Lsd locatie

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hallo jongens ik ga binnenkort 3dagen naar centerparcs met mijn vader stiefmoeder en haar kinderen. Ik had de locatie gegoogled en ik moet zeggen dat ik echt schrok van hoe mooi het eruit zag. Dacht er meteen aan om daar een tab te nemen. Alleen ik heb geen tripzitter dus ik ga het alleen moeten doen wel heb ik een maat van me die beschikbaar wilt zijn voor een call. Wat vinden jullie van center parcs om te trippen?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Als jij het een mooie omgeving vindt en lekker ongestoord kan trippen, why not?

Gaat erom dat jij je er fijn bij voelt!
Ik neem de tabs gwn mee eerste dag gewoon daar de boel verkennen en dan mijn trip plannen waar ik heen ga. Koptelefoon mee met muziek boswandeling miss ff zwemmen de game hall in. Alleen ik hoop dat ik een eigen kamertje heb dan kan ik daar miss nog terugtrekken

Hardcore_frk

Badass junkie
Hallo jongens ik ga binnenkort 3dagen naar centerparcs met mijn vader stiefmoeder en haar kinderen. Ik had de locatie gegoogled en ik moet zeggen dat ik echt schrok van hoe mooi het eruit zag. Dacht er meteen aan om daar een tab te nemen. Alleen ik heb geen tripzitter dus ik ga het alleen moeten doen wel heb ik een maat van me die beschikbaar wilt zijn voor een call. Wat vinden jullie van center parcs om te trippen?
Het hangt er een beetje vanuit hoe je familie er tegenaan kijkt. Als je toch betrapt mocht worden, zullen ze dan boos worden? Want dat lijkt me een goed recept voor een bad trip en dan is het hele weekendje natuurlijk verpest..

AntiBenzo1312

Badass junkie
Het hangt er een beetje vanuit hoe je familie er tegenaan kijkt. Als je toch betrapt mocht worden, zullen ze dan boos worden? Want dat lijkt me een goed recept voor een bad trip en dan is het hele weekendje natuurlijk verpest..
Ze hoeven het niet te weten. Ik vertel het niet ik ga de eerste dag het park verkennen dan ga ik mijn rugtas volpakken met dingen die ik nodig heb voor de trip.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Denk niet dat ze heel boos worden me pa weet dat ik gebruik. Maar hij vind het niet leuk maar ik zal dan gewoon zeggen dit is een goede locatie ervoor en ik val jullie ook niet lastig als jullie een borreltje drinken.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Aye, volgens mij heb je je keuze al gemaakt. Dan moet je er lekker van gaan genieten, man! Veel plezier!
Ik heb ook een maat van me die klaar staat om te bellen mocht het fout gaan. Ik denk dat ik de eerste dag op het park de boel ga verkennen even spots zoeken waar ik kan zitten met the coming up. Mijn sony noise cancelling koptelefoon op en lekker in het bos trippen met psytrance op. Ik denk dat ik gewoon even een goede trip nodig heb center parcs vind ik echt een perfecte locatie rustgevend bosgebied. Ik kom uit een moeilijk periode depressie etc laag zelfbeeld nu gaat alles goed qua opleiding en sport. Ik zit nu in me derde jaar mbo 4 en heb een stage gevonden waar ik goed verdien ik wil die donkere periode afsluiten en zoeken naar antwoorden lsd is zo sterk dat het wel gaat lukken.

AntiBenzo1312

Badass junkie
K heb een eigen kamer in center parcs ik denk dat ik daar halve of hele tab neem en daar ga ik op bed liggen en wachten op de come up. En dan later naar buiten als het niet te heftig is op de piek! . Ik hoop dat ik een mooie trip krijg en dat ik er veel uit kan halen ik wil mijn depressieve periode afsluiten!

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
K heb een eigen kamer in center parcs ik denk dat ik daar halve of hele tab neem en daar ga ik op bed liggen en wachten op de come up. En dan later naar buiten als het niet te heftig is op de piek! . Ik hoop dat ik een mooie trip krijg en dat ik er veel uit kan halen ik wil mijn depressieve periode afsluiten!
veel plezier!

programmeer ff het nummer van je maat voor: bellen kan nog wel eens lastig zijn tijdens een trip.
tegelijkertijd denk ik dat je het heel lekker voor elkaar hebt en dat het helemaal smooth gaat.

AntiBenzo1312

Badass junkie
veel plezier!

programmeer ff het nummer van je maat voor: bellen kan nog wel eens lastig zijn tijdens een trip.
tegelijkertijd denk ik dat je het heel lekker voor elkaar hebt en dat het helemaal smooth gaat.
Ja toch alleen jammer dat het wel met familie is. Maarja die hoeven niks door te hebben is gewoon voor mijzelf. Hoe bedoel je voor programmeren?

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
onder invloed van lsd heb ik nog wel eens moeite met het bedienen van dingen zoals bijvoorbeeld een telefoon.
als je nu ff van te voren zorgt dat je levenslijn makkelijk te bereiken is kan dat best wel wat rust geven zodat je trip lekkerder verloopt.
met voorpgrammeren bedoel ik dan dat je met een makkelijke actie je maatje kan bellen.

je tript al stiekem, zorg er in ieder geval voor dat je ergens terecht kan

AntiBenzo1312

Badass junkie
onder invloed van lsd heb ik nog wel eens moeite met het bedienen van dingen zoals bijvoorbeeld een telefoon.
als je nu ff van te voren zorgt dat je levenslijn makkelijk te bereiken is kan dat best wel wat rust geven zodat je trip lekkerder verloopt.
met voorpgrammeren bedoel ik dan dat je met een makkelijke actie je maatje kan bellen.

