LSD of????

Ten eerste ik voel zeer vaag...absurd druk in mn hoofd en helemaal niet chill..
Hoe komt dit?
Nou na lang zoeken eindelijk lsd gevonden. Dagje trippen ingepland met goede maat van me. Goede setting: lekker zonnetje in de achtertuin.
Allebei een zegeltje genomen. Is de eerste keer voor ons allebei..
Na 3 uur niks nada noppes. conclusie: gebeurt niks dan maar een biertje.
Heb een half biertje op en ga zeer vaag. Niets wat ik van lsd verwacht. zijn allebei zeer druk en kunnen ons geen houding geven. Voelen ons ook niet bepaald goed. Geen visuals.
Nu weet ik dat een lage dosis lsd ongeveer een langdurige hasj roes is. Dit valt er in de verste niet mee te vergelijken. Veel staren sta half strak, zweten geen concentratie (ben al uur aan het typen) en compleet chaos in mn hoofd. zijn ook raar terleurgesteld...

Nu het grote vragenspel: is dit wel lsd? Was de zegel uitgedroogd misschien? Kan je dit verwachten van lsd ën een klein beetje alcohol? Heb nog 1 zegeltje maybe laat ik het wel testen.

sorry voor chaosberiht, weerspeigeld mn toestand aardig. :confused:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Quitter&Sitter zei:
Ten eerste ik voel zeer vaag...absurd druk in mn hoofd en helemaal niet chill..
Hoe komt dit?
Nou na lang zoeken eindelijk lsd gevonden. Dagje trippen ingepland met goede maat van me. Goede setting: lekker zonnetje in de achtertuin.
Allebei een zegeltje genomen. Is de eerste keer voor ons allebei..
Na 3 uur niks nada noppes. conclusie: gebeurt niks dan maar een biertje.
Heb een half biertje op en ga zeer vaag. Niets wat ik van lsd verwacht. zijn allebei zeer druk en kunnen ons geen houding geven. Voelen ons ook niet bepaald goed. Geen visuals.
Nu weet ik dat een lage dosis lsd ongeveer een langdurige hasj roes is. Dit valt er in de verste niet mee te vergelijken. Veel staren sta half strak, zweten geen concentratie (ben al uur aan het typen) en compleet chaos in mn hoofd. zijn ook raar terleurgesteld...

Nu het grote vragenspel: is dit wel lsd? Was de zegel uitgedroogd misschien? Kan je dit verwachten van lsd ën een klein beetje alcohol? Heb nog 1 zegeltje maybe laat ik het wel testen.

sorry voor chaosberiht, weerspeigeld mn toestand aardig. :confused:
Klinkt niet als LSD, eerder als DOB/DOI/DOC/DOM. Zeker laten testen. Vervelend dat het zo is gegaan, maar zo zie je maar weer, altijd je drugs testen. Ook LSD!

Peace en sterkte!

Bovenaan