LSD & Lichaamsgeur

pieter-b

Wijs gebruiker
Bij mij veranderd mijn lichaamsgeur na een tripje voor iets langer dan een week.
Als ik ieder weekend trip, dan versterkt deze geur zich cumulatief bij elke trip.
Na een weekend te hebben overgeslagen, lijkt de geursverandering weer bijna 0.

Ik vroeg me af hoe anderen dat ervaren.

azgaza

Badass junkie
Ik heb nooit iets dergelijks opgemerkt eigenlijk en als het waar is zou ik er ook echt geen uitleg voor kunnen vinden, althans niet snel. Ik moet zeggen dat ik er verder ook nooit van gehoord heb maar het is vast wel mogelijk. Bij mij is het denk ik niet zo.

pieter-b

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Ik heb nooit iets dergelijks opgemerkt eigenlijk en als het waar is zou ik er ook echt geen uitleg voor kunnen vinden, althans niet snel. Ik moet zeggen dat ik er verder ook nooit van gehoord heb maar het is vast wel mogelijk. Bij mij is het denk ik niet zo.
ook niet tijdens het trippen waar genomen?

azgaza

Badass junkie
pipoxyz zei:
azgaza zei:

Nee tijdens het trippen heb ik meer verandering in smaak dan geur. Als ik trip smaakt een joint altijd precies naar de trip, een heel sterk verschil met hoe zo'n ding nuchter smaakt. Maar misschien trip ik meer op smaak dan geur wat smaak en geur betreft.

pieter-b

Wijs gebruiker
vreemd.
die geur is voor mij iets onnegeerbaars. (Ik vind het een supergeurtje trouwens)
ruik je volgende trip eens in je handpalmen, ..volgens mij is het iets fysiologisch en moet het alszodanig dus ook bij anderen plaatsvinden.

Maar als iemand zonder uitzondering iedere week tript, kan ik me voorstellen dat het referentiekader de lsdtripgeur is geworden, en het daarmee onmogelijk is geworden er alszodanig bewust van te zijn.

Wacky

Badass junkie
Heb je een vriendin ? Laat die dan volgende keer eens beoordelen of je echt anders ruikt :). Op LSD kun je jezelf wel eens wat inbeelden :tongueout:

pieter-b

Wijs gebruiker
Helaas niet :(

Ik besef idd heel goed de mate waarop lsd je dit soort dingen potentieel kan laten inbeelden,...daarom staat mijn vraag er nu pas, en niet al een maand terug.

3 weekenden aaneen getript, de derde trip werd de geur zo intensief dat hij tegen begon te staan..
het feit dat er intensifering plaats vond zou moeten betekenen dat de nullificatie van dit effect dus iets langer dan een week duurt.

In de loop van de week(dus nuchter) merk ik dat die specifieke geur steeds subtieler wordt,..maar gelukkig is het daaropvolgende tripje dan ook niet meer ver :wink:

In mijn geval ben ik er meer dan 100% zeker van.. maargoed..als ik daar inderdaad alleen in blijk te staan zal ik eens een snuffelmeisje moeten zien te vinden :wink:

henkie84

Bewuste gebruiker
Had wel op de LSD een héle lekkere smaak in m'n mond de hele trip, die er eigenlijk niet was.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hmm grappig dat je dit posts want ik heb vannacht flink lsd getript, en toen ik vanochtend aan mijn pet rook toen rook deze ook wel anders, in een positieve manier ook :confused: Geen idee of dit door de lsd komt, hoe dan ook jij maakt wel spacende shit mee pipoxyz! Keewp us up to date! :P

Adreno

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
pipoxyz zei:
azgaza zei:

Nee tijdens het trippen heb ik meer verandering in smaak dan geur. Als ik trip smaakt een joint altijd precies naar de trip, een heel sterk verschil met hoe zo'n ding nuchter smaakt. Maar misschien trip ik meer op smaak dan geur wat smaak en geur betreft.
smaak wordt voor 95% bepaald door geur (oftewel je neus)

JJJ

Bewuste gebruiker
Ik merk met paddo's wel vaak een vreemde lichaamsgeur bij mezelf. Het is als zweetlucht, ik zweet ook behoorlijk volgens mij als ik trip, maar toch ruikt het best wel anders. LSD heb ik nooit gedaan. Ik vind het wel een mooi principe, om me voor te stellen dat het de geur is van afvalstoffen die door de 'reinigende' paddo's verwijderd worden uit mijn lichaam, als het ware een fysieke reactie op het 'reinigende' mentale effect. Maar of het echt zo is dat weet ik niet, dan zou je tripzweet moeten onderzoeken.

doaxp

Newbie
ik riek altijd hetzelfde na een nachtje trippen een speciale zweetgeur maar eenmaal ik mij douch is het volledig weg :beer:

Bovenaan