LSD nieuwe setting nodig

Mesh

Belezen gebruiker
Hey hey!

Vandaag 4 zegeltjes (1p)-Lsd binnen gekregen. Dit wordt mijn 4e trip en ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe setting om het te proberen. Nu heb ik het 2x thuis en 1x in het bos gedaan en vooral buiten was me heel goed bevallen. Eerste twee keer waren mildere trips, tweede keer was n zwaardere.

Heeft er iemand n idee voor een toffe setting? Kan zowel in mijn kamer als buitenshuis zijn. Zolang er maar ruimte is om de Lsd mij mee te laten nemen. Ik wil het ook nog een keer op een festival doen, maar mijn gevoel zegt dat indoor festivals hier niet echt geschikt voor zijn, iemand ervaring mee? (Festival zou ik dan sowieso maar 100 nemen)

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Zelf heb ik de luxe dat als ik het thuis zat ben ik de deur uit loop en in de natuur sta.

Voor mij is het belangrijk dat ik een uitvalsweg heb zodra een setting mij niet meer bevalt.

Rebell

Wijs gebruiker
Ik merk altijd wel als ik een hoge dosis gebruik dat ik een veilige plek nodig heb om naar terug te gaan. Een huis een veilige omgeving om me te laten gaan.

Daarnaast is bij lage dosis de dierentuin een leuke ervaring, om toch even een olifant en een leeuw te zien met LSD op.
Efteling is ook een goede!
Maar dieren zijn interessant.
Ik deed het bij artis en heb uren binnen bij de koraalrif en speciale zee dieren staan kijken en verwonderen samen met een vriendin.

Dat is echt een aanrader!

Mesh

Belezen gebruiker
Ik merk altijd wel als ik een hoge dosis gebruik dat ik een veilige plek nodig heb om naar terug te gaan. Een huis een veilige omgeving om me te laten gaan.

Daarnaast is bij lage dosis de dierentuin een leuke ervaring, om toch even een olifant en een leeuw te zien met LSD op.
Efteling is ook een goede!
Maar dieren zijn interessant.
Ik deed het bij artis en heb uren binnen bij de koraalrif en speciale zee dieren staan kijken en verwonderen samen met een vriendin.

Dat is echt een aanrader!

Efteling hahaha, helaas heb ik op professioneel niveau daar n relatie dat me dat geen strak plan lijkt. Dierentuin lijkt me inderdaad wel tof, maar wil nog een veilige toevlucht hebben.

Zit er aan te denken om thuis n setting te maken met lichtjes en muziek. Ik vind kleur heel belangrijk in mijn trips. (Vandaar dat de boswandeling in de zomer zo gaaf was)

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Efteling hahaha, helaas heb ik op professioneel niveau daar n relatie dat me dat geen strak plan lijkt. Dierentuin lijkt me inderdaad wel tof, maar wil nog een veilige toevlucht hebben.

Zit er aan te denken om thuis n setting te maken met lichtjes en muziek. Ik vind kleur heel belangrijk in mijn trips. (Vandaar dat de boswandeling in de zomer zo gaaf was)
@Rebell
Wow, een pretpark. Daar zou ik toch even over nadenken haha. Ik zou gek worden van al die mensen met gillende kinderen.

@Mesh
Het bos vind ik magisch omdat er van alles gebeurt. Thuis heb ik een minimale setup, ik zorg ervoor dat ik iets te eten en drinken bij de hand heb, bel uit, vaak geen muziek. Ik trip alleen overdag dus fijn als het aardig weer is.

Afgelopen zomer tripte ik in de zon onder een kleurrijke vintage parasol met patronen uit de jaren 70, dat was super.

Misschien dat ik deze winter wel in het donker wil trippen omdat het overdag toch vreselijk is met zo’n egaal grijze deken over het land.

Mesh

Belezen gebruiker
@Rebell
Wow, een pretpark. Daar zou ik toch even over nadenken haha. Ik zou gek worden van al die mensen met gillende kinderen.

@Mesh
Het bos vind ik magisch omdat er van alles gebeurt. Thuis heb ik een minimale setup, ik zorg ervoor dat ik iets te eten en drinken bij de hand heb, bel uit, vaak geen muziek. Ik trip alleen overdag dus fijn als het aardig weer is.

Afgelopen zomer tripte ik in de zon onder een kleurrijke vintage parasol met patronen uit de jaren 70, dat was super.

Misschien dat ik deze winter wel in het donker wil trippen omdat het overdag toch vreselijk is met zo’n egaal grijze deken over het land.