je tript al stiekem, zorg er in ieder geval voor dat je ergens terecht kan
Goede tip kun je dat gewoon instellen?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Nog 2week dan is het zoveel me 2e LSD trip. Laatste keer was 3jaar terug. Zenuwachtigheid begint te komen lekker alleen trippen heb bij de coming up een vriend aan de lijn en voor de piek. Halve zegel ga ik nemen wil het safe spelen bij de eerste keer alleen

AntiBenzo1312

Badass junkie
Woensdag is het zover LSD at center parcs Solo trip 2e keer lsd. Ben van plan om het safe te spelen. Ik ga een halve tab nemen laatste keer lsd is 3jaar terug toen nam ik een halve en ging ik door geometrische tunnels. Nu heb ik wat meer ervaring op gedaan met andere tripmiddelen. Ben wel zenuwachtig

Plucky Duck

Wijs gebruiker
Zenuwachtig is logisch voor iets wat je al lang niet meer hebt gedaan.
Ik merk aan je dat je wat rust en relativering nodig hebt in je dagelijkse leven ( verbeter mij aub als ik t fout heb). Zorg er daarom voor dat je echt voldoende bent voorbereidt, vrienden op speed dial en desnoods je ouders toelichten over de situatie.
Had je woensdag nog iets aparts gepland naast de tabs?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik merk aan je dat je wat rust en relativering nodig hebt in je dagelijkse leven ( verbeter mij aub als ik t fout heb). Zorg er daarom voor dat je echt voldoende bent voorbereidt, vrienden op speed dial en desnoods je ouders toelichten over de situatie.
Het center parcs plan is waarschijnlijk van de kaart omdat ik niet mijn eigen kamer heb moest ineens mijn kamer delen met kinderen ben niet van plan omdat te gaan doen. Dus ik blijf gewoon thuis dus het word thuis trippen :)

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ja ik ben heel erg eenzaam, ik heb ook dromen over eenzaamheid en ben soms erg depri. Omdat ik gewoon geen liefde kan vinden en heb het gevoel dat niemand mij mag of waardeert op deze wereld

Ape

Badass junkie
Het is niet dat ik de hele dag depri ben hoor zeker niet maar er zijn een paar dingen waar ik niet tevreden over ben in mijn leven
Ah oke. Misschien vatte ik het ernstiger op Dan je bedoelde. We hebben zeker allemaal wel dingen waar we ontevreden over zijn.

Deel je je ervaring met ons? 😎

Ape

Badass junkie
Hoe zit het eigenlijk met bijnemen want ik weet niet de dosis van de zegels. Maar er stond 180ug en 300ug dus ik weet het niet welke dosis het echt is. Drm denk ik dat het beste is om een halve te nemen
Ik heb niet genoeg ervaring met LSD om daar een compleet antwoord op te geven. Maar als je het niet zeker weet dat zou ik sowieso de helft doen. Misschien zelfs minder want ik vind 150 ook wel aan de sterke kant.

Bijnemen heeft meestal niet een stapel effect omdat je direct een tolerantie voor lsd hebt. Je zou dan dus je trip verlengen in plaats van versterken.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik heb niet genoeg ervaring met LSD om daar een compleet antwoord op te geven. Maar als je het niet zeker weet dat zou ik sowieso de helft doen. Misschien zelfs minder want ik vind 150 ook wel aan de sterke kant.

Bijnemen heeft meestal niet een stapel effect omdat je direct een tolerantie voor lsd hebt. Je zou dan dus je trip verlengen in plaats van versterken.
Heb er voor gekozen om morgen dinsdag center parcs te gaan en woensdag weer naar huis te gaan. Donderdag ga ik lsd nemen. Ik ga gewoon een halve nemen. Ik denk dat ik live tijdens de trip hier ga schrijven

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja ik ben heel erg eenzaam, ik heb ook dromen over eenzaamheid en ben soms erg depri. Omdat ik gewoon geen liefde kan vinden en heb het gevoel dat niemand mij mag of waardeert op deze wereld
We zien de wereld hoe we onszelf zien. Echte zelf-acceptatie zal weerspiegelt worden in hoe je de wereld ervaart, zelfs in hoe mensen met jou omgaan.

Geen liefde buiten jezelf zoeken, altijd in jezelf. Daarna kun je het delen.

Misschien een idee om al introspectief werk te doen voordat je tript? Dit kan immens waardevol zijn voor een goed verloop van je trip.

AntiBenzo1312

Badass junkie
We zien de wereld hoe we onszelf zien. Echte zelf-acceptatie zal weerspiegelt worden in hoe je de wereld ervaart, zelfs in hoe mensen met jou omgaan.

Geen liefde buiten jezelf zoeken, altijd in jezelf. Daarna kun je het delen.

Misschien een idee om al introspectief werk te doen voordat je tript? Dit kan immens waardevol zijn voor een goed verloop van je trip.
Wat is introspectief?

Alakazam

Bewuste gebruiker
Zeker als je niet weet hoeveel er op zit zou ik inderdaad maar voor een halve zegel gaan. Goed idee van je om in ieder geval een online tripbuddy te hebben. Een trip alleen, zeker met deze intenties, kan extra intens zijn. Je wordt al snel dichter in jezelf getrokken waardoor je je meer laat meeslepen. Dat vergroot naar mijn idee de waarde van je inzichten wel, maar kan ook overrompelend zijn als je niet weet wat je kan verwachten.

Het belangrijkste is dat je tijdens je trip geniet en achteraf probeert te verwerken, begrijpen en integreren wat je hebt meegemaakt, en dat zal niet vanzelf gaan. Succes en veel plezier man!

Bovenaan