LSD vs Paddo's

live fast die Young

Belezen gebruiker
ik heb geen ERNSTIGE stoornis.. (denk ik) maar... tis wel echt moeilijk om van die shite af te blijven als je het het leukste vind wat er is en je vrienden zijn er helemaal gek van..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
live fast die Young zei:
ik heb geen ERNSTIGE stoornis.. (denk ik) maar... tis wel echt moeilijk om van die shite af te blijven als je het het leukste vind wat er is en je vrienden zijn er helemaal gek van..

Moet je het gewoon doen,je hebt echt geen tegenmiddeltjes nodig hoor gewoon je trip uitzitten.

ThaFrEaK

Newbie
vraagje

In hoeverre zijn Paddo's en LSD met 2cb te vergelijken? want dat heb ik wel vaak gehad. ik zie al die verhalen en dan krijg ik ook zin, maar de overstap van pillen naar 2cb was schrikken toen het me overkwam. Kan het nog harder? :openmouth:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Re: vraagje

ThaFrEaK zei:
In hoeverre zijn Paddo's en LSD met 2cb te vergelijken? want dat heb ik wel vaak gehad. ik zie al die verhalen en dan krijg ik ook zin, maar de overstap van pillen naar 2cb was schrikken toen het me overkwam. Kan het nog harder? :openmouth:

Ligt eraan hoeveel je neemt natuurlijk,maar ik ervaar paddos en lsd wel als harder dan 2cb maar het is ook wel iets anders natuurlijk,met name door de mindgames.Maar mischien dat iemand je beter kan antwoorden die gangbare dosises tot zich neemt.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
2cb fuckt toch niet zo erg met je hoofd?

Klopt,het zijn meer de visuals die je bezig houden en minder mindfuckerdjes,maar het duurt wel korter dan bv lsd.

Daarom ook zeker een leuke drug voor een beginnende psychonaut,omdat de visuals die je krijgt bij een goede dosis in sommige gevallen zeker niet onder doen voor de lsd piek visuals al is het natuurlijk wat anders.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Een papertrip bevat vaak tussen de 50 en 100 microgram. Enkele jaren geleden was dat nog 20 microgram. De op de testservices aangeboden doseringen lopen uiteen van erg licht (bijvoorbeeld 10 microgram) tot extreem zwaar (bijvoorbeeld 400 microgram of meer)

Ik denk dat dit van een papertrip ook 0ngeveer wel gelijk is aan een microdot

en microdots heb je ook heus wel van 80mg dus Psychonaut1976 ik denk niet dat het meer 100-200microgram is,, :wink:

zommes

Badass junkie
need^weed zei:
Een papertrip bevat vaak tussen de 50 en 100 microgram. Enkele jaren geleden was dat nog 20 microgram. De op de testservices aangeboden doseringen lopen uiteen van erg licht (bijvoorbeeld 10 microgram) tot extreem zwaar (bijvoorbeeld 400 microgram of meer)

en microdots heb je ook heus wel van 80mg dus Psychonaut1976 ik denk niet dat het meer 100-200microgram is,, :wink:

Tsjaah.. Dat ligt er maar aan wat je gewend bent.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
need^weed zei:

Ja,als je hem een jaar laat liggen zal dat zeker kunnen.
Maar ik bedoel meer dat er in de dots die gemaakt worden en werden meestal veel ugs zit in eerste instantie,daar staan ze om bekend.

Bovenaan