Ik hang zelf altijd kerstlampjes op en heb nogal een space lamp die patronen op het plafond maakt. Dus savonds is voor mij ideaal, muziek is toch ook wel n must have. Misschien dat ik in de winter als t gesneeuwd heeft naar het bos gaan, alhoewel t nu ook wel prachtig kam zijn

Rebell

Wijs gebruiker
In de dierentuin 120ug gaat er niks gebeuren. Mensen zien dat echt niet. En je wilt steeds meer zien (ik iig) en kijken en ontdekken. Je hebt helemaal geen zin om je terug te trekken omdat er zoveel te zien valt.
Als een kind in een speeltuin :dancer::dancerman:

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Ik hang zelf altijd kerstlampjes op en heb nogal een space lamp die patronen op het plafond maakt. Dus savonds is voor mij ideaal, muziek is toch ook wel n must have. Misschien dat ik in de winter als t gesneeuwd heeft naar het bos gaan, alhoewel t nu ook wel prachtig kam zijn
Het bos in de sneeuw lijkt mij inderdaad prachtig. En nu ook met al die kleuren!

Op keta of 2cb heb ik altijd muziek aan, maar met LSD of paddos vind ik dat toch wel lastig.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
In de dierentuin 120ug gaat er niks gebeuren. Mensen zien dat echt niet. En je wilt steeds meer zien (ik iig) en kijken en ontdekken. Je hebt helemaal geen zin om je terug te trekken omdat er zoveel te zien valt.
Als een kind in een speeltuin :dancer::dancerman:
Haha, wie weet iets voor in de toekomst maar ik kan nuchter mensenmassa‘s al niet aan.

En toch maar eens mijn LSD laten quantificeren. Zegels zouden 200µg zijn maar ik betwijfel het. Zijn iig dierentuin waardig denk ik.

Vchip

Badass junkie
Ben altijd opzoek naar ideale omgevingen waar ik in kan trippen. Wat ik wel chill vind zijn van die plekken wat dichtbij een treinstation is. Zoals sommige gedeeltes van de veluwe of zandvoort. Ik hoef niet perse thuis te zijn, ik heb alles namelijk bij me in mijn rugzak. Neem altijd mp3speler mee, een boekje om in te schrijven, fijne wandelschoenen, lekker zittende kleding en een bril met spiegelglazen. Mensen spreken je niet zo snel aan als je een bril op hebt met spiegelglazen en je hebt je mp3speler in. Tijdens het trippen kan ik mij niet echt goed voordoen als iemand die niet tript en je antwoorden begrijpt. Ik moet altijd lachen dan en dat komt heel raar over. Voordeel van thuis trippen is dat je dieper kan gaan. Een ego dood. Alleen met tripmiddelen op voel ik mij altijd zo gesloten in huis. En ik woon niet echt op een mooie plek, dus trippend mijn huis uit is een slecht idee. Ook omdat ik niet wil dat mijn buren weten dat ik drugs gebruik. Als ik thuis trip zet ik overigens altijd mijn bel uit zodat niemand mij kan storen. Snachts durf ik trouwens wel mijn flat uit en al trippend over straat te zwerven...

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter

Je hebt dagen dat er weinig bezoekers zijn dus niet in de vakantie of dat soort dagen.

Je kunt de Efteling overdag of 's avonds geheel of gedeeltelijk afhuren voor 1 000 - 16 000 mensen (info). Iedereen van DF een tientje inleggen en dikke fissa maken :nevergonnagiveyouup:

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Je kunt de Efteling overdag of 's avonds geheel of gedeeltelijk afhuren voor 1 000 - 16 000 mensen (info). Iedereen van DF een tientje inleggen en dikke fissa maken :nevergonnagiveyouup:

Haha, Ik zou eerder willen opteren om na sluitingstijd Blijdorp te bezoeken.
Komen de nachtdieren tot leven.

Nadeel is alleen dat je geen zonnebril kan dragen, tenminste, kan wel maar dan zie je niks.

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Heeft er iemand n idee voor een toffe setting? Kan zowel in mijn kamer als buitenshuis zijn. Zolang er maar ruimte is om de Lsd mij mee te laten nemen. Ik wil het ook nog een keer op een festival doen, maar mijn gevoel zegt dat indoor festivals hier niet echt geschikt voor zijn, iemand ervaring mee? (Festival zou ik dan sowieso maar 100 nemen)
Is dit een toffe setting?

