Kwak
Bewuste gebruiker
Is iemand bekend met warm weer en LSD en zo ja hoe is dit bevallen? As zaterdagmiddag (nacht ook) is er een perfect feestje om LSD uit de kast te halen.
Op een Nederlandse vendor heb ik mijn 1p LSD zegels gekocht. Niet getest.
In een thuissituatie heb ik deze zegel (100 ulg) tot mij genomen. Resultaat was niet al te best. Naar mijn idee was het aan de tamme kant. Muziek luisteren was wel super fijn. Ik had geen visuals/morphings oid. Ook was het snel uitgewerkt.
Een mede DF lid heeft bij dezelfde vendor 1p LSD gekocht, weliswaar op een ander moment en ook bij haar was uitwerking snel voorbij.
Ik bewaar mijn LSD in een AL folie/ donker gripzakje in de vriezer.
Ik bedenk nu ineens dat de zegels eens vochtig kunnen zijn geweest.
Waardoor de werking minder potentieel wordt.
Aanstaande zaterdagmiddag wil ik zelf 50 ulg (halve zegel) gebruiken
Als de snelle en/of tamme uitwerking mij nu in de steek laat. Hoe zit het met re-doseren?
Betekent dan dat ik het dubbele nemen?
Na 0000 uur is er een afterfeestje (binnen). Hoe zit het met de intensiteit als ik op de avond een lage dosis 2 cb neem?
Wordt de 2 cb dan ineens vele malen sterker vanwege de ingenomen LSD?
Op een Nederlandse vendor heb ik mijn 1p LSD zegels gekocht. Niet getest.
In een thuissituatie heb ik deze zegel (100 ulg) tot mij genomen. Resultaat was niet al te best. Naar mijn idee was het aan de tamme kant. Muziek luisteren was wel super fijn. Ik had geen visuals/morphings oid. Ook was het snel uitgewerkt.
Een mede DF lid heeft bij dezelfde vendor 1p LSD gekocht, weliswaar op een ander moment en ook bij haar was uitwerking snel voorbij.
Ik bewaar mijn LSD in een AL folie/ donker gripzakje in de vriezer.
Ik bedenk nu ineens dat de zegels eens vochtig kunnen zijn geweest.
Waardoor de werking minder potentieel wordt.
Aanstaande zaterdagmiddag wil ik zelf 50 ulg (halve zegel) gebruiken
Als de snelle en/of tamme uitwerking mij nu in de steek laat. Hoe zit het met re-doseren?
Betekent dan dat ik het dubbele nemen?
Na 0000 uur is er een afterfeestje (binnen). Hoe zit het met de intensiteit als ik op de avond een lage dosis 2 cb neem?
Wordt de 2 cb dan ineens vele malen sterker vanwege de ingenomen LSD?