in zijn gekomen. Niet getest gewoon via de deepweb gehaald zouden 150ug in zitten maar dat weet ik niet zeker. Slappe zooi man volgende keer 2 nemen.

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Nee gewoon in het zakje in mijn la geen aliumfolie gewoon in het zakje waarin zij lagen
Aii ze gaan sws wel achter uit met de tijd. En sneller als ze in aan raking met vocht, lucht en licht komen.

Verder kan het ook zo zijn dat de tabs niet waterpas zijn gelegd en dat dit dan een minder sterke is. Volgende keer hopelijk meer succes.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Aii ze gaan sws wel achter uit met de tijd. En sneller als ze in aan raking met vocht, lucht en licht komen.

Verder kan het ook zo zijn dat de tabs niet waterpas zijn gelegd en dat dit dan een minder sterke is. Volgende keer hopelijk meer succes.
Ik neem de volgende keer gewoon 2 dan weet ik zeker dat ik goed zit. Wel balen want ik wou echt diep gaan was net alleen thuis, nu is het eig alleen maar uitzitten😂

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Over algemeen bevat de gemiddelde zegel ruim onder de 100ug, maar worden ze verkocht als 150 of vaak zelfs 250+.

Eerder 50-70ug op een zegel, maar dat is natuurlijk nooit zeker te zeggen. Mogelijk is de lsd niet gelijk verdeeld over de zegels.

Kan ook zijn dat de manier van bewaren in dat jaar niet goed is geweest voor de zegel, maarja.. blijft gokken.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Over algemeen bevat de gemiddelde zegel ruim onder de 100ug, maar worden ze verkocht als 150 of vaak zelfs 250+.

Eerder 50-70ug op een zegel, maar dat is natuurlijk nooit zeker te zeggen.

Kan ook zijn dat de manier van bewaren in dat jaar niet goed is geweest voor de zegel, maarja.. blijft gokken.
Maar kan ik bijnemen of niet?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Vind het wel echt jammer als ik het vergelijk met mijn aller eerste LSD trip was dat echt DMT shit neon figuren alles terwijl ik toen maar een halve nam. En nu is het helemaal niks😂

AntiBenzo1312

Badass junkie
Zit vandaag op een micro ik voel je, achteraf had ik ook liever meer gedropt maar was wel opzich wel chill. Wel nice username btw
Thanks man ja want ik weet dat LSD absoluut niet licht is het kan je zeker in dmt visuals mee laten brengen. Daar was ik dus op voorbereid op zoiets maar dat kwam niet helaas totaal geen closed eye visuals en daar doe je het eig voor.

volgende keer gwn double the dose dan weet ik zeker dat ik tering hard ga😂

Bovenaan