Dit was vorig jaar mijn huiskamer. Ik had de foto's als eens eerder hier geplaatst, maar kon het niet laten ze in dit topic nog eens boven water te halen. Mijn huis volgestort met 10 kuub piepschuim, lasers, rookmachine, ledverlichting, en veel meer rommel.

Verder kan ik beamen dat de Efteling geweldig is op psychedelica. Ik heb het ooit op LSA gedaan maar dat was lichamelijk erg zwaar. LSD zou het daar nog een stuk beter doen.

Trippen in de natuur is altijd goed. Maar mooi weer is dan wel fijn.

Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht. :)

Bijlagen

• paddotrip2.jpg
    paddotrip2.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 21
  • paddotrip4.jpg
    paddotrip4.jpg
    77,6 KB · Weergaven: 21

Rebell

Wijs gebruiker
Hotelkamer huren zo een groote met jacuzzi en balkon. Op schiphol heb er 1. Met 4 a 5 man kost dat dan maar weinig

Lytje pole

Bewuste gebruiker

Dit was vorig jaar mijn huiskamer. Ik had de foto's als eens eerder hier geplaatst, maar kon het niet laten ze in dit topic nog eens boven water te halen. Mijn huis volgestort met 10 kuub piepschuim, lasers, rookmachine, ledverlichting, en veel meer rommel.

Verder kan ik beamen dat de Efteling geweldig is op psychedelica. Ik heb het ooit op LSA gedaan maar dat was lichamelijk erg zwaar. LSD zou het daar nog een stuk beter doen.

Trippen in de natuur is altijd goed. Maar mooi weer is dan wel fijn.

Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht. :)
Haha, bizar man. Hoe lang heb je je kamer zo gehouden?

Vchip

Badass junkie
Wat ontzettend tof Verwondering, jouw versierde huiskamer.

Trippen terwijl alles onder sneeuw zit kan ik iedereen aanraden om te doen. Deed dit een keer op truffels en de sneeuw kleurde paars, geel, rood, enz. Was erg cool en in de lucht zag ik allemaal dieren en indianen tevoorschijn komen. En als ik in de sneeuw keek ontstonden daar ook allemaal tekeningen van dieren, planten en mensen. Was een coole trip.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht.

Trippen terwijl alles onder sneeuw zit kan ik iedereen aanraden om te doen. Deed dit een keer op truffels en de sneeuw kleurde paars, geel, rood, enz. Was erg cool en in de lucht zag ik allemaal dieren en indianen tevoorschijn komen. En als ik in de sneeuw keek ontstonden daar ook allemaal tekeningen van dieren, planten en mensen. Was een coole trip.

En ik altijd maar binnen trippen in de winter - 's avonds laat met de gordijnen dicht, begraven onder een berg dekentjes als een soort psychedelische mol. Dit klinkt fantastisch guys! Bedankt voor de inspiratie :hearteyes:

Rebell

Wijs gebruiker
inside bright purple man and stars.jpg

Nu dan mijn tip tot de aller beste setting!

Mijn grootste wens is om met 400ug LSD onder de licht van de Northen lights te trippen.
Het liefst met een gehuurde camper op een afgelegen gebied. Met alle voorzieningen voor handen in de camper Met zijn 2e..

:globeeuaf:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
En ik altijd maar binnen trippen in de winter - 's avonds laat met de gordijnen dicht, begraven onder een berg dekentjes als een soort psychedelische mol. Dit klinkt fantastisch guys! Bedankt voor de inspiratie :hearteyes:

Brrr, doe mij de psychedelische mol-versie maar. Kachel hoog, kaarsjes aan, dekentjes, theetje, hoogstens even met m'n reet van de bank komen om gewikkeld in een dekentje op mijn balkon te gaan kijken naar hoe mooi de sneeuw en de sterrenhemel zijn, dan snel weer naar binnen naar m'n veilige hol.

Grappig dat veel anti-drugs mensen een heel hysterisch idee hebben bij trippen (psychotisch uit ramen springen, wild straten oprennen etc.) terwijl de werkelijkheid is dat mijn trips meestal kneuteriger zijn dan het dagelijkse vlaai-en-koffie-vier-uurtje in het plaatselijke bejaardenhuis.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Brrr, doe mij de psychedelische mol-versie maar. Kachel hoog, kaarsjes aan, dekentjes, theetje, hoogstens even met m'n reet van de bank komen om gewikkeld in een dekentje op mijn balkon te gaan kijken naar hoe mooi de sneeuw en de sterrenhemel zijn, dan snel weer naar binnen naar m'n veilige hol.

