LSD Loops

Absurd

Experimenterende gebruiker
Zijn er hier mensen die een LSD loop hebben meegemaakt? Ik heb vorige zaterdag een trip gehad op +-430 mics LSD. Nu heb ik wel vaker LSD genomen, maar ik heb nog nooit zoiets wazigs meegemaakt hierop. Ik was met mijn vriendin en nog een maat van me, allemaal dezelfde dosis. De trip begon al niet goed, want mijn vriendin begon zich al vrij snel (half uur ong. na inname) paranoïde te voelen, en niet op haar gemak. Normaal gesproken heeft zij nergens moeite mee, maar nu was het anders. Misschien omdat die maat van mij er bij was, normaal trippen wij meestal met zijn tweeën. Natuurlijk begon ik mij daarom zorgen over haar te maken, want ik was bang dat ze misschien in een negatieve mindset zou blijven hangen, wat deels ook zo was. Toen we eenmaal goed in de trip zaten, bleven wij ook heel de tijd binnen, omdat mijn vriendin niet graag naar buiten meer wou. Vanaf dat moment hebben wij ook heel de tijd in dezelfde omgeving gezeten. Ik raad iedereen die een hogere dosis LSD gaat nemen aan om niet te veel in dezelfde omgeving te blijven, of tenminste verander af en toe iets. (verlichting hoger of lager, andere soort muziek, etc). Bij ons is dit niet gebeurd, en dat heeft er voor gezorgd dat mijn LSD gedachtegang elke gebeurtenis waarnam alsof het al gebeurd was. Bijv: Ik hoorde mijn vriendin iets zeggen, wat ze al een keer had gezegd, en die maat van me pakte dan zijn mobiel en keek er met een leeg hoofd naar voor een paar seconde. Dat heb ik heel vaak in mijn hoofd, maar ook vanuit mijn ogen, gewoon zien gebeuren. En dan niet alleen dat. De gebeurtenissen stapelden ook gewoon heel de tijd op, en ze werden steeds langer. Mijn vriendin en die maat hadden ook het gevoel dat dingen heel de tijd herhaalden. Pas aan het einde van de trip was ik hier weer uit gekomen. Misschien kwam het omdat er vrij veel negatieve invloeden waren deze trip?

Ik heb het misschien een beetje raar/onduidelijk uitgelegd, maar dat ga je krijgen als je rare dingen meemaakt op LSD. Het was een minder fijne ervaring, maar het gaat mij er niet van weerhouden om het nog meer te nemen.

Ik heb er een heel verhaal van gemaakt zonder dat ik het doorhad, maar goed, wat het hele punt hier van is: Heb jij wel eens in een LSD loop gezeten? En ervaarde je dat als een negatief iets?

Peace!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Daarom raad men aan om alleen te gaan trippen als je geen zorgen hebt, en ervan genieten als iets unieks. En verandering van omgeving/muziek helpt erg goed als het niet zo lekker gaat (of in rare loops komt die je niet kan waarderen) als je wat hogere dosissen op hebt.
Moet er wel bij zeggen als ik een hoge dosis neem , zit ik meestal in het bos/thuis. Neem dan wel een stuk meer, maar heb het al vele malen gedaan ken de stof wel inmiddels.

reverb

Bewuste gebruiker
Ja, dat is herkenbaar voor mij. Die mindfucks gebeuren niet alleen bij gebruik van LSD. Kan gebeuren en het is soms vervelend, ik zit dan zo in mijn hoofd (praat niet meer) en kan er niet van los komen.

Veranderen van omgeving, rustige muziek, helpt wel, of gewoon iets doen, bewegen, bijv dansen. Wat mij aangaat, die loops komen (zeker bij mij) bijna altijd voor bij een hogere dosis. Wat ook nog weleens helpt, is om er simpelweg in mee te gaan en te laten voor wat het is. Maar goed, ik ervaar het niet als leuk.

Lekker in je vel zitten is een voorwaarde voor een goede trip en bedenk ook dat iedereen zijn eigen grenswaarden heeft. Voor mij is 400mics veel, teveel.

happy tripping :)

Bovenaan