lsd weinig effect

Heyy,

Ik had een week geleden paddo's gehaalt (de sterkste, niet de 1e keer)
ik was flink van de kaart, maar toen nam ik nu (een week later) voor het eerst lsd (3/4 van een papertrip).
Maar echt heel veel gebuirde er niet, ik had ook gerookt en gedronken maar het was wel iets anders dan normaal.

Kan het dat het niet echt werkte omdat ik vorige week die paddo's had gegeten?, toen was ik namelijk wel echt ver heen.

Ik denk maar weet het natuurlijk niet zeker dat het 1 niet met het andere te maken heeft tenminste dat is mijn ervaring.
Maar je kunt wel gewoon een dag hebben dat de lsd niet het effect heeft zoals 'normaal' dat heb ik ook al wel eens mee gemaakt.
Dat heb je volgens mij bij alle soorten drugs wel eens. :)

groetjes

Mss was het idd gewoon mijn dag niet ofzo.
Maar ik had namelijk ook gehoord dat als je hallicunerende drugs heb genomen(paddo's of lsd).
Dat je hersenen dan even de tijd nodig hebben bepaalde stoffen opnieuw aan te maken zodat je dezelfde ervaring weer kan hebben.

Weet iemand mss hoe lang deze periode ongeveer is?

Bal0n

Badass junkie
Er ontstaat een tryptamine tolerantie (4-OH-DMT en de fosfaat ester zijn tryptamines, en LSD ook). Over het algemeen is deze tolerantie na een dag of 4 wel weer weg, maar het ligt heel erg aan de persoon.

Daarnaast is 3/4e van een blotter ook neit zo veel hoor, daar voelt niemand echt veel van :).

edit: de actieve stoffen in paddo's zijn dus 4-OH-DMT en de fosfaat ester

karton

Experimenterende gebruiker
wadde?

Wa zegde gij, daje van 3/4 ni zo heel veel voelt? euhm peis daje dan ke naar kwaliteit moe zoeke want normaal gezien zou 3/4 toch wel al deftig moete zijn, denk da het gewoon ni zo goei was, en da dit de enige reden is want die kruistoleratie duurt meestal ma e 3 dage.

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik weet het niet... het verschilt gewoon per persoon...
maatjes van mij waren met een half zegeltje weg, terwijl ik met een hele zoiets had van... hmmm kan wel wat heftiger.... als je weinig neemt is het ook heel subtiel, lsd bedoel ik dus

MarijN

Newbie
Bal0n zei:
Daarnaast is 3/4e van een blotter ook neit zo veel hoor, daar voelt niemand echt veel van :)

ik ben zelfs begonnen met een kwart... niet veel later nog een kwartje bijgenomen maar toch, en ik tripte toch wel behoorlijk
magoed, ligt er maar net aan hoe sterk ze zijn natuurlijk

Bal0n

Badass junkie
Jup, ik ben zelf ook begonnen met een halfje. Niks mis mee om laag te beginnen, erg verstandig zelfs :).

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Jup, ik ben zelf ook begonnen met een halfje. Niks mis mee om laag te beginnen, erg verstandig zelfs :).

Bal0n als je 1,5 blotter na sabbelen te snel doorslikt en hierbij ook aardig wat whisky weg drinkt kan dit de lsd tegen houden denk je?
Zou ik gek vinden want voorgaande keren heb ik dit nog nooit gehad
heb altijd wel al aardig gedronken.

Vorig jaar had ik van 1 blotter die ik na 10 min onder me tong weg slikte
een wrede trip maar nu voelde ik me dus alleen helder,de hele fles is leeg gegaan werd niet zat.

Iemand ervaring mee?

Bal0n

Badass junkie
Het wordt onder je tong iig sneller opgenomen, maar het doorslikken zou niet zo heel erg veel kwaad moeten doen. En alcohol ook niet, daar wordt het namelijk in opgelost als op de blotters wordt gedaan.

Ik heb het denk al eens gepost, maar trippen is not about dosage. Set & setting zijn heel belangrijk.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Het wordt onder je tong iig sneller opgenomen, maar het doorslikken zou niet zo heel erg veel kwaad moeten doen. En alcohol ook niet, daar wordt het namelijk in opgelost als op de blotters wordt gedaan.

Ik heb het denk al eens gepost, maar trippen is not about dosage. Set & setting zijn heel belangrijk.