Zo ben ik ook hoor, maar bij het lezen van de geschetste situatie gaat het toch kriebelen. Ik heb mijn broer al een bericht gestuurd of we van de winter een huisje gaan huren met de crew om psychedelica te nemen en in de sneeuw te spelen tot we het zat zijn en daarna onze voeten warmen voor de open haard.

Grappig dat veel anti-drugs mensen een heel hysterisch idee hebben bij trippen (psychotisch uit ramen springen, wild straten oprennen etc.) terwijl de werkelijkheid is dat mijn trips meestal kneuteriger zijn dan het dagelijkse vlaai-en-koffie-vier-uurtje in het plaatselijke bejaardenhuis.

Eensch. Edoch den paddestoel, als daar zijnde, gelijkt in uitwerking geenszins op den doornappel; ende ene overmoedige reiziger uyt Bourgondië nog gene psychonaut maakt.

(Ik weet niet waarom ik door het woord "kneuterig" de compulsie krijg om in pseudo-Middelnederlands te schrijven, maar dat is hier dus gebeurd. Sorry.)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Aan de ene kant snap ik waarom iemand zou willen trippen tijdens het zien van bijvoorbeeld het noorderlicht. Aan de andere kant zou ik tijdens een piek van een goede trip helemaal geen oog hebben voor zoiets denk ik. Naar het plafond kijken is waarschijnlijk net zo magisch voor mij. :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
(Ik weet niet waarom ik door het woord "kneuterig" de compulsie krijg om in pseudo-Middelnederlands te schrijven, maar dat is hier dus gebeurd. Sorry.)

Haha, geen probleem. We hebben blijkbaar wel een verschillende associatie bij kneuterigheid, want als ik het begrip probeer te visualiseren denk ik geloof ik met name aan peerd’n, boer’n en boerinn’n en oud-Hollands (ah, dus toch een link tussen onze associaties!) Delfts-blauw theeservies. Verder tuinkabouters, bordjes aan de schouw met ‘oost west thuis best’, een pannetje soep dat pruttelt op het vuur. En dus vlaai, koffie en bejaardenhuizen. En tja, mijn truffeltrips. Niks mis met een goeie portie kneuterigheid op z’n tijd.

In de sneeuw spelen en daarna opwarmen voor een haardvuur klinkt ook wel goed acceptabel ja!

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha, geen probleem. We hebben blijkbaar wel een verschillende associatie bij kneuterigheid, want als ik het begrip probeer te visualiseren denk ik geloof ik met name aan peerd’n, boer’n en boerinn’n en oud-Hollands (ah, dus toch een link tussen onze associaties!) Delfts-blauw theeservies. Verder tuinkabouters, bordjes met ‘oost west thuis best’, een pannetje soep dat pruttelt op het vuur. En dus vlaai, koffie en bejaardenhuizen. En tja, mijn truffeltrips. Niks mis met een goeie portie kneuterigheid op z’n tijd.

In de sneeuw spelen en daarna opwarmen voor een haardvuur klinkt ook wel goed acceptabel ja!

Dat is ook wel mijn visualisatie bij het woord, ik denk dat het gewoon komt omdat het woord zelf zo ouderwets klinkt of zo. De logica is wel weer ver te vinden bij mij haha. Te lang nuchter denk ik :shrugman:

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Aan de ene kant snap ik waarom iemand zou willen trippen tijdens het zien van bijvoorbeeld het noorderlicht. Aan de andere kant zou ik tijdens een piek van een goede trip helemaal geen oog hebben voor zoiets denk ik. Naar het plafond kijken is waarschijnlijk net zo magisch voor mij. :)
De laatste keer dat ik buiten tripte keek ik op een gegeven moment naar boven, en was in opperste verbazing over de waanzinnig mooie wolkenlucht boven mij. Aaaaaah, zo mooi! Achteraf was het een doodnormale blauwe lucht met witte wolkjes. Maar op LSD was het een prachtig natuurverschijnsel. Het noorderlicht willen meemaken tijdens een trip, daar kan ik dus helemaal inkomen. Lijkt me inderdaad heel speciaal.

Haha, bizar man. Hoe lang heb je je kamer zo gehouden?
Ruim een maand. Misschien wel anderhalve maand. Ik heb er in totaal drie keer (in vrij korte tijd) in getript, met verschillende mensen erbij. Een jaar na dato kom ik nog steeds piepschuimsnippers tegen wanneer ik een bank of een kast opzij schuif. :rolleyes:

Rebell

Wijs gebruiker
Aan de ene kant snap ik waarom iemand zou willen trippen tijdens het zien van bijvoorbeeld het noorderlicht. Aan de andere kant zou ik tijdens een piek van een goede trip helemaal geen oog hebben voor zoiets denk ik. Naar het plafond kijken is waarschijnlijk net zo magisch voor mij.

