LSD testen

Per toeval heb ik van de week 2 papertrips in handen gekregen waarvan ik vermoed dat het LSD is, zeker weten doe ik het dus niet. Vandaar dat ik ze ga laten testen, maar hoe werkt dit precies? Krijg ik de papertrips in gehele staat terug nadat ik ze heb laten testen, of krijg ik een gedeelte van de papertrip terug en gaat de rest bij de test verloren?

Als je je drugs laat testen door het door te sturen naar het laboratorium krijg je deze niet terug. Bij minder potente stoffen zoals mdma of speed kan je meestal een vloeistof testje laten uitvoeren op een kleine hoeveelheid waarbij de drugs verkleurd. Maar hierbij weet je dus alleen OF erin zit wat je denkt maar niet de zuiverheid.

Volgens mij is een papertrip met LSD echt te klein voor deze kleurtest, en moeten ze dus wel naar het lab. En dus krijg je ze niet terug.

Okay thanks. Het punt is dat ik 2 zegels heb en ze lijken beide van een andere strip te komen.... Dilemma dus.

Ai, dat is flink kut inderdaad. Het kan natuurlijk ook zijn dat de papertrips niet naast elkaar zaten, en daarom niet op elkaar lijken. Of is het overduidelijk dat ze beide van een andere batch komen?

Bexel

Newbie
Ik heb laatst deze vraag gesteld aan het test centrum, dit was het antwoord:

Als je een kwalitatieve test wilt, volstaat het om één LSD-zegel in te leveren. Kwalitatief betekent dat je alleen te horen krijgt of het zegel LSD bevat of niet.

Wil je een kwantitatieve test (waarbij je ook te horen krijgt wat de sterkte is), dan moet je twee aaneengesloten zegels inleveren. Omdat er landelijk maar weinig LSD kan worden getest in verband met de hoge kosten, is er geen garantie dat jouw zegels daadwerkelijk worden getest. Daarom is het handig om aan te geven bij welke testservice je langs wilt komen (Groningen, Assen of Leeuwarden) en wanneer je dat wilt doen. We kunnen dan tevoren contact opnemen met het lab om te vragen of er ruimte is voor jouw test.

Ingestuurde zegels krijg je niet terug. Er zijn geen kosten verbonden aan het testen.

Bedankt Bexel!

Kan die kwalitatieve test gedaan worden zonder dat men de zegel naar het lab opstuurt, of ben je ze dan ook een aantal weken kwijt? Ik zou natuurlijk ook een zelftester kunnen kopen voor een paar euro... In dat geval zou ik de zegel testen op LSD en mocht dat het geval zijn, dan kan ik gaan microdoseren en rustig aan opbouwen.

Bexel

Newbie
Elke test die gedaan wordt, wordt opgestuurd naar het lab en duurt een weekje. De simpele test is een test die je ook thuis kunt doen, namelijk een Ehrlich test. Het probleem is alleen dat je dan nog steeds niet 100% weet of het lsd is.
En om te gaan microdoseren zou ik van hoog naar laag werken, dus begin bijv. met 20/25 ug. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.

Wordt er op het lab enkel en alleen op LSD getest of op meer substanties? Als ze alleen op LSD gaan testen, dan kan ik beter zo'n thuistester kopen. Mochten er meerdere stoffen op de zegel zitten, dan zal ik hier toch niet achter komen.

Laatst bewerkt:

Bexel

Newbie
Ze testen of er idolen in zitten dit kan lsd zijn maar dus ook andere idolen. De ehrlich test doet het zelfde. Maar je sluit wel uit dat het niet iets compleet anders is.

Bovenaan