LSD vs championnen*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Psykaholik

Wijs gebruiker
sommige zeggen da champies op sommige vlakken feller zijn als lsd
lsd schrikt me een beetje af omdat iedereen zegt da het heel fel met uw gedachten speelt.
heb al verschillende keer championnen gepakt en 2c-b
championnen werkt ook op uw gedachten neem ik aan maaar heb er in ieder geval nog geen min een slechte ervaring mee gehad.
alleen maar plat gelegen van het lachen.
nu is mijn vraag lsd werkt da veel feller op uw gedachten of is dat iets ofwa vergelijkbaar alleen da het dan een pak langer duurt
of kan ik er beter van af blijven als da me een beetje afschrikt da het met uw gedachten speelt.

graag een nuttige tip nie da ik binnenkort bij een psychiater zit
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bal0n

Badass junkie
In mijn opzicht (MIJN opzicht, kan verschillen per persoon):

LSD is een STUK minder heftig voor je geest dan paddo's, echter wel meer spacend dan 2c-b. IMO is LSD prima geschikt als recreatief psychedelicum net zoals 2c-b, maar dat kan heel erg per persoon verschillen.

Begin hoe dan ook met een lage dosis in een goede setting! :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
In mijn opzicht (MIJN opzicht, kan verschillen per persoon):

LSD is een STUK minder heftig voor je geest dan paddo's, echter wel meer spacend dan 2c-b. IMO is LSD prima geschikt als recreatief psychedelicum net zoals 2c-b, maar dat kan heel erg per persoon verschillen.

Begin hoe dan ook met een lage dosis in een goede setting! :)
ja bij 2c-b vond ik eig da ik zo goed als nuchter was
mijn beeld was wel wa anders maar voelde me eig nog redelijk normaal
kon perfect een normaal gesprek aangaan
kon zelfs onder op mijn duizendste gemak langs mijn ouders door gaan
en da moet ik wel nie proberen bij champies

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Kan er nog niet niet 100 % over mee praten, heb nog nooit LSD gehad, maar zoals Bal0n al zegt, paddo's zijn heftig voor de brains. Als je zeg maar terug komt naar de realiteit is het allemaal best wel angstaanjagend en lijkt het zooo ver weg. Lijkt me wel fijn aan LSD dat het minder heftig is voor de hersenen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Waterpijp zei:
Kan er nog niet niet 100 % over mee praten, heb nog nooit LSD gehad, maar zoals Bal0n al zegt, paddo's zijn heftig voor de brains. Als je zeg maar terug komt naar de realiteit is het allemaal best wel angstaanjagend en lijkt het zooo ver weg. Lijkt me wel fijn aan LSD dat het minder heftig is voor de hersenen.
ja ma da vind ik juist zo raar
daar heb ik nu eens echt gene last van he
denken doe ik met champies helemaal nie.
heb der nog geen slechte momenten bij meegemaakt
zit me gewoon de ganse tijd dood te lachen en gelijk ne idioot naar alles te staren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan