LSD vs PADDO

HellBound

Newbie
nu heb ik ze alletwee al gedaan. ik vond lsd mooier op geluid een beetje beter te controleren en rauwer (ruimte perceptie v tijd ed.) dromeriger, cartoonesk. je kunt niet gecontroleerd nadenken, maar alles gebeurd door de drug zelf

Paddo's vind ik mooie visuals geven, zeker closed eye. maar ik heb onlangs 35 g verse Mexicaanse opgegeten en dat was toch ook wat. Ik vond dat het ook erg insloeg en meer zo van die kleine paniek voor het trippen van is alles in orde, alles controleren. Maar wat ik bedoel is dat ik in die trip die ook zeer heftig was, echt van niets of niets of niets iets begreep ik snapte niets meer, wat op de duur uitmonde in een ware psychologie over alles nadenken etc.

Nu heb ik hier nog Equadoriaanse liggen, iemand ervaring mee?

shokora

Wijs gebruiker
Ik heb ook 35 gram mexicaanse genomen 1,5 maand geleden en ik had weinig tot geen visuals. Ik had wel dat kleuren en dergelijke beter uitkwamen dan normaal en dat ik me beter voelde bij bepaalde beelden. Maar echt fractals/hallucinaties heb ik niet gehad.

TrippyShit

Badass junkie
Mexicaantjes zijn best leuk maar als je 1portie mexicaanse al zo hard vind zal k van de equadoriaanse toch maar een halfje proberen. Want die zijn zover ik weet een stukkie sterker :wink:

dirtbag

Bewuste gebruiker
in mijn ervaring zijn mexicaantjes niet zo sterk, verse hawaiiaanse daarentegen zijn ge-ni-aal!
-patronen
-fractals
-lichtbundels
-etc etc

azgaza

Badass junkie
Ik vind zelf Equadoriaanse en Hawaiiaanse ongeveer even sterk in mijn beleving. Vooral hele grote equadoriaanse paddo's hebben de neiging erg sterk te kunnen zijn.
Ik heb zelf van equadoriaanse altijd duidelijke stromende glanzende visuals die als ze in een goede bui zijn ook nog eens de mooiste primitieve patronen geven, veel blauw en groene kleuren etc.
Verder vind ik de LSD visuals iets mooier dan die van paddo's, detailvolle fractal art, alle kleuren van de regenboog en half concreet/abstracte patronen die echt té intens zijn. Maar paddo's zijn wel weer heel mooi glanzend en stromend. Maar ach, waarom kiezen als je ook gewoon om de beurte bijden kan doen?

hallotje

Bewuste gebruiker
Paddo's kweek ik zelf en heb ik er erg veel... ja ik heb der laatste tijd teveel van op en krijg weinig visueel effect meer van. Ik zit bijna alleen maar keihard te denken en krijg vaak een verschrikkelijk opruimbuien. en alles moet dan ook recht liggen enzo. Nu laat ik ze liggen voor een paar weken. Eens kijken of ik dan weer een leuke ervaring kan krijgen... Anders kan ik ze nog pluggen :wink:

LSD vind ik zeker leuker en heerlijker maar dat komt denk ik omdat, ik dat nog aan het ontdekken ben :hearteyes: De sterke visuals die ik daarmee krijg heb ik nooit van paddo's gehad. Ook het zin in SEX is 10 keer beter met lsd op vind ik zelf. Met paddestoelen zit je de hele tijd maar van: zo ff sexxen zo ff sexxen... terwijl met LSD meer is: IK WIL NEUKEN IK WIL NEUKEN.

Het ligt wel in de stemming waarin ik ben maar denk dat het dan toch meestal wel lsd word :smoke:

Talec

Bewuste gebruiker
dirtbag zei:
in mijn ervaring zijn mexicaantjes niet zo sterk, verse hawaiiaanse daarentegen zijn ge-ni-aal!
-patronen
-fractals
-lichtbundels
-etc etc

idd die hawaiiaanse zijn echt goed maar wel stukje harder dan de mexicans
ze blijven mijn favo die hawaiians

Bengt

Bewuste gebruiker
Het grote verschil is: Lsd duurt 8 uur heftig, paddo's duren 3-4 uur heftig.

Ik vindt persoonlijk dat je voor lsd veel meer moet plannen, je moet echt op je gemak zijn.( niks te doen hebben de day-after)

Paddo's zijn veel "chiller", minder voorbereiding.

siriusmushroom

Experimenterende gebruiker
haha hier zien we weer hoe persoonlijke tintjes naar voren komen.

Ikzelf vind lsd namelijk een lachertje, leuk voor op feesten buiten in de natuur op hoge dosering(tussen 300en500mics) en dan maar reizen. Vooral op feesten zoals de boom in portugal of de full moon feesten in duitsland is dit een belefenis.

Paddo's zijn harder, meer down to earth zo te zeggen en hebben eerder de neiging om je 'aan het werk' te zetten dan lsd. En met werken bedoel ik hier werken aan jezelf...Dit krijgt van mij dan ook veel meer voorbereiding dan een stukie karton dat in me mond verdwijnt...Paddo's dat is voor mij vasten en bezig zijn met mijn intentie, lsd dat is gewoon een supervet feest nog vetter maken...

leuk om te zien hoe eenieder hier anders mee omgaat.

Bovenaan