Die waren meer ok dan de voorgaande keren,ik denk dat we op de drempel zaten danmaar,en dat ze 50ug waren.

Beter meteen starten met 2 en minder eten/zuipen ervoor ga nog eens kijken van het weekend.

P.s. not about dosage ben ik niet helemaal met je eens overigens
Als je een blotter van 250ug in je mik propt met een mindere goeie set/setting ga nog steeds heel hard trippen,en met paddos/truffels ook als je een portie naar binnen mikt,dan maakt de setting/set helemaal niet uit
trippen ga je,of het dan leuk wordt is een tweede.

Grz en thanks voor de reactie.

Bal0n

Badass junkie
Als jij tript met de intentie lol te hebben, is de kans dat jij heel diep gaat en bizar had tript kleiner dan als je mediterend de trip in gaat. Set & setting zijn imo het belangrijkste van de trip.

Bovendien heb ik op halve portie paddo's dieper getript dan op 2 zegeltjes LSD, terwijl ik een andere keer van 1 van diezelfde zegeltjes weer dieper tripte dan 1,5 portie shrooms. Het is echt heel erg subjectief allemaal/

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Waterpijp zei:
Heeft veel en veel te maken met emotie op dat moment!

Set en setting en emotie heeft invloed op de soort trip die je beleeft,negatief of positief.nogmaals je kan mij niet gaan wijsmaken dat als je meer dan 150ug of een portie paddos in je mik gooit en je set of settting is niet ok dat je niet gaat trippen omdat je set of setting niet goed is dat is echt de grootste onzin hoor.

.

Bal0n

Badass junkie
Oh echt niet, dat is zeker geen onzin. Er zijn gewoon zoveel factoren die meespelen, maar dan nog. Als jij er niet in gelooft, dan gebeurt het jou kennelijk niet.

Dat wil echter niet zeggen dat het bij andere mensen wel zo is? :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Oh echt niet, dat is zeker geen onzin. Er zijn gewoon zoveel factoren die meespelen, maar dan nog. Als jij er niet in gelooft, dan gebeurt het jou kennelijk niet.

Ok stel je voor....
Jij moet naar een belangrijke vergadering en ik geef jou een blotter van 200ug die je inneemt,je setting en set zijn alleminst ok en je hebt al tijdje niet meer getript.Wou jij zeggen dat je dan niet gaat trippen omdat je set en setting niet deugen?

P.s. en een portie paddos kan je ook echt niet onderdrukken door een foute setting geloof me dat is echt onzin,de dosis die je binnen krijgt kan je simpel weg niet onderdrukken.Niemand niet zelf ik niet,

Frisko

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Bal0n zei:

Ok stel je voor....
Jij moet naar een belangrijke vergadering en ik geef jou een blotter van 200ug die je inneemt,je setting en set zijn alleminst ok en je hebt al tijdje niet meer getript.Wou jij zeggen dat je dan niet gaat trippen omdat je set en setting niet deugen?

P.s. en een portie paddos kan je ook echt niet onderdrukken door een foute setting geloof me dat is echt onzin,de dosis die je binnen krijgt kan je simpel weg niet onderdrukken.Niemand niet zelf ik niet,
idd ben ook van deze mening eerlijk gezegd,...
set en setting zijn miss belangrijk voor wat soort trip je krijgt...maar komen doet ie wel als je goed spul hebt en een goeie dosis... :wave:

boy

Bewuste gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Bal0n zei:

Ok stel je voor....

Dat zegt ie toch niet.

Maar om even op je vraag in te gaan: Je zult vast wel trippen, maar je zult het anders ervaren dan wanneer je thuis op de bank ligt met toffe muziek.

Bal0n

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Bal0n zei:

Ok stel je voor....

Je ziet het verkeerd. Ik kan het ook niet echt verwoorden, bovendien zou je in die situatie juist wel hard trippen omdat je je zorgen gaat maken over je prestaties.

Onderdrukken is ook niet mogelijk, juist niet.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
.Qoute..Je ziet het verkeerd. Ik kan het ook niet echt verwoorden, bovendien zou je in die situatie juist wel hard trippen omdat je je zorgen gaat maken over je prestaties.
Onderdrukken is ook niet mogelijk, juist niet.[/quote]

Ik weet denk ik wel wat je bedoelt,jij bedoelt gewoon met set/setting
als die ok zijn,dat je dan pas echt goed tript in de zin van dat je er ook wat aan hebt en het kan laten overkomen/toelaten op je.

Ik bedoelde echter in mijn eerste vraag of door mijn manier van inname van de blotters en hoeveelheid alhohol de effecten*in de grootste zin van het woord*visueel/gedachten sprongetjes etc. uitbleven.

Maar denk dat ik er zelf al uit ben,denk dat de blotters +/- 40ug zijn
en dan is 1,5 gewoon te weinig om wat te gaan zien bewegen of te gaan
kronkelen int koppie.Ik was juist heel helder en werd niet eens aangeschoten van al die drank,Er was wel wat maar net niet..dus dat lijkt mij een threshold?

Kan jij je daarin vinden Ballonetje?
hehe
Grz.
Psychonaut1976

Bal0n

Badass junkie
Jawel, maar heb jij nooit gehad dat je van een lage dosis harder tripte dan van een hogere dosis een andere keer?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Jawel, maar heb jij nooit gehad dat je van een lage dosis harder tripte dan van een hogere dosis een andere keer?

Met Lucy kan ik simpel weg geen antwoord op geven omdat ik nooit
vaak meederde blotters heb gehad van het zelfde vel,en de keren dat ik ze wel had nam er er de volgende keer net iets meer dan de vorige omdat ik net tegen de tolerantiedag grens aanzat*3dagen*,eerste dag 1 ,na 3 dagen 2..Dus kan hier geen objectief antwoord op geven.

Met paddos of truffels echter wel,ondanks dat ik normaliter sowieso min.
een portie per keer neem of meer*Alle twee is..eerst truffels als ie afzakt paddos overheen voor de down*

Ik heb welleens een half portie genomen van truffels omdat ik later op de avond nog wat moest doen,ik merkte wel verschil hoor ging zeker niet zo diep als normaal.

Maar moet je aan de ene kant eerlijk bekenne dat ik met mindere porties niet zoveel ervaring heb dus mischien vandaar?Ligt er denk ik ook aan hoe lang geleden je hebt getript want ik heb welleens met truffels het gevoel als ik lang niet meer heb gedaan,ppfff volgens mij had ik wel een half portie kunnen nemen.Met LSD blijft het moeilijk en val ik toch terug op de ug die hun werk moeten doen in welke situatie dan ook.

Kan me bv voorstellen dat wanneer je matig gegeten hebt en al lang niet meer hebt getript dan bv een 80ug al aan kan komen. maar dat zijn andere externe omstandigheden dan set en setting toch?

Ps let niet op de typfouten ben beetje vd kaart.
Peace!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Boy --(Dat zegt ie toch niet)

Wat zegt ie dan?Kan het ook zelf aan bal0n vragen maar lijkt me leuker
als jij dat ff uitlegt,kijken of jij weet wat ie dan zegt...zeg maar...

Mischien zit jij er ook naast.
Lijkt me leuk 3 verschillende interpetaties..dus doe je ding en vertel mij eens?

Deranged

Badass junkie
Als ik het binnenkort ga doen wil ik gewoon 1 hele ''blotter'' nemen, is dit een goede dosis voor een beginner? Meteen 2 erin stouwen is waarschijnlijk af te raden? Gewoon 1 hele papertrip, leek me toch het meest voor de hand liggend.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Als ik het binnenkort ga doen wil ik gewoon 1 hele ''blotter'' nemen, is dit een goede dosis voor een beginner? Meteen 2 erin stouwen is waarschijnlijk af te raden? Gewoon 1 hele papertrip, leek me toch het meest voor de hand liggend.

Heb je helemaal goed,dezer dagen zijn er volgens mij maar weinig hele sterke blotters op de markt dus eentje zou ik doen om te testen.

Kan je volgende keer 2 in 1x nemen.
Ik ga vavavond 2,5 blotter nemen,mischien wel weer live verslagje maken hier...

MarijN

Newbie
ben benieuwd.. solo-trip? thuis? of?

ik heb tot nu toe steeds snachts getript... wat erg goed werkt natuurlijk, maar ben toch ook wel benieuwd hoe het is om overdag te trippen... :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
MarijN zei:
ben benieuwd.. solo-trip? thuis? of?

ik heb tot nu toe steeds snachts getript... wat erg goed werkt natuurlijk, maar ben toch ook wel benieuwd hoe het is om overdag te trippen... :)

Met twee kamaeraden...thuis voor de buis/pc...space muziek The Orb etc..

Bovenaan