lsd+weed

mushiemadness

Belezen gebruiker
Morgen gaan ik en mijn vriendin voor de eerste keer lsd proberen elk een halve zegel. Hebben al wat ervaring met paddo's ( equadoriaanse-thaise-hawaiaanse) deze hadden niet de visuele werking die ik verw8e. Hopelijk lukt het met lsd wel.Nu was mijn vraag wat de combo van weed+lsd doet?
vond hierover niets trug op het forum. dank bij voorbaat .
greetz djoura

dfssdfde

Badass junkie
Weed als je aan het trippen bent is zooo lekker.
Ik weet persoonlijk niet of het de trip verlengd of verzacht of wat dan ook want ik blow bijna elke keer dus kan niet echt vergelijken :tongueout:

Rol je joints wel op voorhand want sommige mensen kunnen echt niet meer rollen als ze aan het trippen zijn, maar het is wel leuk om te proberen :grin:

Ook, verwacht niet te veel van paddo's & lsd, als je er niks van verwacht is het stukken leuker.

azgaza

Badass junkie
Serieus niets over gevonden? Dit is echt heel vaak vermeld in het forum, maar misschien nooit in een los topic.

Voor mij persoonlijk is de combinatie als volgt: meestal blow ik de hele dag door wel, voordat ik aan de trip begin, tijdens dat ie opkomt en als ie opkomt, en op de piek en ook in de comedown, maar ik ben dus onzettend gewend aan wiet dus ik weet niet hoe representief dat is van mij. Om die rede vermeld ik ook even bij hoe mijn vriend de combinatie ervaarde, want hij blowt alleen bij gelegenheden.
Voor mijzelf is het als volgt: als ik trip maakt de wiet me niet zo stoned meer als normaal. De visuals worden direct na het blowen een stuk sterker, maar de onrust die nog wel eens in de vroege piek voor kan komen wordt over het algemeen juist wat minder. In de comedown houd je de trip een beetje vast door te blowen, maar maakt het ook lekker rustig. Het versterkt en verrrustigd bij mij dus tegelijk.
Mijn vriend, ondanks dat die dus niet veel blowt, merkte iets vergelijkbaars, de combinatie is ontspannend maar toch versterkend.

mushiemadness

Belezen gebruiker
dank voor de zeer vlugge reacties dudes
weed versterkt het effect dus ?
dus een dikke aanrader?
word leuk verjaardagsfeesje dan morgen

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
mja weed op lsd er bestaat niks beter :grin:, het poreft zo goed.
maar ik wordt er zeker niet stoned van. doe het dus puur om de smaak. rol dus maar zeer kleine jointen. kan je er meer paffe, en van meer genieten.

azgaza

Badass junkie
mushiemadness zei:
excuses azgaza

Maakt niet uit. Als je trouwens veel visuals wil van LSD omdat paddo's wat tegenvielen: lage dosissen LSD zijn niet persé overweldigend visueel. Bij elke voelbare dosis heb je wel mooie visuals, maar natuurlijk hoe meer je neemt hoe overweldigend het wordt. Als je dus je eerste keer van een halfje niet overdreven veel visuals hebt, dan hoef je niet te denken dat het aan LSD ligt. Als je eenmaal ervaren bent kan je de dosis gewoon opschroeven en dan komen de prachtige visuals vanzelf.

AJ

Newbie
Ik heb geen idee hoe het verder zit met de sterkte enz; maar ik vind het inderdaad ook superchill te blowen tijdens het trippen. Heeerlijk =).

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Verwacht vooral niet een uit het niets opduikend vuurwerkspektakel. Ik heb mensen vaker horen zeggen dat blowen trips versterkt, helaas kan ik daar zelf niet over mee praten.
De smaak vind ik ook vreemd, niet per se vies, maar wel erg.. anders.
Ik proef een hele typische plantaardige smaak (duh). Sigaretten zijn ook weer een geval apart, een hele sterke houtsmaak, die rook ik op dat moment eigenlijk ook stiekem omdat rook er trippend leuk uitziet :þ

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als ik blow tijdens een lsd trip versterkt het m'n trip aanzienlijk. Kan zelfs na de piek weer terug komen op piekniveau met hulp van wat wiet :)

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Verwacht vooral niet een uit het niets opduikend vuurwerkspektakel. Ik heb mensen vaker horen zeggen dat blowen trips versterkt, helaas kan ik daar zelf niet over mee praten.
De smaak vind ik ook vreemd, niet per se vies, maar wel erg.. anders.
Ik proef een hele typische plantaardige smaak (duh). Sigaretten zijn ook weer een geval apart, een hele sterke houtsmaak, die rook ik op dat moment eigenlijk ook stiekem omdat rook er trippend leuk uitziet :þ

Ja rook in een trip is wel echt brilliant mooi. Klopt trouwens dat het vooral subtiel versterkt. Ik rook in mijn trips bijna altijd hasj en dat smaakt ook anders, maar wel elke trip hetzelfde. Ik vind het altijd wel erg lekker.

dfssdfde

Badass junkie
Je moet je joints echt op voorhand rollen wel, ik heb ooit es 3 gram in een joint gegooid want dat bob marley blaadje leek me na een tientje nog steeds leeg :mrgreen:

Het smaakte HEERLIJK maar veel minder wiet geeft wel hetzelfde gevoel

azgaza

Badass junkie
Ivoos zei:
Je moet je joints echt op voorhand rollen wel, ik heb ooit es 3 gram in een joint gegooid want dat bob marley blaadje leek me na een tientje nog steeds leeg :mrgreen:

Het smaakte HEERLIJK maar veel minder wiet geeft wel hetzelfde gevoel

Hahaha, doet me denken aan mijn eerste trip waar ik niet wist of er veel of weinig in zat. Ik draai met LSD meestal ongeveer evensterk als normaal, even dun ook, maar vaak net iets minder strak. Het draaien gaat altijd zonder moeite maar het neerleggen is vaak een ongelovelijk gedoe. Buiten in het donker op feestjes met een hogere dosis LSD op draaien is trouwens wél echt heel moeilijk. Vooral op het strand met een sterke wind, dan is het echt een uitdaging.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mja ok, ikzelf ben geen roker en ik blow ook eigenlijk nooit. Ik vaporize alleen nog. Kan dus ook niet goed draaien, en zeker niet in een trip :tongueout: Daarom vind ik puurpijpje wel handig als ik buiten aan het trippen ben, zelfs tijdens zware trips makkelijk te doen :) Gaat me ook niet echt om de smaak, meer om het effect.

Jeller

Badass junkie
ik blow niet zo graag als mijn trip opkomt, maar na een tijdje krijg ik hier wel heel vele zin in en blow ik wel veel.; het maakt mij wel iets lomer en slaperiger maar toch ook wel iets schever

Bovenaan