Ik denk dat je dat nog echt zou verbazen. Het is best indrukwekkend en je staat natuurlijk te kijken naar een natuurverschijnsel waardoor je weer een nieuw beeld krijgt van de aarde.

Levensbesef veranderen,
Ik heb bij een krokodil gestaan op een paar meter afstand achter een hek van wel vier of vijf meter groot.
En hij werd gek en ageresief en ik zat in een goede LSD trip.
En het besef van de details wat er gebeurde en wie IK ben en wie HIJ is!

Wij komen elke dag buiten uit betonnen huizen met betonnen straten. En hoeven niet bang te zijn dat er een of ander gek beest tevoorschijn springt om jou op te eten. Of giftig is.

Maar om dan toch nog speciale natuurverschijnselen te zien of echte wildlife animals met LSD op gaat zeker je leven veranderen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Te lang nuchter denk ik :shrugman:

Seems legit. Nuchterheid gaat je na een bepaalde tijd echt opbreken. :tongueout:

Gemütlichkeit is eigenlijk nog het beste woord vind ik. Minder negatieve klank dan kneuterigheid of gezapigheid en toch ook verfijnder dan ‘gesjellug’. Onze versie ‘gemoedelijkheid’ mist de X-factor vind ik. Die Duitsers hadden het toch goed begrepen op sommige vlakken.

Nu maar weer aan het werk... damn, wel een beetje een bummer dit, nu heb ik dat psychedelische hutje met haardvuur in de sneeuw in m’n hoofd. Thanks hè!

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Seems legit. Nuchterheid gaat je na een bepaalde tijd echt opbreken. :tongueout:

Gemütlichkeit is eigenlijk nog het beste woord vind ik. Minder negatieve klank dan kneuterigheid of gezapigheid en toch ook verfijnder dan ‘gesjellug’. Onze versie ‘gemoedelijkheid’ mist de X-factor vind ik. Die Duitsers hadden het toch goed begrepen op sommige vlakken.

Nu maar weer aan het werk... damn, wel een beetje een bummer dit, nu heb ik dat psychedelische hutje met haardvuur in de sneeuw in m’n hoofd. Thanks hè!

Onze Oosterburen zijn sowieso goed in woorden. Gemütlichkeit, maar ook kummerspeck, sehnsucht, wanderlust, schadenfreude, weltschmertz, fernweh, treppenwitz, ... Love it!

Oei, succes! Hopelijk heb ik je concentratie niet te erg verstoord met mijn gedagdroom...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik denk dat je dat nog echt zou verbazen. Het is best indrukwekkend en je staat natuurlijk te kijken naar een natuurverschijnsel waardoor je weer een nieuw beeld krijgt van de aarde.
Ja denk het toch ook wel. Maar dan meer voor en na de piek vermoed ik.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Gemütlichkeit is eigenlijk nog het beste woord vind ik (...) Die Duitsers hadden het toch goed begrepen op sommige vlakken.

Onze Oosterburen zijn sowieso goed in woorden. Gemütlichkeit, maar ook kummerspeck, sehnsucht, wanderlust, schadenfreude, weltschmertz, fernweh, treppenwitz,

Eines ist dabei in alle munde: *zingend* Ein Prosit Ein Prooosit! Zum Gumutlichkeit!! *zingend*

Ik hoor het die duitsers (en mezelf) nog zingen in die mega grote biertent tijdens de Oktoberfesten in München. Rondborstige dames die bier rondbrengen en vragen of hun hoofd ook wel op de zojuist gemaakte foto staat. Dikke kermis attracties net om de hoek (met bijbehorende muziek) terwijl iedere zichzelf respecterende Duitser voorbij komt waggelen in lederhösen of in dirndl.

Zou dat te hanteren zijn op een beetje acid?

On topci: Ik heb met interesse de suggesties gelezen over LSD in de dierentuin of in de Efteling. Ik ga eerst eens een festival bezoeken met lsd en ga zeker verdere inspiratie opdoen in dit topic.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Eines ist dabei in alle munde: *zingend* Ein Prosit Ein Prooosit! Zum Gumutlichkeit!! *zingend*

Ik hoor het die duitsers (en mezelf) nog zingen in die mega grote biertent tijdens de Oktoberfesten in München. Rondborstige dames die bier rondbrengen en vragen of hun hoofd ook wel op de zojuist gemaakte foto staat. Dikke kermis attracties net om de hoek (met bijbehorende muziek) terwijl iedere zichzelf respecterende Duitser voorbij komt waggelen in lederhösen of in dirndl.

