LSD Trip 3 dagen na microdose?

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal,

Gister voor het eerst een microdose LSD gehad, +- 25mcg. Prima ervaring, echter was mijn vorige experiment ( het dubbele van de dosis gister ) geslaagder.

Mijn vraag is nu: ga ik zaterdag merkbaar minder effect hebben van een “normale” dosis LSD op een feest? Doordat ik een microdose heb gehad, lijkt het mij dat je van een beetje, sneller aanvult dan wanneer je een hogere dosis neemt. Ook met in mijn achterhoofd, dat je bij microdosing vaak na 2 of 3 dagen niet nemen, weer een vergelijkbaar effect krijgt.

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee, of een beter beeld op.

Groeten,
create balance

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Het zal wel iets uitmaken maar heb er nog geen slechte ervaringen mee gehad. Het dichtste op elkaar was bij mij vrijdagmorgen 07:00 een microdosis van 10uq en toen zaterdagmiddag rond 16:00 getript met 150uq en dat was nog steeds een serieuze trip.

Chillax

Bewuste gebruiker
Ik heb onlangs op zaterdag zo'n 50ug gedaan en op zondag weer. Die zondag heb ik er nauwelijks wat van gemerkt. Het blijft echter oppassen want voor je het weet sta je wel dik te trippen en als dat niet de bedoeling is kan dat vervelend zijn. Mijn advies is om er altijd een week tussen te laten zodat je goed kunt inschatten wat het resultaat zal zijn.

Zeker als je nog nooit getript hebt moet je echt voorzichtig doen. Ik zou niet extra gaan doseren om eventuele tolerantie te gaan compenseren... Dan maar het risico dat je wat minder voelt.

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Het zal wel iets uitmaken maar heb er nog geen slechte ervaringen mee gehad. Het dichtste op elkaar was bij mij vrijdagmorgen 07:00 een microdosis van 10uq en toen zaterdagmiddag rond 16:00 getript met 150uq en dat was nog steeds een serieuze trip.
Ah top advies voor de volgende keer. Ik sla het feestje over. Goed om te weten mocht er nog eens zo’n situatie voordoen! Bedankt!

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Ik heb onlangs op zaterdag zo'n 50ug gedaan en op zondag weer. Die zondag heb ik er nauwelijks wat van gemerkt. Het blijft echter oppassen want voor je het weet sta je wel dik te trippen en als dat niet de bedoeling is kan dat vervelend zijn. Mijn advies is om er altijd een week tussen te laten zodat je goed kunt inschatten wat het resultaat zal zijn.

Zeker als je nog nooit getript hebt moet je echt voorzichtig doen. Ik zou niet extra gaan doseren om eventuele tolerantie te gaan compenseren... Dan maar het risico dat je wat minder voelt.
Ja duidelijk, idealiter kan er beter tijd tussen inderdaad, ook besloten het feest te laten voor een andere keer. Ook bedankt voor de waarschuwing en hulp!

psycel

Belezen gebruiker
Tripreporter
Houdt wel even in gedachten dat een microdose rond de 10ug ligt, 25ug is al redelijk merkbaar vind ik. Als je iedere keer de dosis opschroeft zonder voldoende tijd (zo'n 14 dagen) 25ug extra neemt zal je niet veel meer van de werking merken heeft het mij geleerd, maar pas alsjeblieft op met "microdoseringen" van 50 en 75ug enzovoort, voor dat je het weet sta je kneiterhard te trippen zonder er op voorbereid te zijn, kan nog wel een uitdaging worden. Zie hier mijn ervaring https://drugsforum.nl/threads/1p-lsd-drum-and-bass-op-zijn-best.65006/ :wink:

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Vind het nog lastig om microdoses te nemen waarvan de kans bestaat dat ik niets verneem.

De dagen dat ik bv 50mcg neem bereid ik me wel voor op eventuele trip achtige effecten.

Zal binnenkort je report even lezen, vrij grote lap tekst en nu even geen tijd voor. Zal zeker nog even lezen! Bedankt en een fijn weekend!

Bovenaan