[LSD] Maximale duur?

Chaincells

Belezen gebruiker
Hoelang duurt LSD maximaal? En dan bedoel ik dus ook de lichte na-effecten etc.
Zoals ik bij bijvoorbeeld truffels een tijd space, dan uitspace, maar nog wel een aantal uren wat wazigheid heb. (Nog even wat langer dan de aangegeven tijd van Erowid bijv.)

Hoe zit het bij LSD? Na de 'trip' hoelang space je na? En hoe lang blijf je zo wazig dat je niet meer goed kan functioneren?

Alvast bedankt.

pascal828

Badass junkie
Als je gaat thumbprinten, kun je wekenlang trippen. :P
Maar dat is niet aan te raden.

Een gemiddelde trip duurt ongeveer 8-14u. (reken tot ongeveer 200mics)

Waarom zo lang?
Omdat je nog hele kleine effectjes/visuals/rare gedachtestromen hebt nadat de 'echte' trip is afgezwakt.

De volgende dag kun je ook ruis ervaren, en/of je een beetje anders voelen.
Maar meestal niet in grote mate.

Tenzij je een héle traumatische ervaring hebt gehad.

Chaincells

Belezen gebruiker
De zegels zijn 140mic, maar we zijn van plan gewoon een halve te nemen, omdat het natuurlijk onze eerste keer is.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Chaincells zei:
De zegels zijn 140mic, maar we zijn van plan gewoon een halve te nemen, omdat het natuurlijk onze eerste keer is.

Klinkt verstandig! Veel plezier alvast! :wave:

Voor freaks kan het dagen duren als je goed verdwaald bent in je bank. :mrgreen:

Chris Pontius

Badass junkie
Chaincells zei:

Dan kun je gewoon de 8-14 uur aanhouden.
Keertje slapen kan ook geen kwijt om alles even op zijn plek te zetten ^.^

azgaza

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Chaincells zei:

Dan kun je gewoon de 8-14 uur aanhouden.
Keertje slapen kan ook geen kwijt om alles even op zijn plek te zetten ^.^

Ja klopt wel; ik trip meestal 10-14 uur, en dat is dan de grens van echt nuchter zijn, een hele lage dosis kan nog net ietsje korter uit pakken. Meestal voel je je weer 100% nuchter na het slapen, 't kan zijn dat tót de slaap het een beetje blijft voelen als het 'aller laatste uurtje' van de comedown, dat is vrij normaal en slapen lost dat meestal op.

Chaincells

Belezen gebruiker
Nu is de planning; 5 uur 's middags droppen, lekker trippen, en om een uurtje of 2/3 slapen (heb volgende dag wel wat dingen te doen).
Verder kan ik met katers/slaaptekort normaliter gewoon heel erg normaal doen, dus ik weet niet of de Acid zo'n extreme 'kater' heb?

Misschien klinkt het allemaal een beetje overdreven, maar ik doe het liever echt 'safe'. :)

azgaza

Badass junkie
Chaincells zei:
Nu is de planning; 5 uur 's middags droppen, lekker trippen, en om een uurtje of 2/3 slapen (heb volgende dag wel wat dingen te doen).
Verder kan ik met katers/slaaptekort normaliter gewoon heel erg normaal doen, dus ik weet niet of de Acid zo'n extreme 'kater' heb?

Misschien klinkt het allemaal een beetje overdreven, maar ik doe het liever echt 'safe'. :)

LSD geeft geen kater, hoogstens een beetje een moe gevoel de volgende dag, meestal omdat in slaap komen lastig is en men te kort slaapt na een trip, een kater zoals met veel andere stoffen is bij LSD (en andere tripmiddelen) geen/nauwelijks sprake van.

Wel denk ik dat als je om 5 uur pas begint om 2-3 uur slapen lastig is, dan kan je beter 12 uur beginnen voor het tijdstip waarop je wil kunnen slapen want LSD geeft (ook als het al wat is uitgewerkt) een behoorlijke insomnia bij veel mensen, dus in slaap komen kan nog al moeilijk zijn.

Irie

Belezen gebruiker
Ik zou het eigenlijk niet doen als ik de dag erna nog 'dingen te doen' heb (nu ja, afhankelijk van welke dingen uiteraard - verplichtingen oid, dan trip ik liever niet de dag ervoor).
Voornamelijk omdat, indien de trip toch lang duurt (en 8 à 10 uur is best lang), en je eigenlijk wil gaan slapen, je trip kan omslaan. Je begint dan te piekeren over het feit 'dat het nu toch wel mag gedaan zijn, want....', en dan kan het wel eens anders uitlopen dan gewenst.

Liefst gewoon geen enkele verplichtingen de dag erna, zodat ik lekker kan uitspacen en me echt NERGENS zorgen over hoef te maken....just go with the flow!

Chaincells

Belezen gebruiker
Oke, Ik denk dat ik toch eigenwijs ga zijn, want het zijn geen extreem belangrijke dingen.

Nu ik toch bezig ben; Word je van Speed/Coke Helderder tijdens LSD?
(Niet dat ik van plan ben zo me trip te eindigen trouwens).

En in hoeverre kan je nog 'normaal' met mensen omgaan tijdens de trip? Zal zeker wel extreem afhankelijk van de persoon+Dosis zijn.
(Staat ook niet in de planning :wink: )

Thnx, alweer. :grin:

pascal828

Badass junkie
Chaincells zei:
Nu ik toch bezig ben; Word je van Speed/Coke Helderder tijdens LSD?
(Niet dat ik van plan ben zo me trip te eindigen trouwens).
Ja, maar het kan ook een neveneffect hebben, dat je van de speed para wordt. :wink:
Ligt er maar net aan.

Chaincells zei:
En in hoeverre kan je nog 'normaal' met mensen omgaan tijdens de trip? Zal zeker wel extreem afhankelijk van de persoon+Dosis zijn.
Je kunt op zich wel normaal omgaan op een dosis van 70mics.
Ik kan tenminste nog normale dingen doen.

Maar zorg wel dat je de volgende dag niet auto hoeft te rijden, als je dat van plan was.
Je gedachten kunnen snel van de hak op de tak gaan.

Dan kun je je niet optimaal meer concentreren.

Veel plezier met je trip man! En goed dat je je hier komt informeren! :wink:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
5-6 uur toppen, dan ga vlug minder wazig worden. Als je dan goed gaat slapen dan ben je de volgende dag weer oké. Maar nog beter is om de volgende dag geen verplichtingen te hebben en gewoon rustig voor DF je opgedane ervaringen wat de verwerken. Ook ga ik helemaal akkoord met azgaza, zolang je niet geslapen hebt zul je nog steeds niet helemaal nuchter zijn.

Ook kun je de dag erna wel last hebben van humeurwisselingen. Althans is dat bij mij wel zo.

Bovenaan