LSD + Rilatine?

Sunseed

Belezen gebruiker
Hey,

Ik kan eindelijk aan LSD komen, na al die tijd.

Het plan is om het zaterdag te doen. Samen met een vriend van me en 3 'Tripsitters' (Eigenlijk 1 maar, de andere 2 blijven gewoon nuchter.)

Nu die vriend van mij heeft ADHD en neemt Rilatine,
Is dit een probleem? Wat zijn de risico's/verschijnselen?

Bedankt:)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik heb even het stukje verwijderd waarin je vertelt waar je het vandaan hebt (;

Edit: Moet geen probleem zijn hoor, voor zover ik weet is er geen wisselwerking dus methylfenidaat en LSD.

Sunseed

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik heb even het stukje verwijderd waarin je vertelt waar je het vandaan hebt (;

Edit: Moet geen probleem zijn hoor, voor zover ik weet is er geen wisselwerking dus methylfenidaat en LSD.
Oh ok geen probleem :tongueout: Sorry.

Ok, Voor de zekerheid mss morgen en zaterdag geen pilletje nemen? Of maakt het echt niets uit?

teck

Experimenterende gebruiker
das aleen maar lekker :stoned: gewoon wat extra van die witte dingtjes nemen en dan duurt die trip gelijk een uurtje of 5 langer :wink: temiste dat is mijn ervaring met zowell ritalin als dexamfetamine en concerta :kots: met koffie ging nie zo goed :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
teck zei:
das aleen maar lekker :stoned: gewoon wat extra van die witte dingtjes nemen en dan duurt die trip gelijk een uurtje of 5 langer :wink: temiste dat is mijn ervaring met zowell ritalin als dexamfetamine en concerta :kots: met koffie ging nie zo goed :wave:
Kijk eens naar de datum jongeman, die trip is al geweest. Ook is het zever dat je een trip met 5 uur verlengt met een wekamine.

drugsnoob

Experimenterende gebruiker
Heb dit ook al gedaan.
Was zeker leuke ervaring.
Hou er wel rekening mee dat relatine is uitgewerkt na 3 uur en dat de
afkick van relatine mentaal is (je voelt je 'depri'). Dit duurt zo'n 2 uur.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
drugsnoob zei:
Heb dit ook al gedaan.
Was zeker leuke ervaring.
Hou er wel rekening mee dat relatine is uitgewerkt na 3 uur en dat de
afkick van relatine mentaal is (je voelt je 'depri'). Dit duurt zo'n 2 uur.
Je doet je naam in ieder geval eer aan. Hoe kun je nou zeggen hoe lang een negatief moment duurt?

Bovenaan