LSD Suiker : Houdbaarheidsdatum ?

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Op Dour heb ik de eerste dag (woensdag 11 juli) vloeibare lsd gekocht van iemand. Deze was 1 druppel gedruppelt op 2 suikerklontjes. Deze in zilverpapier gestopt en in men metalen doosje gestoken. Dit heeft heel het festival in men tent gelegen, het doosje was op bepaalde momenten heel warm. naar de suiker heb ik niet gekeken. Toen ik thuiskwam heb ik het in de frigo gelegt.

Nu de vraag, zou die lsd nog goed zijn ? Normaal moet je lsd koud bewaren, maar dat is dus niet gebeurd, zou die niet afgebroken zijn, of van sterkte verzwakt zijn ? Het waren tschijnt straffe.
(er zat een klein open stukje in het zilverpapier, mss hierdoor verdampt?)

Deze vrijdag zal het geconsumeert worden.

Alvast bedankt voor de reacties!

Greetz, Argulas :smoke:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hmm moeilijk.. het hoeft niet perse heel koud te zijn om lsd te bewaren, als de temperatuur maar niet teveel schommelt. Wat 'ie hier wel heeft gedaan dus.. Ben bang dat het niet 100 % meer werkt, but you can give it a try.

azgaza

Badass junkie
Ze zullen waarschijnlijk hun werksaamheid niet helemaal verloren zijn maar je kan waarschijnlijk wel rekenen op het feit dat ze nu minder sterk zullen zijn.

psilocybine

Bewuste gebruiker
Ik weet het zelf ook niet maar dat is een vraag die ik ook al heel lang in gedachten heb ..
ik heb namelijk een flesje vloeibare lsd maar daarin vervliegt het niet denk ik ? ..

xcrement

Belezen gebruiker
hoe doe je 1 druppel op 2 suikerklontjes? :confused:
En ik hoop dat die klontjes volledig luchtdicht zijn verpakt, als ze in de vriezer liggen want Vocht laat ze ook slecht worden.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik was niet bij de koop, maar Bigfoot heeft het gezien. Het waren 2 suikerklontjes die tegen elkaar stonden en daar tussen 1 druppel laten vallen. Ik snap ook niet waarom 2 suikerklontjes. Die dude verwittigde wel dat het neig straffe was. Let's hope for the best. Morgen it is the big day.
Kvraag me af of het zoet of zuur ga smaken :grin: of zoetzuur :grin:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
psilocybine zei:
Ik weet het zelf ook niet maar dat is een vraag die ik ook al heel lang in gedachten heb ..
ik heb namelijk een flesje vloeibare lsd maar daarin vervliegt het niet denk ik ? ..

Vervliegen zal het wel niet doen. Ik ben eerder bang voor het afbreken van die stof..

Thans, vloeibare lsd, is dat puur of wordt dat soms verdunt met andere dingen ?

Wacky

Badass junkie
Ik weet niet of er sterk verschillende concentraties verhandeld worden. Ik had laatst in handen een flesje met 3.2 ml dat 100 trips zou moeten bevatten.

3.2ml = 3.2 gram = 3.200.000 ug
100 trips a 200ug = 20.000 ug

dus dan moet het ongeveer 1 op 150 verdunt zijn al. Als je dan 8 druppels in een colafles doet zodat 1 beker/glas een trip is heb je ongeveer 1 op 1.000.000 :)

Bail

Experimenterende gebruiker
LSD degrenareerd in aanraking met zuurstof. Tenzij je het vacuum hebt bewaard is er nu (bijna) niks meer van over. De afstand molecuul tot molecuul is te groot.

P.S

LSD wordt compleet vernietigd als het in aanraking met chloor komt.
Dus tenzij het met puur water is vermengt is er geen LSD meer aanwezig in in een (kraan)water mix.

LSD kan je het best met alcohol mengen (alcohol resulteert in de minste graad van degeneratie.

Psyderboy

Newbie
Al den dope die ik op dour eb gekocht eb ik daar geconsumeerd
dus da was al geen probleem in verband met de houdbaarheids datum
het enige spijtige is da ik er geen trips heb gevonde ik wou de laatste nacht een tripje steke en wa op de camping gaan trippe zo tege 3u fzo

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
dagske uitgestelt, zit nu nog in men afterglow. was blijkbaar nog goeden acid. Ik licht under later nog verder in. need to go..

Greetz :wink:

Larz

Belezen gebruiker
tis niets kerel, ik ben waarschijnlijk één van de vriendelijkste mensen da er rondloopt, voor ik iemand "aanval" moet hij toch al vree op mijn zenuwen werken :)

Jeller

Badass junkie
Psyderboy zei:
Al den dope die ik op dour eb gekocht eb ik daar geconsumeerd
dus da was al geen probleem in verband met de houdbaarheids datum
het enige spijtige is da ik er geen trips heb gevonde ik wou de laatste nacht een tripje steke en wa op de camping gaan trippe zo tege 3u fzo
op dour geen trips gevonden :confused:

Wacky

Badass junkie
Bail zei:
LSD degrenareerd in aanraking met zuurstof. Tenzij je het vacuum hebt bewaard is er nu (bijna) niks meer van over. De afstand molecuul tot molecuul is te groot.

P.S

LSD wordt compleet vernietigd als het in aanraking met chloor komt.
Dus tenzij het met puur water is vermengt is er geen LSD meer aanwezig in in een (kraan)water mix.

LSD kan je het best met alcohol mengen (alcohol resulteert in de minste graad van degeneratie.

Werkte prima hoor in kraan water, dus dat zal niet helemaal kloppen :)

Bovenaan