LSD met extra methoxy groep

Jaap888

Newbie
Beste leden en mede-levensgenieters,

Probeer het ook nog even in deze groep. Ik heb mijn LSD laten testen (verkocht als 210MIC) en zojuist gebeld voor de uitslag. De uitslag was 60MIC + een stofje waar ze mij weinig over konden vertellen (Zelfde als LSD maar met een extra methoxy groep) - Ze zeiden dat het waarschijnlijk geen kwaad kan maar wil toch even kijken of mensen hier ervaring mee hebben. Wie o wie kan mij hier meer over vertellen? Wil het graag dit weekend gebruiken op een meerdaags festival.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Zal tijdens het productieproces perongeluk zijn ontstaan. Illegale drugs synthese is wel vaker niet helemaal zuiver en dan krijg je wat restproducten, dat hoeft niet per se slecht te zijn, meestal is het gewoon inactief. Het zou wel kunnen dat de methoxygroep eraf valt in je lichaam en dat het dus alsnog actieve LSD wordt, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Zag ff snel zoiets op Reddit. Als ze van de testservice zeggen dat het waarschijnlijk veilig is dan zou ik daar persoonlijk vanuit gaan, want dat zeggen ze niet zomaar. Meestal gaan ze voor de veilige weg en raden ze je af het te gebruiken. Het zegt dus wel wat dat ze dat nu niet hebben gedaan. Grtjes

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Goh ik wist niet dat ze LSD kwantitatief testen. 60ug wel prima festival dosis. 👍

Ik vind de info op Reddit ook niet echt duidelijk over wat methoxy LSD nou precies is. Ik zou me er niet al te druk over maken.

Beetje off top waarom koop je dit nog als je gewoon legaal 1(c)P/B/V-LSD in duidelijke en hogere dosering op internet kunt bestellen?

Bovenaan