Zou dat te hanteren zijn op een beetje acid?

Lijkt me heftig. :tongueout: Maar ach, zo lang het gemütlich is?!

Mesh

Belezen gebruiker
Baal wel dat mn laatste trip vorige week was en deze week ADE is. Anders had ik heel dit weekend buiten in t bos gezeten, met dit weer en de mooie kleuren.

Dit was vorig jaar mijn huiskamer. Ik had de foto's als eens eerder hier geplaatst, maar kon het niet laten ze in dit topic nog eens boven water te halen. Mijn huis volgestort met 10 kuub piepschuim, lasers, rookmachine, ledverlichting, en veel meer rommel

Holy shit, dit ziet er echt heel tof uit. Misschien dat ik mijn kamer nog wat meer ga versieren, dan kan ik misschien wel een soort gelijk effect nabootsen in het groen/blauw. Anders misschien is kijken of ik n dekenhut kan bouwen met lichtjes, gekleurde doeken en patronen

Vchip

Badass junkie
Het valt mij op dat sommige van jullie echt voor de visuals gaan :P Ikzelf trip meer voor de introspectie, interessante gedachten, inzichten en de heerlijke gevoelens van verbondenheid en euforie die er soms bij komen kijken. Maar visuals zijn ook ontzettend vet. Als je overigens echte mooie visuals wilt zien, moet je dmt kristallen basen. Of je doet dmt kristallen in een joint. Dan heb je niet die ego dood maar wel heel je kamer onder de visuals. Voor visuals vind ik LSD ook echt hele vette visuals geven. Paddo's geven mij meer natuurlijke visuals: archetypische tekeningen van indianen, farao's, planten, enz. Terwijl LSD meer salvador dali achtige visuals geeft: smelten van tafels, groeiende takken, bloeiende planten, muren die heel lang worden en ineens geel kleuren of rood of paars, enz. DMT zorgt meer voor Alex Grey visuals: ogen, slangen, tunnels, plasma, kleuren die je nog nooit eerder hebt gezien, shiva achtige goden, psychedelische paleizen, enz.

Mesh

Belezen gebruiker
Het valt mij op dat sommige van jullie echt voor de visuals gaan :P Ikzelf trip meer voor de introspectie, interessante gedachten, inzichten en de heerlijke gevoelens van verbondenheid en euforie die er soms bij komen kijken. Maar visuals zijn ook ontzettend vet. Als je overigens echte mooie visuals wilt zien, moet je dmt kristallen basen. Of je doet dmt kristallen in een joint. Dan heb je niet die ego dood maar wel heel je kamer onder de visuals. Voor visuals vind ik LSD ook echt hele vette visuals geven. Paddo's geven mij meer natuurlijke visuals: archetypische tekeningen van indianen, farao's, planten, enz. Terwijl LSD meer salvador dali achtige visuals geeft: smelten van tafels, groeiende takken, bloeiende planten, muren die heel lang worden en ineens geel kleuren of rood of paars, enz. DMT zorgt meer voor Alex Grey visuals: ogen, slangen, tunnels, plasma, kleuren die je nog nooit eerder hebt gezien, shiva achtige goden, psychedelische paleizen, enz.

Het creëeren van een setting zorgt er bij mij voor dat ik me op mijn gemak voel. Denk dat n goede omgeving heel belangrijk is en dat het positief kan werken op een trip als je in een mooie setting bevind. Vooral bij truffels kan ik nog eens hebben dat t ‘duistere’ kantje mij dieper meeneemt dan ik zelf wil, met name snachts op hogere dosseringen kan dat erg zijn. Een rustige setting met lampjes of patronen zorgt ervoor dat ik me daarop kan focussen en rust vindt.

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Helemaal vergeten te vermelden als ideale tripsetting: het zwembad! :warning:

Liefst een mooi subtropisch zwemparadijs met glijbanen, wildwaterbanen, etc. Ik heb het twee keer gedaan, en ik vond het geweldig. Gewoon lekker kinderachtig doen, van de glijbanen af, tig keer een bommetje maken, onder water zwemmen. Erg vermakelijk. :bigsurf:

Bovenaan