LSD na XTC-gebruik

MRS

Newbie
High!

Ik ben nieuw hier en ben geen voorstel-topic tegengekomen. Vandaar dat ik hier mijn eerst bericht plaats. :)

Afgelopen weekend heb ik 2 pilletjes gebruikt en me prima vermaakt (ondanks het niet kunnen slapen tot 12 uur in de middag en daarna slechts 1 uurtje :angry: )

Nu mijn serontoninegehalte waarschijnlijk behoorlijk verkracht is vroeg ik mij af of het dan wel verstandig is om aankomend weekend mijn eerste keer LSD te gebruiken. Ik denk zelf dat ik beter eventjes kan wachten, maargoed wilde even horen hoe jullie er over denken :wave:

timmaniac

Bewuste gebruiker
klopt..

maar effect gaat het niet hebben want hoewel LSD ook op je serotonine werkt, is het anders als bij xtc. Xtc maakt als het ware je serotonine ''op''', waar lsd de functie van serotonine overneemt (bindt direct met de ''serotonine receptor'' ipv dat het je daadwerkelijke voorraad serotonine aanspreekt)

Als je je gewoon goed voelt, kan je het doen. als je er niet goed over voelt: niet doen.

met lsd is de set en setting erg belangrijk (je mindset/bui en de omgeving waar jeh et doet)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wachten is natuurlijk beter, maar ik weet hoe het is als je ergens vet veel zin in hebt. Als je sporadisch eens wat gebruikt en nu toevallig 2 weekenden achter elkaar, dan kan het niet zoveel kwaad. Dat zul je zelf even aan moeten voelen, als je echt last hebt van die mdma-dip zou ik wel even wachten.
Eerste keer LSD.. wow, ik wou dat ik terug kon in de tijd.. :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
Hmm.. Ik denk dat je beter het zekere voor het onzekere kan nemen en beter nog even kan wachten.. Je denkt het zelf ook, dusja, lijkt me duidelijke keuze eigenlijk :P

MRS

Newbie
Haha, ja dat is het hem nou juist. Ik krijg vrijdag mn zegels :hearteyes:
Ik ben zeer benieuwd ernaar, maar ik denk dat ik nog even een weekje wacht alvoor ik het neem. Ik ga denk wel even een korte samenvatting van me trip maken dus jullie horen het wel als het zover is :wave:

Spor

Wijs gebruiker
Ik pak regelmatig de dag na een feestje met XTC een zegeltje LSD, al dan niet zonder te slapen. Je hoort me niet zeggen dat het "goed" voor je is, maar bij mij helpt het zeker tegen de XTC dip ! Lekker trippen en minder brak zijn.

Bovenaan