LSD na paar dagen speed?

sjoerd101

Belezen gebruiker
Ik heb op gebruik op dit moment al een aantal dagen achter elkaar speed gebruikt. 3 dagen lang heb ik ongeveer 200 mg speed per dag gebruikt, matig geslapen (5 á 6 uur per nacht) maar wel goed gegeten en hoop vitamientjes geslikt.

Nu vraag ik me af het verstandig is om morgen LSD te gaan gebruiken, of het kwaad kan en of de comedown van de speed de trip op een of andere manier beinvloed, omdat er op dat moment een tekort aan dopamine en noradrenaline in mijn brein is.

Dit word mijn eerste keer LSD en ik heb er wel veel zin in en zal zoiezo een goede nacht slapen voordat ik het neem.

En is het mogelijk om tijdens het trippen als ik niet meer lekker trip, of als ik er genoeg van heb, de LSD sneller uit te laten te laten werken, of te stoppen? bijvoorbeeld door een andere drug te nemen zoals amfetamine of een benzo om zo de LSD te overheersen. En kan een kleine dosis van deze middelen de trip ook op een positieve manier beinvloeden? als je bijvoorbeeld angstig bent.

Heeft iemand hier ervaring mee, of heeft iemand de wetenschappelijke kennis om mijn vraag te beantwoorden?

Iniedergeval bedankt..

Neuro

Experimenterende gebruiker
Facking hell, wat een topic ook weer. Wetenschappelijke kennis ja, maar ik heb geen zin én het heeft ook geen zin om het op te zoeken aangezien ik je zo al kan vertellen dat het geen slim plan is om na enkele dagen van intensief speed-gebruik te gaan acid-trippen. Kick eerst van die zooi af en zorg dat je mentaal en fysiek fit en klaar voor een diepe psychedelische ervaring bent alvorens je een zegeltje op je tong legt!

sjoerd101

Belezen gebruiker
Oke Oke en heeft iemand hier een antwoord op?
sjoerd101 zei:
En is het mogelijk om tijdens het trippen als ik niet meer lekker trip, of als ik er genoeg van heb, de LSD sneller uit te laten te laten werken, of te stoppen? bijvoorbeeld door een andere drug te nemen zoals amfetamine of een benzo om zo de LSD te overheersen. En kan een kleine dosis van deze middelen de trip ook op een positieve manier beinvloeden? als je bijvoorbeeld angstig bent.

Is lsd goed te combineren? kan je trip er meer ontspannen of euforischer van worden?

sjoerd101

Belezen gebruiker
En noem jij 200 mg op een dag intensief gebruik? Het is goede speed maar ik kan na 200 mg verdeeld over een dag nog redelijk slapen en eten. Ik voel me energiek, creatief en meer gemotiveerd. maar niet erg euforisch en strak wat ik bij hogere dosissen wel heb.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als je al aan trippen begint met het idee dat je het wilt stoppen wanneer het niet leuk meer is kun je het maar beter helemaal aan je voorbij laten gaan.

sjoerd101

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Als je al aan trippen begint met het idee dat je het wilt stoppen wanneer het niet leuk meer is kun je het maar beter helemaal aan je voorbij laten gaan.

Ja ik weet dat je er honderd procent achter moet staan en dat je echt gewoon over je heen moet laten komen. Ik weet dat je tijdens een trip vrolijke momenten hebt en soms angstige verwarde of confronterende gedachten hebt. En ik heb wel ervaring met paddo's dus weet ook ongeveer wat ik kan verwachten.
Maar ik weet ook dat een lsd trip tot wel 12 uur kan duren, en dat ik in een klein deel van mijn paddotrips die ik heb meegemaakt ongeveer halverwege mijn trip begon te denken "Ik heb er nu wel genoeg van en wil me wel weer normaal voelen" en die gedachte triggerde oppeens een mindloop waarin ik alleen nog maar kon denken dat ik "nu" weer normaal wil zijn, en dat ik niet meer kan bedenken hoe ik 'normaal' moet doen. dat resulteerd dus in een halve bad-trip waar ik geen chille herinneringen aan heb.

En stel nou, ik ga er niet vanuit, maar stél nou, dat ik dit zelfde gevoel bij lsd heb (worse case scenario) wat kan ik dan nemen om de trip te stoppen of iniedergeval minder intens te maken?
bij paddo's is de tijd nog wel uit te zitten maar lsd werkt daar veel te lang voor.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Een antipsychotica dan maar. Maar als je een normale dosis neemt, met leuke mensen tript en op een fijne plek bent gebeurt dat meestal niet.

sjoerd101

Belezen gebruiker
Ok mooi, die setting die je beschrijft is wel spraken van. Alleen antipsychotica kan ik helaas niet aan komen. Ik zie t wel. ga dr vannuit dat het chill word

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ik snap niet waarom mensen advies blijven vragen, het krijgen, en er vervolgens niet naar luisteren. Vraag het dan gewoon niet.

Debris

Bewuste gebruiker
Trippen op 2 dagen wakker geeft wel een apart sfeertje en is opzich wel vet. Veel intenser ook.
Maar pas op, soms (vooral in combinatie met ketamine) wilt dat nog wel eens gauw te snel worden. Je bent al een wrak en daarna ga je ook nog eens een zwaar middel als LSD gebruiken (wat echt geen speelgoed is).
Zoals al eerder gemeld: voel je je goed, doen. Voel je je niet zo goed, zeker niet doen.
En ga niet zitten twijfelen, want twijfelen is zeker niet goed op trip.

Bovenaan